0

1.7K 50 18
                                    

Jeon Jungkook 17 yaşında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jeon Jungkook 17 yaşında. Çok tatlı, masum bir çocuktur. Ailenin en küçük çocuğu. Annesi onu çok seviyor. Babası ve abisi çok kabalar.

 Babası ve abisi çok kabalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim Taehyung 18 yaşında. Yakışıklı, seksi görünsede masum bir çocuktur. Annesi oğlunun yakışıklığından bayılıyor. Babası hep oğlunu kötümser. Ailede yalnız bir çocuk olduğu için kendini beğenmiş biridir.

*
Jungkook:
Kaç kere okul degiştirdik. Erkeklerle konuşsam abim hemen üstüme geliyor, babama okul degiştirmek konusunda uyarıyor. Babam da bunu yapıyor. Bir erkek bana çikolata verdiği için abim çıldırıyor.

Arabadaydık. Okuldan dönüyorduk. Abim ben ve babam. Abim 25 yaşındaydı. "Jungkook! Neden o erkek sana çikolata verdi!?" Abim bağırdığında ofladım. "Ya yeter! Arkadaşlarım bana çikolata veremezmi!?" Bende ona bağırdığımda babam direksiyona vurdu. Korkudan yerimde irkildim.

"Abin senden büyük ne bağırıyorsun orospu!" Babam bağırdı aynadan bana bakarken. "Özür dilerim baba..." Dedim ve başımı öne eğip parmaklarımla oynayarak. "Abinden benden değil!" Dediğinde gözlerimi sıkarak Jin'e doğru döndüm.

"Özür dilerim Jin" dedim ve önüme döndüm. "Bu iş burda bitmeyecek." Dediğinde burnumdan sert bir nefes saldım. "Zaten okul degiştiriyorum. Küçük çocuk değilim ki. Neden bana çocukmuşum gibi davranıyorsun?" Dedim ve ona baktım.

"Sen tabi ki de çocuksun! 17 yaşında evlenilirmi? Hayır yani çocuksun!" Üstüme kükrediğinde yüzümü geriye çektim. Sessizliğimi korudum. Eve varmak üzereyiz.

***
Annem mutfakta yemek yapıyordu. Babamın işi çıktığı için gitti. Abim annemin başını yiyordu. "Anne.." dedim kısık bir sesle. Abim durdu ve bizi dinledi. Annem saçlarımı okşadı. "Efendim oğlum" dediğinde gülümsedim. Annem çok iyi. Babam ve abim gibi değildi. "Abim yüzünden kaç kere okul değiştirmek zorunda kaldım. Arkadaş olmak zor geliyor" dediğimde Jin kıkırdadı.

"Sana arkadaş markadaş yok. Arkadaşlık sözünü unut! Çünkü öyle bir şey yok. Aklından geçenleri biliyorum!" Dediğinde ona ters ters baktım. "Anne, ben çocuk değilim. Her kes gibi arkadaş olamazmıyım?" Annem pomidorları kesiyordu. Abim odasına gitti.

"Olursun oğlum. Bak bu gün arkadaşım gelecek. Onun oğlu var. Seninle aynı sınıfa olacak. Onunla konuşursun. Yeni okulda sana yardım eder. Böylece arkadaş olursunuz tamam mı annecim?" Annemin yanağından öptüm. "Teşekkürler anne" dedim ve gülümsedim. Babam işte yarın gelecektir.

Annem yemeği hazırlayıp Jin'i çağırdı. "Ben gidiyorum işim var. Bu gün gelmeye bilirim." Dedi ve evden çıktı.

**
Yeni bir fic çok güzel olacak. Okursanız sevinirim. Anladığınız gibi Jin Jungkook'un erkeklerden hoşlandığını ve arkadaş bahanesiyle konuşmak istiyor. Devamı gelecek. Görüşmek üzere muahh.

-Zeynep

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin