Jungkook:
Dün Taehyung'la birlikte olduk ve gece uyuduk. O yüzden okula geç kaldığımız için gitmedik. Taehyung mışıl mışıl masumca uyuyordu. Tatlı bebiş. Bir eli benim altındaydı, yani sırtımın altında. Diğer eli göğsünde sabitce duruyordu. Elimle yanağını okşadım.Aman Tanrım bakan da bu çocuk çok masum derdi. Ama uyandığında tilkilikleri ve alevleri yanmaya başlıyor. Onu seviyordum. Bu yeterli..
Gözlerini kırpıştırarak araladığında gülümsedim. "Jeon?" Dedi boğuk sesle ve göğsündeki eliyle gözünü ovuşturdu. "Günaydın Tae'cim" dedim ve kıkırdadım. "Günaydın sevgilim" dedi ve gülümsedi. Uykudan daha uyanmamış bebeğim..
"Uykucu senii" dedim ve kıkırdadım. "Hadi post atalım" dedim ve telefonu alıp fotoğrafımızı çekdim.
Taekook88:*Jungkook-uyandı uykucu bebeğim:)
342 kişi fotoğrafınızı beğendi
@b: birlikte uyuduklarını gösterdiler....😳👍
@c: dün uyuya bildiniz mi?😂
@y: tatlı masum Tae<3
@i: dudaklarını Jungkook sömürmüş mü? Bana mı öyle geliyor?
@h: Kızım ne diyon??😂@i
@x: Jungkook çok şanslısın:(
@Pjimin: yorumları okudum ve fesat düşünüyorum şimdi.. nasılsınız?
↪️@Taekook88:*Jungkook-iyiyiz saol:) Taehyung uykulu da ben yazıyorum;)@sope1:*Yoongi- Jimin bütün okula değil bütün dünyaya yaydı 🤦🏻♂️
@sope1:*Hosoek- Popülerlik nasıl bir his?;)
↪️@Taekook88:*Jungkook-iyi saol Jimin djbekebrjdj
↪️Pjimin:ne demek 😅Telefonu kapatıp Taehyung'a döndüm. "Bu gün çok uykulu gibisin.. Bir şey mi oldu?" Dediğimde gözleri kapalı mırıldandı. "Hastalandın mi yoksa?" Dedim ve alnına dokundum. Yuh amına yanıyor bu!
"Taehyung! Yanıyorsun ya sen!!" Dediğimde sadece mırıldandı. "Bekle ama annem ve senin annen gittiler ama..." Dedim ve düşünmeye zorladım kendimi. Ben doktor ve ya yetişkin değildim. Onu iyileştire bilirmiydim ki?
"Taehyung, filmde görmüşdüm ılık su ateşi salar hadi kalk gidelim" dediğimde başını iki yana sallayıp mızmızlandı. "Bebeklik yapma kalk!" Dedim ve kolundan çektim. "Jungkook, halsizim.." dediğinde başımı salladım. "Ateşin gider gitmez halsizin yok olacak. Hadi g biricik sevgilim hadii" dedim ve onu banyoya çekiştirdim.
Ayaküstü yatıyordu sanki... Ağırdı.. Onu yavaşca kuvete koydum. Ay dur kiyafetlerin... Elimle alnıma vurdum. Aklın nerede Jeon!
Kiyafetlerini çıkarttım. Boxerleydi. Suyu açmak için uzanacakken göğsünde ki imzamı gördüm. Eşsizz...
Dün çok güzel olmuştu. Şimdiyse Taehyung hastaydı.. Başımı silkeleyerek suyu açtım. İlik suyu üstüne tuttuğumda çığlık attı. "Tanrım! Taehyung ödüm koptu! Aniden olur mu!?" Dediğimde o da bağırdı. Halsız olsa bile. "Aniden su dökülür mü!?!?" Dediğinde kıkırdayıp özür diledim.
***
Taehyung'u kurulayıp giysi vermiştim. Şimdi yatakta ve pikeyle kafasına kadar örtmüş üstünü. Bebeğim....Ben mutfağa düştüm. Onun için sıcak çorba və ilaç vermeliydim. Çorbayı pişirirdim ama ilaç? Param yoktu ki... Annemler de akşama anca gelirler. Napacaktım? Sevgilim hasta... Ona kıyamıyorum....
Çorbanı hazırladığım için tabağa döküp tepsiye koydum. Aklıma ilaç yerine ballı su yapsam iyi olur gibi geldi. Hızla bal çıkarıp ona iyi gelecek ballı su hazırladım. Sıcak çorba və sıcak ballı su.
