#13

242 14 12
                                    

Pov: Nick
To jak wygląda Y/n bardzo mnie pociągało, nie powiem że nie. Ta sukienka idealnie do niej pasowała oraz idealnie podkreśla jej talię. Zostało nam 10 minut do dojechania pod nasz hotel, w którym się zatrzymy póki co. Zastanawiałem się czy będzie możliwość abym był razem z Y/n w pokoju, bo chciał z nią spędzić jak najwięcej czasu sam na sam. Cóż muszę przyznać że ta dziewczyna strasznie mi się podoba. Chciałbym dziś wyznać jej co do niej czuję, bo nie mogę już dłużej czekać. Zanim dziewczyny wyszły z domu to rozmawiałem razem z chłopakami i również uznali że jest to świetny pomysł.

- Zaraz będziemy na miejscu - powiedziałem pewnie do dziewczyny.
- No nareszcie, siedzenie tu było strasznie nudne.
- Uważasz że jestem nudny?
- Oczywiście.. że nie.

Gdy podjechaliśmy pod hotel wyszliśmy z aut i zabraliśmy swoję bagaże. Po tym gdy ogarnęliśmy wszystkie sprawy w recepcji i odebraliśmy klucze, udaliśmy się windą na nasze piętro, które znajdowało się na jednym z najwyższych pięter. Wyszliśmy z windy i skierowaliśmy się pod pokoje.

- Okej więc, jak się dzielimy? - spytał Toby.
- Ja będę z George'm tak czy siak więc podzielcie się jak chcecie - stwierdził blondyn, po czym ze swoim współlokatorem udał się do jednego z pokoi.
- No to może Y/n będzie z Nick'iem, a ja z Toby'm? - zapytała Vic, a na jej słowa Y/n się lekko zarumieniła co udało mi się zauważyć bo stałem obok niej.
- Może zróbmy to bez koedukacji, czyli wy ze sobą, a ja i Nick razem?
- T-tak, sądzę że to dużo lepszy pomysł - odpowiedziała Y/n jąkając się.
- Oh, niech wam będzie. Zero zabawy z wami - powiedziała przewracając oczami.

Gdy każdy już rozszedł się do póki, mieliśmy czas na poprawienie się i zostawienie bagaży. Jako iż my nie musieliśmy nic poprawiać to po prostu jak zwykle wszyscy czekaliśmy na woman.

Córka Mafii // Sapnap x Reader [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz