Draco Malfoy
Probudil jsem se v Harryho náručí a bylo to nejhezčí probuzení, keré jsme za posledních pět let měl. V noci se mezi námi nic neodehrálo, kromě několika sladkých pus. Nejdříve šel do sprchy on a já jsem mu připravil kalhoty na spaní, protože jsem věděl, jak nesnáší spaní v triku. Málem začal protestovat, že teď spí nahý, ale já jsem věděl, že to nebude potřeba.
Po té jsem se šel vysprchovat já a jen, co jsem se ocitl v jeho náručí, tak jsem se cítil v bezpečí a pohodlí. Přitiskl se ke mně úplně na těsno, takže jsem cítil na zadku jeho erekci, ale kromě polibku za ucho se o nic nepokusil. A nebude si lhát, také jsem z něj byl vzrušený.
S povzdechem jsem se otočil v jeho náručí a podíval se na něj, jak spí. Byl tak míru milovný. A jednou se u jeho hlavy zjevila Kayla, která mu začala olizovat ucho. "Draco, ještě pět minut," zamumlal Harry a já jsem se ušklíbl. Kayla samozřejmě nepřestala a Harry tedy otevřel oči. Když viděl, jak se na něj šklebím, tak mě s unaveným úsměvem políbil a pevně držel v náručí.
Byla sobota ráno a ani jeden z nás nemusel do práce. Bylo jasné, že spolu strávíme každou volnou chvíli. Pomalu se ode mě odtáhl a podíval se mi do očí. "Chybělo mi takovéhle probuzení," usmál se na mě.
"Půjdeme s Kaylou na procházku?" zeptal jsem se a Harry s úsměvem kývl. Pomalu jsem se tedy postavil z postele a převlékl se do tepláku a trička.
"Možná bych se měl nejdříve dojít domů převléci," usmál se na mě smutně a já jsem na něj kývl.
"Vyprovodíme tě a jestli chceš můžeš přijít až se převlečeš. Můžeme spolu uvařit oběd," usmál jsem se na něj a nesnažil se vypadat zklamaně, že chce odejít. Už včera to pro mě byla hrozná představa. A nechápal jsem sám sebe.
Nechtěl jsem, aby to šlo rychle, ale nějak jsem s ním chtěl strávit, co nejvice času to šlo. Jako bych se tím snažil zalepit těch pět let bez něj.
"S tím nemůžu souhlasit," podíval se na mě zamyšleně a já jsem vytřeštil oči. "Protože bych ti rád sám uvařil a ty mi budeš jen něco brebentit jako jsi to dělával dříve," usmál se na mě poté a já jsem za ním okamžitě zase vlezl do postele a objal ho. Bylo pro mě tak snadné zapomenout, že mi ublížil, když se choval takhle, ale přeci jen jsme tehdy byli děti.
Pomalu jsem ho políbil na rty a on to bral jako souhlas, aby náš polibek mohl prohloubit. Bože, tolik mi chyběl. Nechápal jsem, jak jsem někdy mohl být spokojený s někým jiným. On byl pro mě ten pravý. Jeho polibky mi podlamovali kolena a já jsem si to užíval.
Jsem zpět.
Vzhledem k tomu, že tenhle příběh nedostal celkem dlouho publikování nové kapitoly, tak jsem se rozhodla ho dokončit. Nečekala bych, že budu každý den vydávat kapitolku, ale do konce srpna bych ho ráda dokončila, abych se mohla věnovat jiným projektům, které doufám, že oceníte.
Jeden z nich bych chtěla vydat někdy během příštího týdne a ten druhý až budu mít napsáno pár kapitol, protože nechci, aby se stalo to samé jako s tímhle příběhem.
Můžete se těšit na Fremione a nový příběh se Siriusem Blackem. Nějak si myslím, že jsem se mu nedostatečně věnovala.
Přeji hezký zbytek dne.
Vaše Ice Princess
ČTEŠ
S.O.S. (Drarry FF)
Fiksi Penggemar... so were you near me, darling can you hear me?... ... you made me feel alive... ... what happend to are love?... (... když jsi blízko mě, miláčku, copak mě neslyšíš?... ...s tebou jsem se cítil živě... ... co se stalo s naší láskou?...) Draco Mal...