10

464 18 4
                                    

Geri çekildiğimde ona ters ters baktım. "Neden beni zor duruma düşürüyorsun!?" Dediğimde kıkırdadı. "Bu hala zor sayılmaz" dediğinde üstüme geldi. O geldikce ben geriye gittim. Ta ki sırtım duvara çarpana kadar. Gidecek yerim kalmadı....

Kapıyı kilitledi ve iki elini duvara yaslayıp üstüme eğildi. "Abin izin verdiğine göre benimle vakit geçirmek istersin diye düşündüm" dedi ve burnuma öpücük kondurdu. Ah hayır... Kasıklarım zonkluyor. Bu hiç iyi değil! Erekte oluyordum.. Kahretsin!

Eliyle aletimi avuçları arasına alıp sıktı. Gözlerimi sıkıp inledim. Başlasak..dayanamam! Sağa sola yukarı aşağı oynattı. Aletim daha da böyüdü elinin içinde. Boş eliyle bel boşluğumdan tutup kendine çekti beni. Elini aletimden çekip kendini bana bastırdı. Ölüyorum!

Alnımdakı saçlarımı itekleyip dudaklarıma yapıştı. Alt dudağımı sert olmayacak şekilde ısırdı. Beni öperken kucağına aldı. Ellerim onun omuzlarında, ayaklarım poposunun üstünde kenetli şekilde duruyordu. Beni yatağıma hafifce koydu. Böylece dudaklarımız ıslak bir sesle ayrıldı. Ben yapacağı şeyleri beklerken o üstüme çıktı. "Yarın okul yok, zamanımız çok" dedi ve bana göz kırptı.

Kendi tişörtünü kolları arasından sıyırıp yere fırlattı. Benim tişörtümü de yardımcı olup çıkarttı. Çıplak göğsümüz.. Çok güzel teni vardı. Işıl ışıl mmhh..

Benim pantolonumun düğmesini ve fermuarını açtı. Yardımcı oldum ve pantolonumu çıkarttım. Boxerimleydim şimdi. Eğilip tenime öpücükler kondurdu. Tenim karıncalandı. Ama bu his çok güzeldi. Bu benim için bir ilk!

Utansam da kendimi ona teslim ettim. Beni yönlendirmesi için. Bana yardım etmesi için. Bana öyretmesi için..

Boynuma öpücük kondurdukdan sonra dişleri arasına alıp çekiştirdi. Diliyle yalayandan sonra emip öpmeye devam etti. Ben ilk yaşasam da bildiklerim vardı. Nude videolara 24/7 bakıyordum. Şimdi imza peşindeydi. Geri çekildiğinde elini boxerimin içine soktu. Popomu avuçladığından sonra iki parmağını içime itti. Haykırış koptu dudaklarımdan. İşaret ve orta parmağıyla gel gitlerini yaptı.

Ah çok güzel... Hızlandığı için kendimi kaybettim. Zevk dolu hayattaydım. "Parmaklarla böyle olduğuna göre bir gün başka bir şey olursa nasıl olacaksın merak ediyorum" dediğinde yutkundum. Başka şey.....

Göğüs ucumu dişleri arasına alıp çekti. Kızartana kadar. Diğerini de böyle işkence yapandan sonra parmaklarını geriye çekip öyle itti ki... Başım döndü, gözlerim karardı. Bir tsunami gibi patladım. Göğsünün üstüne. Parmaklarını içimden çıkartıp menime dokunup dudaklarıma sürdü. Sonra eğilip dudaklarıma yapıştı. Beni huzur şehvet içinde öptü. Dilini de içeri sokup dil darbelerini yaptı.

Geri çekildiğinde onu göğsünden yavaşca ittim. "Nereye?" Dediğinde ayağa kalktım. "Bekle" dedim ve onu yatağıma oturttum. Üstüne çıktım. Sert şekilde oturduğum için ağzından inilti koptu. Başını geriye atıp dişleriyle alt dudağını ısırdı. Gülümsedim bu haline. Çok güzel ve seksiydi.

"Beklemiyordum" dedi ve kıkırdadı. Omuzlarından tutup sürtünmeye başladığımda iniltileri dökülüyordu. "Nude videoları ezberlemişim" dedim ve kıkırdadım. "Hızlı bebeğim.." dediğinde hoplamaya başladım. Popomu avuçlayarak beni orta yolda karşılamaya çalıştı. Kaldırıp oturttu. Öyle çok sert oturdum ki ikimizde inledik. Ben onun sert sıcak baskısını iliklerimedek hissettim. İkimizde boşaldık. Ben ikinci kez boşalmıştım.

Yorgun, bitkin düştüm. Yatağa onun yanına yığıldım. Beni kendine çekti. Pikeyle üstümüzü örttü. "Yarın duş alırız" dedi ve belimi sıvazladı. Dudaklarıma kaçamak bir öpücük kondurdu. Gözlerim kapalıydı. Çok yorulmuştum. Bunların olduğuna hâlâ inanamıyorum. Aklıma takılan o soruyu sormak istiyordum. Nefes alıp soluk saldım.

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin