12

402 13 2
                                    

Taehyung'un annesi arayı yumuşatmaya başladı. "Canım ne hissettiğini biliyorum, ben de öyleydim ta ki oğlumun ne kadar Jungkook'u sevdiğini görene kadar" dediğinde Taehyung'a baktım. Taehyung ona baktığımı gördü ve o da bana baktı.

Annem sessizliğini koruyordu. Bu beni daha çok korkutuyordu. Ayağa kalktı. Şaşkınca ona baktığımda bana baktı. Yutkundum ve dudaklarımı konuşmak adına araladım. "Anne be-" annem konuştuğu için devam edemedim. "Gerçekten Taehyung'u seviyor musun yoksa zorla oldu?" Dediğinde dilimle dudaklarımı yaladım.

Taehyung'a göz ucuyla baktığımda göz kırptı. Anneme çevirdim bakışlarımı. Annem kıkırdadı. "Tabi ki de zorla. Sen arkadaş olmak istemiştin ve-" devam etmesine izin vermedim. Yalanı atamazdım. "Hayır anne!" Dedim yoksa annem devam etseydi Taehyung üzülecekti. Duygularıyla oynayamam.

"Ben Taehyung'u seviyorum. Zorla değil içten. Özür dilerim anne ama onsuz kalamıyorum.." dedim ve başımı aşağı saldım. Annem şok yaşadı. Eliyle başını tuttu. Taehyung annemi sakinleştirmek için konuştu. "Teyze, ben onu sonsuza kadar koruyacağıma söz veriyorum" dediğinde gülümsedim. Annem iç geçirdi. "Peki.." dediğinde gözlerim parladı.

"Ne? Kızmadın mı?" Sevinçle dediğimde annem bakışlarını bana çevirdi. "Daha ne yapayım? Ben baban değilim. Ama yinede benim için bu zor" dedi ve duraksadı. Taehyung'un annesi anneme bardak su verdi. Annem bir yudum aldı və dudaklarını konuşmak adına araladı.

"Mutlu olacaksan tamam.." dediğinde annemin yanına gittim. Sıkıca sarıldım ona. "Saol anne!" Dedim ve yanağından öptüm. Annem kıkırdadı. "Minik bebek gibisin" dediğinde gülümsedim. Taehyung kollarını açtı. "Peki ya ben?" Dedi ve küçük çocuklar gibi dudaklarını büzdü. Kıkırdadım ve gidip ona sarıldım. "Taehyung, seni seviyorum" dedim kısık sesle, onun duya bileceği seste.

"Bende" dedi ve saçlarıma öpücük kondurdu. Annemin sesini duyduğum an geri çekildim. "Ay ben bu tatlılığa hiç hayır diyemem ki.." dediğinde sırıttım. Taehyung elimden yakaladı. Ona ve ellerimize baktım. "Müsaadenizle biz gidiyoruz" dedi ve merdivenlere çıktı. Bende ayak uydurmak zorunda kaldım.

Merdivenleri çıktık. Odasına gitmemiş duvara çarptırdı sırtımı. "Senin tatlılığın beni bitiriyor" dediğinde gülümsedim. "Seninde gülüşün beni bitiriyor Taehyung'um" dediğimde kendini bana itti. Ah siktir.. Ağzımdan kısık inilti fırladı. "Öyle mi?" Dedi ve kocaman gülüş bahşetti. Bakışlarım dudaklarına kaydığında yaklaştı ve dudaklarımızı buluşturdu.

Alt dudağımı ağzının içine çekip emdiğinde hiç vakit kaybetmeden üst dudağını yakalayıp ona karşılık verdim. Elini popoma getirip popomun yanağını sıktığında ağzının içine boğukca inledim. Ayağımı kaldırıp kalçasına atmamı sağladı. Öpücüğü derinleştirdi. Elini tişörtümün içine sokup tenime temas ettiğinde tenim karıncalandı. Sıcacık eli tenimi yakıyordu.

Dudaklarımızı ıslak bir sesle ayırıp nefes almama izin verdi. İkimizde soluk soluğaydık. Çok derindi öpücük.. Ve çok güzeldi de.

Ayağımı yere düşürdüğümde bana arkasını döndü. Önümde eğilip bekledi. "Atla" dediğinde dediğini yapıp sırtına çıktım. Ellerimi boynuna doladım. "Taehyung, evdeyiz.." dediğimde kıkırdadı. "Yarın için hazırlık" dediğinde gülümsedim ve başımı omzuna koyup dinlendirdim.

Yarın okuldu. Okulu tamamen unutmuştum. Ama bu hiç umrumda bile değildi. Artık kimse bizi ayıramaz.

Odasına girdiğimizde beni hafifce yatağa koydu. "Seninle zaman geçirmek isterdim, ama uyumamız gerek" dedi ve gülümsedi. "Başka sefere" dedim ve kıkırdadım. "Aman çok tatlısın!" Dedi ve yanıma geldi. Pikeyle üstümüzü örtüp bana sarıldı. "Evet artık hep birlikteyiz, hem benimle yaşayacaksın" dedi ve saçlarımı okşadı. "Hep yanımda olmanı çok istiyordum" dedi ve burnumdan öptü.

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin