MERHABA KARŞINIZDA ZORLANDIĞIM BİR BÖLÜM...
"Seni benim hayatıma uğratan kaderinde vardır bir bildiği."
5 yıl sonra (tarihi öyle sayın)
10 TEMMUZ 2018
Selam yeni başlangıçlar. Selam sevgiyle başlayan günler.Bugün ben evleniyorum. İkizim mükemmel bir gelin olduğumu söylüyor. Onun kadar olamadığımı söylesem de inanamadığını söylüyor.Bundan sonra her şeyin güzel olacağına inanıyorum. Ailemiz büyüyor gün geçtikçe, Deniz SÖNMEZ artık Deniz BOZKURT olacaktı.
Kapının tıklanması ile o tarafa dönmemle sevgilim,hayat arkadaşımı karşımda gördüm dolu gözler ile bana doğru yavaş ve emin adımlarla geldi.Gözlerimizi birbirlerine mühürlenmişti.
"Sen çok güzel olmuşsun Sevgilim. " zorlukla konuşabilmişti anlamıştım çünkü bende o durumdaydım. "Seninle bir ömür geçireceğim için o kadar mutluyum ki tarifi yok bu duygularımın. Benim için o kadar değerlisin ki senin tırnağına zarar gelse dünyaları yakarım." Anımdan öptü ve elimi tuttu.Merdivenlerin başında durup aşağıda ki kalabalığa baktık. Bütün gözler üzerimizdeydi. Bu beni daha da çok heyecanlandırdı. Elimi tutan adama dönüp mutlulukla baktım ve binlerce şükrettim.
7 ŞUBAT 2019
Hazırladığım mükemmel asaya bakıyordum.Bugün çok özel bir gün olmalıydı. Aybars işten gelene kadar her şeyin hazır olmasını istiyordum. Bu güzel ailemize bir minik fasulyemiz daha katılıyordu. Bundan iki ay önce Derin beni arayıp. Teyze oluyorsun dediğinde o kadar mutlu olmuştum ki neden demiştim bizim de olmasın aynı mutluluğu şimdi bende sevdiklerimle paylaşacağım ama ilk Aybarsın öğrenmesini istediğimden kimsenin haberi yoktu. Ne tepki vereceğini çok merak ediyordum.
Kapı çaldığında son kez etrafı kontrol ettim. Süper bir masa mumlar .Kutunu içinde ki bebeğimizin ilk resmi ve en son aynada kendime bakıp kapıda ki kocamı bekletmem gerektiğini anladım.
"Hoş geldin hayatım." kocaman sarıldım. Gözlerimin içine baktı " Bugün özel bir gün ve ben mi unuttum. " kahkaha attım. "Hayır hayatım ama özel bir gün neden olmasın hoş bizim birlikte her günümüz özel değil mi. " montunu çıkartıp direk masaya geçti. Gözleri şaşkınlıkla bana bakıyor ne olduğunu anlamaya çalıyordu. Konuyu hiç uzatmak istemedim ama ilk yemeklerimizi yiyelim istedim. Yemek sırasında iş de yaptıklarını anlattı sohbet ettik. Tam masadan kalkacağı zaman "Dur sana sürprizim var " dedikten sonra kutuyu uzattım. Gözlerimin içine bakıp "Birbirimize hediye almamız gereken bir gün müydü bugün " gülümseyerek " Belki de zaten o kutuda ki birbirimize bir hediyedir açmadan karar verme buna ," merakla kutunun kapağını açtı bir kaç dakika ne olduğunu anlamaya çalıştı ve kafasını kaldırıp " Baba mı oluyorum ben " dedi heyecanla kafamı yukarı aşağı salladım. Koşarak yanıma gelip beni kucağına alarak kocaman sarıldı koklayarak sarıldı kokumu ezberlercesine.
4 MART 2022
Kucağımda uzanan sarı saçlı oğluma bakıyordum. Karnımda ki kardeşini kıskanıyordu. O senle yatıyor sürekli bende seninle uyuyacağım diye ufak kıskançlıkları vardı.Beni babası ile bile zor paylaşıyordu. Adını ARUN koymuştuk. Sırf ben istedim diye Aybars bir şey dememişti sonra hep ARUN BOZKURT benim aslan oğlum diye ortalarda geziniyordu. Onlara baktıkça mutluluğum artıyordu ilgili bir babaydı işten gelince ne kadar yorgun olsa da hep oğluyla ilgileniyordu.
Arun kuzenini çok seviyordu ikisi de erkek olunca oynayacak çok oyunları oluyormuş. Derin benden iki ay önce doğum yaptığı için Arun , Cenkaya hep abi diyordu. O benim kardeşim kardeşim diyip ortalarda iki minik eğlencemiz dolaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELA İKİZLER
Genel KurguDerin kötü huylu bir kız. Deniz ise iyi huylu ikiz. Ama Deniz,Derin 'in kötü düşüncelerine uymak zorunda. Sadece bela ikizler.. Ama bu hikayede yalnızca kötü kızlar yok. Belalı erkeklerde burada dört geziyor. Ulaş,Derin kadar gizemli,asi ve kötü. Ay...