BÖLÜM 4

11.5K 586 46
                                    

VE KARSINIZDA YENI BÖLÜM BEGENI VE YORUM ISTIYORUM BOYLE GIDERSE SINIR KOYCAM ONA GÖRE YAYINLIYCAM BOLUMLERI ...

DENİZ

Kapının önünde bir adam bir kadın ve iki çocuk vardı.Ama beni şaşırtan şey çocukların Ulaş ve Aybars olmalarıydı.Onlarda bizi gördüklerine şaşırmış gibi duruyorlardı.

DENİZ:Yok artık!

DERİN:Hay ben böyle şansın içine..

Babam dönüp bizi öyle bir süzdü ki susmak zorunda kaldık.Misafirlerimizi içeri buyur ettik..Ama biz kızlar tarafı olarak hiç konuşmuyorduk.Bu iki salağın annesine ve babasına sarıldık.Ve iyi birer ev sahibi gibi davranıyorduk.Salona geçtik ve oturduk..Şimdi ise Derin in en sevmediği taraf geliyordu..Aile sohbetleri..

Konuşulanlara göre Ulaş ın annesi ve babası yoktu.O yenge ve amcasının yanında kalıyordu.Biraz işten biraz arkadaşlardan konuştular..İşte sıra çocuklardan konuşulmaya gelmişti. Allahım koru bizi!

ADNAN BEY:Eee kızlar siz nasılsınız bakalım?Herhalde siz bizim delikanlılarla aynı okuldaymışsınız.

DERİN: Maalesef.

Hemen o anda Derin in koluna dirseği geçirdim..Tamam o Badgirl olabilirdi.Ama babamın arkadaşlarının yanında masum kız olmak zorundaydı..

DENİZ:Yani evet..Aynı sınıftayız hatta..

DEFNE HANIM:Umarım bizimkiler size iyi davranmışlardır..

DERİN:Çok arkadaş canlısı çocuklar yetiştirmişsiniz.Hatta okulda bir olay olsa hemen yardıma koşan çocuklar..

Derin sahte bir gülümseme ile gülümsedi.Ama ses tonundan dalga geçtiği belliydi..Defne hanım gülümsedi..

DEFNE HANIM:Çok tatlı kızların var Selin..Gerçekten de ..Güzelliklerini senden almışlar.

ANNEM:Öyleler benim kızlarım..

ULAŞ:Ama Derin çok sert bir kız Selin teyze..Hiç yeni arkadaşlar edinmek istemiyor..

Derin nefret dolu bakışlarını Ulaş a çevirdi..Kaşınıyordu bu çocuk..

DERİN:Ben kendi seviyeme uymayan insanları belki çevremde görmek istemiyorumdur Ulaşcığım..

AYBARS: O zaman kimse ile arkadaş olma Derinciğim çünkü kimse senin seviyene düşemez..

DENİZ:Bence sen o koca çeneni kapat Aybars..Çünkü maşallah Allah beyninden almış çenene vermiş senin!

Tartışma babamın sesi ile son buldu.

BABAM:Neden yemeğe geçmiyoruz artık..Çocuklar açlıktan birbirlerini yiyecek baksanıza..

Herkes gülümsedi.Tabii biz hariç.Şu anda ikinci dünya savaşını yaşıyor gibiydik.Bizler Müttefik karşımızdaki öküzler ise mihver devletleri oluşturuyorlardı.

Hep beraber masaya geçtik.Annemin zoruyla Ulaş ve Derin yan yana Aybars ile ben ise yan yana oturmuştuk..Defne hanım öyle bizi süzüyordu.Sanki görücüye gelmiş kadın gibiydi buda..Onlar öyle işten güçten konuşurken bizler ise öylece yemeklerimizi yiyorduk..

AYBARS: Sen aslında kötü bir kız değilsin..

Birden yemek yemeyi kestim ve Aybars a döndüm..

DENİZ:Ne?

AYBARS: Sen kötü bir kız değilsin Derine  ayak uydurmaya çalışıyorsun..

DENİZ:Derin kötü biri değil..

BELA İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin