SELAM GÜZEL OKURLARIM SIZE YENI BOLUM YAZDIM UMARIM BEGENIRSINIZ YORUM VE BEGENILERINIZI BEKLIYORUM LUTFEN ARTTIRIN YAPABILIRSINIZI BILIYORUM 😊😊😊
"Mutluluk her zaman vardır. En karanlık anlarınızda bile. Yeter ki ışığı açmayı unutmayın." (Harry Potter)
DENİZ
"Baba artık bir açıklama yapacak mısın ? " diye bir soru yönelttim sabrım taşmak üzereydi . " Sakin olur musun Deniz anlatacağım herseyi ama benimde olayın şokunu atlatmam lazim . " bu kadar mi kötüydü yani babamı bile bu hale getirecek kadar . " Şimdi çocuklar o adamlar bize soylediklerine gore yani .. " Annem babamin yanina giderek ona destek olmak için elini tuttu . " Çocuklar Derin in mezarını açacaklarmıs . " dedi bir anda nefesini üfleyerek " Nasil ya ?" Bu olamaz ne istiyorlar kardesimdende acacaklar ya çıldıracaktim . Annem " Derin yaşıyor olabilirmiş. " dedi annem bir umutla , ayağa kalkarak " Kardeşim yaşıyor mu ? Ciddi misiniz siz benim kardeşim yaşıyor mu ? " mutluluktan ağlamaya başlamıştım. Babam " Deniz fazla ümitlenme olur mu ? Bu sadece bir olasılık ? " yüzüm düşmüştü . Ama mutluydum . Bir ihtimalde olsa güzeldi .
"Benim gitmem lazim isim var ? " dedikten sonra cevaplarını beklemeden evden çıkarak Aybarsın yanına gitmek için taksiye bindim .☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Bir saattir kapıda donacağım resmen Aybars evde degildi ve telefonunu da açmıyordu . Insan bir haber verir ama üşüdüm . Yağmurda yağmaya başladı . Geleceği yoktu . Ben bunun hesabını sorarım ona , bir taksi çağırıp gelmesini bekledim . O sırada telefonumu çıkarıp Masal a mesaj attim uzun zamandır konuşmamıştık .
Masal :
Masallllll ?Yazarak göndermiştim . 5 dk geçmeden cevap verdi .
Masaldan :
Denizzzz özledimmmSırıtmama sebep olmuştu bende özlemiştim .
Masal:
Neredesin buluşalım?Masaldan :
Evdeyim ..adres ....Bu sırada taksi gelmişti . Bende Masalın bana dediği adresi söylemiştim . Taksi durunca indim. Evleri iki katlı müstakil bir evdi ve çok şirindi. Kapıyı tıklayarak açılmasını bekledim . Masal kapıyı açtı ve bana sımsıkı sarıldı. Beni içeriye davet etti . Salonda oturuyorduk . Herşeyi ona anlattım . O da bana anlattı . Yeni sevgili yapmış . Onun sevdiği çocuk değilmiş ama bu onu seviyormus . Birlikte mutfağa geçip birşeyler hazırladık . Ama aklım Aybarstaydı hala ne aradi ne de mesajlarima cevap vermişti.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Geç olunca abim gelip almıştı. Şimdi de odamda ders yapıyordum . Daha doğrusu yapmaya çalışıyordum her dakika Aybarsı arıyorum ama kapalıydı telefonu , Ulaş ı da aradim ama onum telefonuda kapalıydı. Aklıma kötü şeyler geliyordu.
Kapı tıkanmıştı. "Gel " diye bağırdım . Abim kapıyı yavaşça açıp içeriye girdi . " Bakayım kardeşim ne yapıyor " diye yanıma gelip oturdu . " Ders " derim sıkılmış bir tonda " Bir soru mu var Deniz ? " anlatmıştı aynı Derin gibi ben üzülünce o da anlardi beni , " Abi Aybarsa ulaşamıyorum . Ve merak ediyorum . " dedim kaşlarını çattı ilk sonra " Hmm erkek konusu demek , " bir kahkaha atti ve devam etti sözüne " Belki işi vardır müsait olunca döner yani bu kadar üzülmene gerek yok biz erkekler siz kizlar gibi değiliz duygularımızı fazla ön planda tutmayiz . " dedi insanin abisi olması güzelmiş , sana biri böyle akıl verince insanın ici rahatlıyormus . Derin ile de dertlesirdik ama Derin genelde erkekleri hep kötülerdi . Özledim onu ve umarım bir mucize olur " Abi Derin in mezarı ne zaman açılacakmıs . " dedim sorar gözler ile " Bilmiyorum ki babam bir sey demedi . He bi arada artık okuldan kaçamazsin . Yarın okula gidiliyor. " dedi uyarir bir tonda . "Onsuz bir okula gitmek istemiyorum. Biliyor musun okulda beni hep koruyordu . Hatta herkes ona kötü diyordu bu yüzden ama ben biliyorum onun içi temizdi ve iyidi . " dedim gözlerimden yaşlar süzülürken . Bana gelip sarıldı. " Bende varım oyle bir sey olursa artık bana diye bilirsin . " " Sorun o degil ki sorun Derin in olmayışı . " dedim bir sey söylemedi sustu . Sadece sustu bende ağlıyordum omzunda gözlerim ağlamaktan ağrıyordu ve zor açık tutuyordum . En son hatırladığım abimin beni yatağa yatırıp üzerimi örtükten sonra odadan çıkmasıydı ..(Abi kardeş )
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆Sabah gözlerimi kafamın dibince çalan telefon ile açtım . Alarmmıs ve Aybarstan hiçbir haber yoktu . Kafayı yemek üzereyim. Yataktan bir hışımla kalkarak hazırladım. Alt kata çantami alarak indim. Herkes masadaydi . Bende yerime oturdum. Annem " birileri hâlâ uyanamamış bakıyorumda " bana laf söylüyordu biraz yüzüm gülsün diye tebessüm ederek "Kesin abimdir . " dedim o ara abim ne olduğunu anlamadı yemek yemeye o kadar odaklanmış ki , Abim " kesin benimdir . " dedi ve yemeği ile aşk yaşamaya devam etti .
Okulun kapısından içeriye adımı mı atınca içimde bir boşluk hissettim . Etrafta ki herkes sanki bana bakıyordu . Aybarsı sabahtan beri aramama rağmen ısrarla telefonu kapalıydı . Bugün onun ile gelecektik okula oysa ki beni yalnız bırakmayacakti . Sınıfa gidince sırama geçtim ve dersin başlamasını bekledim .
ULAŞ
Çıldırmış haldeydim . Mesaj atan numarayı arıyordum ama böyle bir numara kullanılmadığını söylüyordu nasil olur ya bu bir oyunsa buni yapanı bulunca öldürecektim . Aybarsı direk arayıp olayları anlattım. Yanına gelmemi soyledi bir yolumu bulup mesaj atan o numaranın kime ait olduğunu bulmaya çalışacağını söyledi...
Aybars numarayı karakolda ki bir adamimıza vermişti . Kaybettiğimiz itibarımızı İzmirde tekrar geri kazanmıştık . Adam dan haber bekliyorduk ve bu berbat bir seydi . Aybars ın telefonu sürekli çalmasına rağmen açımıyordu . Kapıda dün epey çalmıstı ve gelen Denizdi . Neden açmadığını sorduğumda ona buni şimdi anlatamayacağını söylemişti . Evin içinde volta atıyordum dünden beri uyumamıştık ..
Ve telefon sonunda çalmıstı. Arayan kisi beklediğimiz haberi umarim verirdi bulmuştur. ..VEE BÖLÜM SONU ARKADAŞLAR YORUMLARINIZI VE BEGENILERINIZI BEKLIYORUM SIRALAMADA YUKSELISE GECTIK LÜTFEN YARDIMCI OLUN HEPINIZI SEVIYORUMMMMM KENDINIZE IYII BAKINN :))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA İKİZLER
General FictionDerin kötü huylu bir kız. Deniz ise iyi huylu ikiz. Ama Deniz,Derin 'in kötü düşüncelerine uymak zorunda. Sadece bela ikizler.. Ama bu hikayede yalnızca kötü kızlar yok. Belalı erkeklerde burada dört geziyor. Ulaş,Derin kadar gizemli,asi ve kötü. Ay...