"Sizce Jane, katil olabilir mi?" San'ın sözleriyle Norah ve Laney kanları donmuş gibiydi. Ne yani en yakın arkadaşları katil olabilir miydi?
Norah kafasını iki yana sallayıp kendini toparladı. "Jane böyle bir şey yapmaz. Başka bir açıklaması olmalı."
Laney de ona katıldığına dair bir şeyler söyledi. Ama diğerlerinin içindeki şüphe devam ediyordu. "Ama yinede bu toka mevzusundan Jane'e bahsetmeyelim."
"O zaman fikir yürütmeye başlayalım. İlk kurbanımız Brad'ti. Şimdi ise Sally. Hem Brad hemde Sally'i kim öldürmek ister?"
Wooyoung'un sözleriyle düşünmeye başladıklarında Norah, "Sizce de bu ikilinin ortak bir yönü yok mu?" dedi.
"Nasıl bir ortak yön?"
"İkiside Steve'in tayfasından. Yani o gruptan, Steve'den nefret eden birileri yapmış olabilir." Norah ayağa kalkıp tebeşiri eline aldı. Daha sonra diğerlerine döndü. "Steve ve çetesinden kim nefret eder?"
Herkes birbirine bakarken Laney, elini şıklattı. "Bingo! Steve ve bok suratlı arkadaşlarının zorbalık yaptıkları."
"İyide bir sürü kişi var, hangi biri?" San kendi kendine mırıldandı. "Son zamanlarda olanları düşünelim. Steve ve tayfası en çok kimin canını sıkıyor?"
Wooyoung tebeşiri Norah'ın elinden alıp bir şeyler yazdı. "Abby, Jonathan onu Sally ile aldatmıştı. Jane, Steve onu Sally'nin best'i Veronica ile aldattı."
Norah Wooyoung'un elinden tebeşiri alıp tahtanın önüne tekrar geçti. "Alex, Sally'e aşıktı ama Sally ona yüz vermedi. Jan, Brad'le geçen hafta kavga etmişti ve araları uzun zamandır bozuk."
Laney, Seonghwa ve San onları dinlerken kapı aniden açıldı. "Tanrım, sonunda buldum sizi."
"Tom?" Tom içeri girip sandalyeye oturdu. "Max ve Abby, Veronica'yla kavga ediyorlar. Siz ne yapıyorsunuz?"
Herkes şaşkın şaşkın Tom'a bakarken o tahtanın üstünde yazanlara odaklandı. "Siz katili mi arıyorsunuz? Tanrım çok havalı."
Norah ve Laney birbirine bakarken, Wooyoung sorun yok tarzında mırıldandı. Tom tahtaya yaklaştı. "Bence şüpheliler listesine şu psikopat çocuğu da eklemelisiniz. Ayrıca sıradaki kurban kim olur diye düşündünüz mü?"
Tom'un sorusuyla San not kağıdı ona uzattı. Tom kağıdı okuduktan sonra, "Biri gitti dediği kişi Sally, diğeri de Sally ile bağlantılı biri olmalı." dedi.
Seonghwa tahtaya bakarak, "Veronica." dedi.
Tom tebeşirle tahtaya Sıradaki > Veronica? yazdı. Daha sonra Laney gülümseyerek, "Sanırım yaklaşıyoruz." dedi."Kavgayı unuttuk, ayırmaya gitmeliyiz." San'ın uyarısıyla arşiv odasının kapısını kilitleyip oradan çıktılar ve koşarak spor salonuna gittiler.
Spor salonunun ortasında Veronica, Abby ve Max'e bağırırken Jane ve Victoria geldi. Victoria, Veronica'nın üstüne atıldı. Jane onu tutmaya çalışırken Steve, Fred ve Alice geldi.
Steve ve Fred Veronica'yı çekip aldı. Amigo takımı kaptanı Alice, Veronica'ya sarılırken Steve "Delirdiniz mi siz? Jane, itlerini topladın Veronica'yı mı dövüyordunuz?" diye bağırdı.
Jane gözleri dolu şekilde, "Benim bir şeyden haberim yok." dedi. Abby ve Max bu sefer Steve'i pataklarken Fred araya girdi. O sırada kavgayı duyan Christin ve Alex geldi. Christin'in Abby'i sakinleştirmeye çalışırken Max araya giren Fred'i pataklıyordu.
Spor salonununa yeni gelen altılı şaşkın şaşkın bakarken Tom koşarak Fred'in üstüne atlayan Max'i tuttu. "Max sakin ol lütfen güzelim."
Laney ve Norah şaşkınlıkla etrafına bakıyordu. Kavgayı duyan Jan ve Steve'in çetesinin diğer üyeleride gelmişti. Ortam biraz daha kalabalıklaşınca Wooyoung, "Neden bilmiyorum ama, katiller ve kurbanlar şuan burada gibi hissediyorum." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
killer, park seonghwa
Fanfiction"Sen benim yörüngeme girmiştin ama ben senin evreninde kayboldum." [dram×detective×fanfiction] seonghwa × girl