Tepsiyle birlikte merdivenleri çıktım. Koridorun son odasına ulaştığım gibi kapıyı iterek açtım. "Tae'cim, şimdi iyileşeceksin" dedim ve gülümsedim. Ama o mızmızlanıyordu pikenin altında.
"Hadi ama Taehyung!" Dedim ve tepsiyi komodine bırakıp başına kadar örttüyü pikeyi açtım. Dudakları tir tir titriyordu. "Ço-çok s-soğuk.." dedi. Tanrım bebek gibi... Titreyen soğuk dudaklarına sıcak dudaklarımla ıslak ve kaçamak bir öpücük kondurdum.
Gözlerini kapatıp huzur yaşadı. Ayyşş çok tatlı yaaaa! "Hadi çorbanı ve ballı suyu iç ve uyu tamam mı?" Dediğimde yüzünü buruşturdu. "Ben çorba və bal sevmem" dediğinde ağzım açık kaldı.
18 yaşına gelmiş küçük çocuklar gibi bal və çorba sevmiyordu. Gülmemek için yanağımın içini dişledim. "Peki beni seviyormusun?" Dediğimde başını olumlu anlamda salladı. Ama çok halsizdi. "O zaman beni seven Tae yaptıklarımı içer" dedim ve ona göz kırptım.
Yapma kızgınlıkla bana baktığında kıkırdadım. Yanına oturup tepsiyi kucağıma koydum. Çorbadan bir kaşık alıp dudaklarıma getirip üflediğimde adımla seslendiğinde üfleyerek ona baktım.
"Jungkook!" Demişti. "Sen karşımda böyle üfleyince dudaklarına yapışmak istiyorum!" Dediğinde kıkırdadım. Bebiş yaa!
"Çorbanı ve ballı suyu içersen söz ödül olarak öpmene izin vererim" dediğimde başını iki yana salladı. "Sen iki şey istiyorsan bende iki şey isteyeceğim" dediğinde ağzım açık kaldı. "Hastasın Taehyung" dediğimde başını salladı.
"Önemli olan sensin" dediğinde gülümsedim. "Benim için de önemli olan sensin. O yüzden sağalmanı istiyorum" dediğimde kıkırdadı halsiz şekilde. "Sikilmek için mi?" Dediğinde ağzım şok içerisinde açık kaldı. Arsız hasta Kim Taehyung.
"Seni sinsi cüce hadiii" dedim ve kaşık çorbayı ona uzattım. Yüzünü buruşturarak ağzını zorla açtı. Kaşığı ağzına itip çorbayı içmesini sağladım. Yuttuğunda yüzünü buruşturdu. "Çok iğrenç bir tadı var!" Mızmızlandığında konuştum.
"Unutma çorbayı içersen öpmene izin vereceğim" dediğimde başını olumlu anlamda salladı ve ağzını açtı. Uslu çocuk.
Çorbanı bitirdi və hâlâ mızmızlanıyordu ki tadı acı falan filan. "Taehyung, iyileşince iyi olacaksın. Yapma böyle iç ballı suyu ve bitti uyuyacaksın o kadar" dediğimde ofladı. "İçmek istemiyorum!" Dediğinde iç geçirip düşündüm biraz.
Aklıma gelen şeyle konuşmaya başladım. "Eğer ballı suyu içersen seninle uyuyacağım" dediğimde hızla elimden bardağı alıp kafasına dikti. Yuhhh... Aşk neler yaptırıyor...
İçip bitirdi hepsini. Yüzünü buruşturdu. "Nefret ediyorum! Annem misin nesin yaa!?" Dediğinde kıkırdadım ve yanına pikenin altına girdim. "Annen değil ben ödüllendiriyorum ama" dediğimde gülümsedi ve bana döndü. Sıkıca sarılıp ona baktım.
O dudaklarımızı birleştirdi. Kıkırdadım ve gözlerimi kapattım. Derin ve haşince öptü beni. Eliyle yüzümü okşuyor saçlarımı kaşıyordu. Alt dudağımı çekiştiriyordu. Üst dudağı da bendeydi. Hasta olmasını umursamadık. Önemli olan birlikte olmamız. Onu seviyorum ve seveceğim de biricik sevgilim o benim.
**
Bölümü iki gün yazdım. Dersler yüzünden. Fazla veriyorlar o yüzden zor oluyor zaman ayırmaya ama yaptım yazdım:) Yakında belki final yaptım. Yeni ficime de baka bilirsiniz adı: You are my soulmateBen gittim baiiiii;)))
-Zeynep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18
Teen FictionJungkook'un abisi Jungkook'a erkeklerle konuşmayı yasaklıyor. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi:01.08.2022 Bitiş tarihi:04.10.2022