Erkek kıkırdadığından sonra bana baktı. "Bu kim? Senin gibi deli olamaz değil mi?" Dedi ve elini yanağıma getirip çekiştirdi. Taehyung gözlerini kapatıp onun elini yakaladı. Erkeğin eli yanağımdan ayrıldı. "Oooooo" diye bağırdı erkek. Taehyung bileğimden yakaladı ve beni kendiyle çekiştirdi. Ona ayak uydurdum ve onunla birlikte yürüdüm.
Sınıfa ulaştırdığımızda bileğimi bıraktı. "Taehyung, okulda sorunlarınmı var?" Dediğimde gözlerini yumup ellerini yumruk haline getirip burnumdan sesli soluk saldı. "Boş ver!" Diye bağırdı ve sınıfa girdi. Ben de onu takip ettim. Öğretmen bizi gördüğünde durmamız için işaret verdi. İkimiz de durduk. Bütün çocuklar bize baktı.
Manyak erkek bu sınıfta değildi. Bu iyiydi. Taehyung sinirli duruyordu. Ben çocuklara bakamıyordum. Öğretmen bağırdı. "Gec kaldınız!" Dediğinde yerimde titredim. "Şey özür dileri-" Taehyung beni arkasına geçirdi. "Özür dilerim öğretmenim. Benim hatam. Jungkook yeni bir öğrenci. Ona sınıfı gösterdim." Dediğinde kalbim pır pır etti. Beni koruyordu.
Öğretmen başını olumlu anlamda salladı. "Tamam geçin. Jungkook, sen yanıma gel" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım ve yanına gittim. Taehyung yerine geçti. En arkada yalnız oturuyordu. Bütün çocuklar bana bakıyordu. Gerginlik basmıştı beni.
"Kendini tanıt" öğretmenin sesini duyduğum gibi konuşmaya başladım. "Ben Jeon Jungkook memnun oldum" dedim ve gülümsedim. Çocukların hepisi ellerini bir birine çarptırdı. Taehyung bana baktığında gözlerimiz orta yolda buluştu. Ah kalbim fırlayacak şimdi.
"Jungkook, orta sırada Jimin'in yanında otura bilirsin" dediğinde Jimin elini kaldırdı ki onun olduğunu bileyim. Erkekti ne güzel bir başlangıc. İki erkekle konuşmuş olacağım. Öğretmene teşekkür edip Jimin'in yanına gittim. Oturduğumda Jimin bana gülümsediğinde bende gülümsedim.
Tenefüs olduğu zaman öğretmen sınıftan çıktı. Jimin bana döndü. Önümüzdeki iki erkekte arkaya döndü. Onlara baktım aval aval. Jimin konuşmaya başladı. "Taehyung senin yakınınmı?" Dediğinde başımı iki yana salladım. Taehyung'un kalın sesini duydum. "Annenin arkadaşının oğlu senin için yakın değilmi?!" Bağırdı ve sınıftan çıktı.
Şaşırdım neden bağırıyordu ki.. Jimin omzuma pat pat vurdu. Kusura bakma yakışıklı olsa da delinin biridir" dediğinde gülümsedim. Delimi? Odadayken farklı okulda farklıydı. Sorunları olmalıydı. Önümüzdekilerden biri konuşmaya başladı. "Adın Jungkook'mu? Benim Hoseok" dedi neşe doluydu. O güldüğünde bende güldüm. Gülüşü bulaşıcıydı.
Yanındakı erkek havalıydı. "Bende Yoongi Hoseok'la birlikteyiz" dediğinde gözlerim irileşti. Neee?? Jimin kıkırdadı. "Gay bunlar anlarsın işte" dedi ve elini omzuma attı. "Anladım" dedim ve başımı onu onaylarcasına salladım. Tenefüs bittiğinde Jimin "Sope önünüze dönün" dedi ve kıkırdadı.
Her kes yerinde oturdu. Taehyung hâlâ gelmemişti. Öğretmen gelecekti. Ben onun okulda aksine olduğunu düşünmüştüm. Taehyung son saniyeye sınıfa döndü. Bulaşan erkek yine ona bulaşıyordu. "Taehyung! Nereye? Daha işimiz bitmedi! İntikamını alacağım!" Dediğinde elimle ağzımı kapattım. Bu erkek psikopatmıydı?
Taehyung dinlemiyor sakince ilerliyordu. Erkek arkasından ona tekme attı. Tekmesi penisine değmişti. Taehyung üst dişlerini alt dudağına sıktı. Acıtmıştı.. Arkasına döndü. "Yeter! Defol git!" Bağırdığında bütün çocuklara dikkat yetirdi. "Taehyung, her kese söylememi istermisin?" Dedi ve manyak gibi güldü. "Wook, seni öldürürüm" Taehyung dediğinde ondan korkmaya başladım.
Bu erkek benim yanağımı tutan erkekti. Adı Wook'du. Jimin'e onların arasında noluyor?" Dediğimde Jimin fısıldadı. "Taehyung ve Wook birlikteydiler. Dün Wook akşam Taehyung'a gitmiş Taehyung onunla ayrılmış işte" dediğinde gözlerim ve ağzım açık kaldı. Dün Taehyung bizdeydi.. Wook sapık gibi gülerken bize döndü. "Hey millet! Taehyung'la ayrıldık. Nedenini bilmek isteyen varmı?" Dediğinde Taehyung ellerini yumruk haline getirip burnumdan sesli soluk saldı. Sinirlenmişti.
"Sebepiiii..." Konuyu çok uzattı. Taehyung öyle öfkeli duruyordu ki çocuğu parçalayacak gibi bakıyordu. "Uzatmayalım. Taehyung başka bir erkeğe aşık oldu" dedi ve kahkahalar attı. Her kes şok oldu. Bende. Taehyung hızla atılıp Wook'a öyle bir yumruk attı ki Wook yere yığıldı. Korkutucu bir erkekti. Ama Wook'un hatasıydı.
Öğretmen içeriye girip bağırdı. "Yinemi kavga!? Noluyor yaaa!?" İrkildik. Bir kız kıkırdayarak konuştu. "Biz nolduğunu biliyoruz ahahah" dedi ve kahakaha attı. Bense Taehyung'a üzüldüm. Wook ayağa kalktı. Bir birilerini öldürmek ister gibi bakıyordular. Wook'un burnu kanamıştı. Taehyung'un elleri.. Ögretmen bağırmasa olmuyor. "Dışarıya çıkın!" Dediğinde Taehyung Wook'a omuz atıp sınıftan çıktı.
Wook da peşinden çıktı. Öğretmen onların yanına gitti ve kapıyı kapattı. Her kes bu olayı konuşuyor. Ben şok üstüne şok yaşadım. Yoongi Jimin ve Hoseok konuşuyordular. "Acaba kime aşık?" Dedi Hoseok ve gülümsedi. "Hoseok, seni ilgilendirmez bence" Yoongi dediğinde kıkırdadılar. Ben Taehyung'un acı çekmesini istemiyorum. Düşüncelerime balta vuran Jimin konuştu. "Jungkook, kim olduğunu biliyormusun?" Dediğinde başımı iki yana salladım.
"Hâlâ tam onu tanımıyorum" dedim ve ensemi kaşıdım. Annesi okulda olanları biliyormu? Kapı açıldı. Duvara çarptı. Taehyung geldi. Dudağı kanamıştı. Tanrım... Jimin ayağa kalktı. "Taehyung neler oluyor?" Dediğinde Taehyung bir şey dememiş yerine geçip oturdu. Wook'mu vurmuştu? Ah olaylar başımı döndürdü. Taehyung bana baktı. Gözlerimiz çakıştı. Dudağındakı kan çenesine kadar gelmişti. Çantamda mendil olmalıydı. Çantamı kurcaladığım zaman Jimin oturdu ve bana baktı.
Mendili bulduğum için sevindim. Ayağa kalkıp ona mendili verdim. Oturup bana aşağıdan baktı. Bütün çocukların bize baktığına kalıbımı başa bilirim. Elimden mendili almadığı için kan çenesinden akdığı için kendim dudağındakı kanı sildim.
Silerken gözlerimiz temas kurdu. Dudağını silerken parmağım dudağına değmişti. "Soobin sus!" Jimin dediğinde onlara baktım. Soobin "Taehyung, aşık olduğun erkek kim?" Dediğinde Taehyung bunu duyduğu an elimi çekti. Mendil elimden yere düştü. Mendili yerden alıp yerime oturdum. Öğretmen kapıdan içeriye girdi. Wook da arkasından. "Bu ne cüret vurmakla kanatmışsınız bir birinizi. Öldürmek de ne!?" Bağıran öğretmen yüzünden kulaklarım patladı.
Öğretmen yerine geçti. Taehyung ve Wook yanındaydı şimdi. Taehyung yere bakıyor. Wook sinirli sekilde Taehyung'a bakıyordu. Öğretmen "olayı anlatın bunlar anlatmayıp yalanı atacaklar" dediğinde Soobin ayağa kalktı. "Taehyung Wook'u sövdü. Wook konuşunca Taehyung yumruk attı." Dediğinde her kesin ağzı açık kaldı. Jimin'e "yalan diyor ama" dediğimde Jimin fısıldadı. "Her kes Wook'dan korkuyor sapığın teki" dediğinde üzüldüm.
Annemin arkadaşının oğlu Taehyung kötü biri değil. Ben korkmadan cesaretlenip konuşacağım. Hızla ayağa kalktım. Soobin hemen oturdu. "Yalan söylüyor öğretmenim" dedim her kes yüzünü saklıyor Wook'dan ben konuştuğum için Taehyung şaşkın ifadeyle başını kaldırıp bana baktı. Yazık Taehyung böyle yalanlarla Taehyung'u suçluyordular.
Wook beni öldürecekmiş gibi bakıyordu. Bunu umursamadan konuştum. "Taehyung sınıfa girerken Wook arkasından geldi. Konuşurken Taehyung umursamadan yerine geçerken Wook ona tekme attı. Taehyung bir şey yapmadı. Wook onu sinirlendirince Wook'a yumruk attı." Her şeyi anlattığım için sevinmiştim. Çocukların bir birileriyle konuşuyordular.
Öğretmen başını olumlu anlamda salladı. "Sen Taehyung'u tanımıyorsu-" Öğretmenin sesini kestim.. "Tanıyorum. Annemin arkadaşının oğlu. Onun iyi biri olduğunu biliyorum. Hatta Wook bana da gelirken bulaşmak istiyordu." Dedim ve ensemi kaşıdım. Kendimden emindim. Vay be Jungkook ortalığı yaktın. Jimin Yoongi ve Hoseok bana layk işareti yaptılar.
Yaptığımın harika olduğunu biliyordum. Öğretmen başını olumlu anlamda salladıktan sonra teşekkür etti. Taehyung sonuna kadar gözlerime bakıyordu. Wook beni ve Taehyung'u öldürecekmiş gibi bize baktı. Öğretmen Wook'un ensesine vurdu. "Orospu çocuğu! Annen yarın gelmezse okula gelme!" Diye kükredi üstüne. Taehyung oturması için işaret verdiğinde sevindim. Zarar görmediği için. Gözlerimiz orta yolda buluşup temas kurdu.
**
Ayy ortalık yakıldı! Nasıldı? Taehyung'un kime aşık olduğunu tahmin ediyorsunuzdur;) Jungkook havalı bir şey yaptı. Taehyung borçlu olacak:)) Sevdinizmi bölümü? Ben fici çok seviyorum:> Gelecek bölümde görüşürüz Xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18
Dla nastolatkówJungkook'un abisi Jungkook'a erkeklerle konuşmayı yasaklıyor. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi:01.08.2022 Bitiş tarihi:04.10.2022