"Çık odadan!" Dediğinde kapıyı işaret etti. "Tamam çıkıyorum. Ama seni bekleyeceğim" dedim ve odadan çıktım.
Jungkook:
Taehyung çıktı ve kapıyı arkasından kapattı. Sırtımı duvara yaslayıp sürünerek yere oturdum. Dizlerimi karnıma çekip başımı ayaklarıma koydum. Ağladım, hıçkırarak ağladım.Taehyung:
Elimi ve kafamı kapıya koyup gözlerimi kapattım. Jungkook'un ağlama sesini dinledim ve kalbim acıdı. Burada onu dinleyerek kalbimi acıtacağım. Bunu hakk ettim. Kimseden korkmamalıydım. Jungkook'a ne olursa olsun anlatmalıydım ve anlatmalıyım....********************
Jungkook:
Sabah olmuştu. Okula gitmeliydik. İnanın hiç gidesim yok. Bedenim ağrıyordu. Halsizlik işte. Yerde oturup esnedim. Erkendi, biraz kendime geleyim. Gözlerimi ovuştururken kapım tıkkıldandı. "Girin" dedim ve esnedim. Ayy ben çok yorulmuşum...Kapı açıldı. İçeriye Taehyung girdi. Elinde tepsiyle. Hangi yüzle geldi. Ben annem ve teyzem diye düşünmüştüm. Gülümseyerek yanıma geldi ve tepsiyi yere koydu. Ona çatık kaşlarla baktım. "Günaydın" dedi ve gülümsedi. "Sen gelmeseydin güzel bir günaydın olacaktı! Hangi yüzle geliyordun sen!?" Dediğimde yüzündeki gülüşü silindi.
"Dün hallettik diye düşündüm.." dediğinde elimle saçlarımı geriye doğru itekledim. "Hallettik evet, ben bana yakınlaşacağına izin vermedim" dedim ve ayağa kalkıp çantamı hazırlamaya başladım. "Kahvaltı etseydik bari" dediğinde ona bakmadan konuştum.
"Sen et kahvaltını ben seni görünce iştaham kaçtı" dedim ve çantamı sırtıma atıp ona döndüm. Ayağa kalkıp konuşmaya başladı. "Beni hâlâ sevdiğini biliyorum inkar etme" dediğinde gözlerimi ondan kaçırdım. "Hayal dünyanla seni yalnız bırakayım ben okula gidiyorum" dedim ve odadan çıktım.
***
Sınıfa girdiğimde çocuklardan sadece Jimin, Yoongi, Hosoek, Felix ve Soobin vardı. Erken geldiğim için. Jimin gülümsedi. "Merhaba Jungkook, bu gün daha iyisin" dediğinde gülümsedim. "Merhaba Jimin" dedim ve yanına gittim. Yerime oturduğumda Felix'in kıkırdadığını duydum. Ona taraf baktığımda Soobin Felix'in kafasına vurdu."Felix!" Dediğinde Felix kendini gülmemek için tutamıyordu. Ben de gülümsedim ve dudaklarımı konuşmak adına araladım. "Neye gülüyorsun" dedim ve kıkırdadım. "Hayır Felix sus!" Soobin fısıldasa da duydum. "Dün Taehyung'a elinle vurdun ya ona gülüyorum. Taehyung şaşkın kalmıştı. Kahkaha atmaya başladığında gülüşüm silindi. Yüzüm düştü.
Sınıftan içeriye çocuklar girerken Taehyung da girdi. "Felix, gülme sana da olur arkadaşım" dedi ve göz kırptı.
Başımı çevirip arkaya baktığımda gözlerimiz orta yolda buluştu. Başımı önüme çevirip gözlerimi ondan kaçırdım. İç geçirip yerine geçti. Göz ucuyla ona baktığımda yanındakı sandalyeyi götürüp arka masaya koydu. Yalnız oturmak için..
Gözlerimi önüme diktim. Kapatıp iç geçirdim. Öğretmen içeriye girdi. "Her kese selam çocuklar" dedi ve gülümsedi. Yerine geçip derse başladı. Derse odaklanırsam her şeyi unuturum.
***
Öğretmen proje verdi. Bu projeyi kamandaya ayrılıp yapmamızı istedi. İki kişilik. Jimin bana döndü. "İkimiz olursak güzel olmaz mı?" Dediğinde gülümsedim. "Tabi ki" dedim ve gülümsedim. Öğretmene döndük. "Dikkatli dinleyin" dedi ve kağıta baktı. Her kesi saydı. Jimin Soobin'le düştü. "Jungkook... Taehyung'la" dediğinde kalakaldım. Arkaya ona taraf baktığımda gözleri parladı. Başımı önüme çevirip ofladım.Ayağa kalktım. "Öğretmenim, neden Taehyung'la proje yapmalıyım!?" Dediğimde öğretmen bana döndü. "Sınıfta kalmayımı tercih edersin?" Dediğinde oflayıp oturdum. Jimin omzuma vurdu. "Endişelenme başarırsın, sen güçlü birisin" dediğinde sessiz soluk salıp gözlerimi kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18
Teen FictionJungkook'un abisi Jungkook'a erkeklerle konuşmayı yasaklıyor. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi:01.08.2022 Bitiş tarihi:04.10.2022