***
Uyandığımda gözüm başım şişmiş halde uyandım. Gözlerim ağlamaktan kızarmış ve şişmişti. Gözlerimi kırpıştırmakta zorluk çekiyorum. Kırpıştırdığım zaman gözümden su akıyordu. Bu çok acı verici bir şey. Defolup gitmem gerek bu evden derhal! Ama annem....Kapımın kilidi çevrildi. Kapı açıldı. Gözlerim o tarafa kaydığı an gelen kişini gördüğüm an içim rahatladı. Annem...
Annem hemen yanıma gelip bana sıkıca sarıldı. Acı içerisinde inledim. Çok acıtmıştı. Annem yüzümü avuçları arasına alıp konuşmaya başladı. "Ay benim canım oğlum.." dedi ve başımı göğsüne yaslamamı sağladı. "Hemen bu evden gidiyoruz! Babandan ayrılıyorum" dediğinde sessizliğimi korudum. "Arkadaşımın evinde kalacağız. Sorun olmaz dedi canım arkadaşım yaa" dediğinde gözlerimi kocaman açıp başımı geri çekip gözlerine baktım.
"Hem sende Taehyung'la arkadaşsın" dedi ve gülümsedi. "Ha-hayır" dediğimde annem kaşlarını çattı. "Ne demek hayır?" Dediğimde iç geçirdim. "Be-beni böyle gör-görmemeli" Çok endişelenecek.. Ne de olsa artıq sevgiliydik. Kulağa o kadar hoş geliyor ki....
"Hemen hazırlan gidiyoruz" dediğinde gözlerim irileşti. "Hemen mi??" Dediğimde başını olumlu anlamda salladı. "Hemen! Baban Jin gelmeden" dediğinde ayağa fırladım.
Annem odadan çıktığında yatağımın altından sırt çantamı çıkarttım. Dolabıma geçtim ve kiyafetlerimi sırt çantama yerleştirdim. Odamda önemli olan her şeyi çantama koydum ve odadan çıktım. "Oğlum, hadi gel artık" dediğinde merdivenden hızlıca indim. Annem kapıda bekliyordu.
***
Taehyung'un evine geldik. Annem zile bastığı an korku dört bir yandan üstüme gelmişti. Kapı açıldı. Taehyung'un annesi. "Aman Tanrım hoş geldiniizz" dedi ve gülümsedi. "Jungkook, iyi ki geldin Taehyung'un morali bozuk belki seni görür ve sevinir" dediğinde hızla içeriye girdim. "Nerede?" Dediğimde "odasında" dedi ve işaret parmağıyla odasını gösterdi.Koşar adımlarla odasına ilerledim. Yüzümdeki yaralar və moraran gözümü hiç bir şeyi umursamadan Taehyung'un yanına koştum. Kapı kapalıydı. Kapıyı tıklattım. "Gelme anne ne ka-" yüksek sesle konuştuğumda sözlerine devam etmedi. "Benim Taehyung!" Dediğimde adım sesleeini duydum. Kapı açıldı. "Jungkook!" Dediğinde gözleri parladı. Nasıl mutlu olduğunu bir görseniz..
"Taehyung!" Dedim ve sıkıca ona sarıldım. Bana karşılık verip sırtımı sıvazladı. Başını boynuma koyup kokumu içine çekti. "Seni ne kadar özledim bilemessin.." boynuma öpücükler kondurduktan sonra geri çekildi. Kaşlarını çatarak yüzümü taradı. İşaret parmağıyla yüzümdeki yaralara dokundu hafifce. Yinede acıttı. Bildirmemeye çalışsam da başaramadım. Yüzümü buruşturdum.
"Canın yandı.. benim yüzümden ağladın.." dediğinde kalbim sızladı. "Hayır öyle deme Taehyung.." dediğimde başını aşağıya eğdi ve geri çekildi. Çok mesafe açmıştı. "Taehyung.." dediğimde yerde oturdu. Dizlerine başını koyup ayaklarını karnına çekti. "Taehyung, geçti. Hem artık hep seninle olacağım" dediğimde başını kaldırıp saçları arasından bana baktı.
"N-ne?" Dediğinde yanına yaklaştım. Önünde eğilip ona gülümsedim. "Artık sizin evde yaşayacağız. Seninle birlikte olacağız. Kimse artık bizi ayıramaz" dediğimde sevinsede şaşırdı. "Gerçekten mi?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Evet" dedim ve dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. O hızla atılıp dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı ağzının içine çekip hafifce öptü beni. Karşılık verdim ve üst dudağını öptüm.
Öpücüğümüz derinleşerken kapı açıldı. Hızlıca geri çekilip yere oturdum. Kalbim hızlı çarpıyordu. Yakalnamadık dimi?....
Taehyung'un annesi gelmişti. "Bir şey mi oldu?" Dediğinde başımı iki yana salladım. "Neden kızarmışsın Jungkook? Ve neden böyle oturup bir şey yapmıyorsunuz?" Dediğinde Taehyung'a kocaman gözlerle baktım. Taehyung yarı ağız gülümsüyordu.
"Taehyung, iyi oldun mu?" Dedi ve Taehyung'a göz kırptı. Taehyung sırıtıyordu. "Evet anne hediyen için saol" dediğinde annesi gülümsedi. "Tamam sizi bölmeyeyim. İşiniz biterse aşağıya yemeye gelin" dediğinde başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. NEEE!?!??????
Kapıyı kapatıp gitti. Kıpkırmızı şekilde Taehyung'a döndüm. Eliyle gözüme düşen saçlarımı itekledi. "Taehyung..bu da neydi??" Dediğimde Taehyung kıkırdadı. Utanınca daha çok tatlı oluyorsun" dedi ve iç geçirdi. "İyi ki iyisin" dediğinde soruma cevap alamadığım için dudaklarımı konuşmak için araladım. "Taehyung! Cevap vermeyecek misin?"
Taehyung dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu. "Anneme seni sevdiğimi, her şeyi anlattım" dediğinde yüzüm şokla çarpıldı. "Ne demek anlattım?" Dediğimde kıkırdadı. "Çok tatlısın yaa" dediğinde ayağa kalktım. O da ayağa kalkıp omuzlarımdan tuttu. "Annem iyi karşıladı Jungkook" dediğinde başımı iki yana salladım.
"Hayır hayır! Ya annen benim anneme söylerse!?"
"Sakin ol, zaten bir gün o da öğrenicek" dediğinde dudaklarımı kemirdim. Annem öğrenirse çok kötü olur!
Kapıyı açıp koştum. Taehyung arkamdan koştu. "Jungkook, bekle!" Dediğinde mutfakta duraksadım. Taehyung da arkamdan. Annem ve Taehyung'un annesi bize uzaylı görmüş gibi baktılar. "Noluyor?" Annem dediğinde anneme baktım. Biliyormu bilmiyormu hiç bir fikrim yok.. Çok gerginim...
"Hiç acıkta" Taehyung dediğinde ona baktığımda bana göz kırptı. Taehyung'un annesi gülümsedi ve oturmamız için işaret verdi. Ben annemin yanına oturacakken Taehyung benim bileğimden tutup kendi yanına oturttu. Ona baktığımda bana öpücük attı. Yutkundum ve anneme baktım.
"Oğlum, neden öyle bakıyorsun? Yüzümde bir şey mi var?" Dediğinde başımı iki yana salladım. Taehyung kısa sesle kıkırdadı. Ben bunu net bir şekilde duydum. "Çok tuhafsınız, sanki bir şey saklıyorsunuz.." dediğinde iç geçirdim. Bilmiyormuş.
"Hayır, iyiyiz" dediğimde annem gözlerini kıstı. "Nasıl yani.. Arkadaşım geldiğimden beri sırıtıyor. Sen korkmuş şekilde bakıyorsun. Taehyung'da gülüyor" dediğinde seslice yutkundum. Taehyung öksürdüğü an korkmuş gözlerimi ona çevirdim. "Sakladığımız bir şey var evet ama.." dediğinde kolunu dürtükledim. "Ama ne!? Hemen söyleyin neler oluyor??" Annem dediğinde yok olmak istedim!
"Sorun şu ki sormak istediğim bir şey var" dediğinde yutkundum. Sonu hiç iyi olmayacak..
"Sor tabi ki de" annem dediğinde ellerimle yüzümü kapattım. "Gay nedir biliyor musunuz?" Dediğinde gözlerim irileşti ve dudaklarımı dişleyerek kemirdim. Kanatacağım bu net.
Anneme göz ucuyla baktığımda kaşlarını çatmış olduğunu gördüm. Taehyung'un annesi anneme baktığında annem ona baktı. "Gay..ne? Duymuştum ama anlamını bilemiyorum" dediğinde Taehyung kıkırdadı. Taehyung'un annesi araya girdi. "Canım arkadaşım, gay iki erkeğin birlikte olması" dediginde saçlarımı yoldum.
"Nasıl yani birlikte??" Dediğinde gözleri irileşmişti. "Birlikte kız erkek nasıl oluyorsa erkek erkek de öyle oluyor" dediğinde tırnaklarımı yemeye başladım. "Peki garip ama anladım.." dediğinde Taehyung gülümsedi. "Evet, bilmek istiyoruz bunu nasıl kabul ederdiniz?" Dediğinde anneme aşağıdan baktığımda annem konuşmaya başladı.
"Şey..bilmem garip..yeni öğreniyirum vee ne diyeceğim bilemiyorum da neden soruyorsunuz?" Dediğinde elimle gözlerimi tekrar kapattım. "Durun yoldaş" annem bana baktığında gözlerimi ondan kaçırdım. "Oğlum, se-sen Taehyung'la birlikte misin??" Dediğinde başımı önüme eğdim. Yerin dibine girseydim keşke!
Taehyung araya girip sakin olmasını istedi. "Annem size her şeyi açıklar ve anlatır. Lütfen Jungkook'un üstüne gitmeyin. Zaten zor durumda hem ilk ben başlattım. Oğlunuzu aşığım.." dediğinde annemle ikimiz de Taehyung'a baktık. "Yakışıklı ve iyimser oğlunuza aşık oldum" dediğinde annem ellerini saçına geçirdi.
Taehyung'un annesi arayı yumuşatmaya başladı. "Canım ne hissettiğini biliyorum, ben de öyleydim ya ki oğlumun ne kadar Jungkook'u sevdiğini görene kadar" dediğinde Taehyung'a baktım. Taehyung ona baktığımı gördü ve k da bana baktı.
**
Woah, ortalık nasıl oldu yağğğ. Artık anneleri her şeyi biliyor. İyi olsun istedim. Artık her şey açığa çıksın:))-Zeynep
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18
Novela JuvenilJungkook'un abisi Jungkook'a erkeklerle konuşmayı yasaklıyor. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi:01.08.2022 Bitiş tarihi:04.10.2022