epilogue

120 7 17
                                    

"Sen benim yörüngeme girmiştin ama ben senin evreninde kayboldum."

Author's Farewell Note

Öncelikle herkese merhaba!
Bu mektubu yazıyor olmak tuhaf hissettiriyor çünkü bu mektup resmen Killer'ın bittiğini gösteriyor.

Killer'ın ilk bölümünü 27 Temmuz 2022, son yani final bölümünü ise 8 Ekim'de yazdım. 2,5 ayda yazma süreci bitti ve daha sonrada yayınladım. Daha öncede söylediğim gibi kitaplarımı önce bitirip sonra yayınlarım.

Kitaba gelecek olursam açıkçası kurgu üstüne çok düşündüğüm, bölüm sayısı olarak olmasada kelime sayısı olarak en uzun, kurgusu en karmaşık kitabımdı.

Polisiye yazmak benim için ilginç bir deneyimdi. İlk başlarda altından kalkabileceğimi düşünmüyordum. Katilin kim olması gerektiği, cinayetlerin işlenme sebebi. Hepsi oldukça zordu. Ve bu karmaşada bana yardımcı olan kişi, Belinay'a özel olarak teşekkür ederim. Kitabın en başından beri her bir aşamasında destek verdi, fikirlerini sundu. Katilin bir kız olmasına, Minho karakterinin oluşmasına o vesile oldu. Tekrardan teşekkür ederim. Hazır teşekküre girmişken kitabı okuyan, oylayan, güzel yorumlarını sunan herkese teşekkür ederim.

Laney karakterine gelecek olursam ben tüm karakterlere kendimden bir parça katarım. Özellikle de başrollere. Mesela Wooyoung'a eğlenceli, San'a ağırbaşlı, Norah'a sosyal, Jane'e aşk acısı çeken aptal, Laney'e fikirlerini savunan güçlü, Seonghwa'ya sevdiklerine bağlı yönümü ekledim. Ve karakterlerin yani idol karakterlerin net olarak oturduğunu düşünüyorum. Wooyoung'un bu kitaptaki rolünü başka bir Kpop idolü taşıyabilir miydi? Sanmam.

Ve en önemlisi Laney ve Seonghwa'nın ölümüne gelirsek. Kitabın adından anlaşılacağı üzere iki başrolden birinin ölmesi gerekiyordu. Bende genelde dizilerde, filmlerde erkek öldüğü için kadın karakteri öldürmek istedim. Fakat sonra Seonghwa'nın Laney'nin ölümünün acısı ile yaşayabileceğini düşünemediğim için onu da intihara mahkum bıraktım.

Son olarak kitapta en sevdiğim, yazmaktan en zevk aldığım karakter Norah Bwam'di. Ama Minho ve Victoria karakterleride partners in crime ihtiyacımızı karşıladı. Vicho ve Woorah fav çiftlerim diyebilirim.
Ayrıca yazarken en cringe komasına girdiğim karakter Jane'di. Jane tam bir baş belasıydı. Steve ve Alice'te en sinir bozuculardı. Ayrıca Brad harcandı.

Her neyse lafı çok uzattım. Buraya kadar gelip kitabı okuduğunuz için teşekkür ederim. Herhangi bir sorunuz varsa ya da sadece sohbet etmek için bile bana istediğiniz zaman yazabilirsiniz. İsterseniz buraya yorum olarak isterseniz özelden, fark etmez.

Tekrardan teşekkürler. Bir sonraki hikayemde görüşmek üzere. Eğer Sayonara'yı da okumadıysanız profilimden ulaşabilirsiniz. Sizleri seviyorum. Son kez hoşçakalın❤️

killer, park seonghwaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin