"O videoyu alacağım! Ve yanıldığını göreceksin!" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Peki neden gece bana haber vermeden ona gittin söyle!"
"Bunu...anlatamam.." dediğinde yapmacık şekilde güldüm. Taehyung'un annesi Taehyung'a ters ters baktı. "Oğlum, ne demek anlatamassın? Anlat hadi anlat!" Dediğinde dilini yanaklarında dürtükledi. "Zamanı değil!" Bağırdı ve evden çıktı. Kapıyı o kapatamadan koşup kapıyı kapatmasına engel olduğumda başını omzu üzerinde çevirip bana baktı.
"Hadi git Jeremy'in yanına zor durumdadır.." dedim ve kapıyı yüzüne kapattım. Bağırdığını ve kapıya tekme attığını duydum.
Annem ve Taehyung'un annesi şok yüzünden kalakalmıştılar. Annem önüme geçti. Ona sadece baktım. Bir şey yapamadım. Sinirliydim. Annem sıkıca sarıldı bana. "Canım oğlum.." dediğinde gözlerim doldu. Duygusala dayanamıyordum.
Taehyung'un annesi gelip bizden özür dilediğinde annem ve ben ona taraf baktık. "Neden özür diliyorsun canım benim" annem ona dediğinde bize bakamadı.
"Özür dilemenize gerek yok teyze. Özür dilmesi kişi siz değilsiniz" dedim ve merdivenlere çıktım. Boş oda var mı bakmak istedim. Onunla uyumak istemiyorum. Kapıları açıp kapattım. Bir tane boş oda buldum. Tabi boş oda olmasını beklemiyordum...
***
Taehyung'un annesinden izin alıp bu boş odaya yerleştim. Bu odanın Taehyung'un babasının eski ofisi olduğunu söyledi. Babası uzun zaman Amerikadaydı.Taehyung'un odasından telefonumu götürüp boş odaya geçtim. Burada yatak yoktu. Yerde uyuyabilirim. Taehyung'un annesi odaya girdi. Elinde yastık, pike, ve davasını getirdi. Teşekkür edip ondan aldığımda "iyi geceler Jungkook" dediğinde gülümsedim. "İyi geceler teyze" dedim.
Odadan çıktı ve kapıyı kapattı. Kendime yerde uyumak için konfortlu yatak yaptım. Telefonuma instagram yüklemiştim. Hesap açıp kendi fotoğraflarımı atacaktım. İlk fotomu attım.
Instagram:
Ben Jeon Jungkook 18 yaşında 1997'liyim. Şarkı dinlemeyi, erkeklerle konuşmayı seviyorum. Arkadaş olmayı çok istiyorum;) Eğlenceliyim:)))
JK_97

@JK_97: İlk fotom bu olsun. İyi geceler;))12 kişi beğendi.
@f: tatlı bebekkk..
@k: yakışıklısın kardeşim!
@h: yenimisin!? Oha bu kadar güzellikle Instagramı patlatırsın abi!
Ve +7 kişi yorumladı.
Yorumları okudum ve keyfim yerine geldi. Çok iyimser insanlardı. Gerçekten o kadar da yakışıklı olamam. Taehyung benden bile yakışıklı. Ay dur ben niye onu düşündüm. Başımı iki yana silkeleyip onu unutmaya çalıştım. Telefonu kapatıp gözlerimi yumup uyumaya çalıştım.
***
Taehyung:
Artık saat gece yarısını geçmişti. Ben Jermey'in evine nihayet ulaştım. Kapıyı tıklattım. Uzun süre sonra kapı açıldı. Şükrettim ve içeriye girdim. "Ooo Taehyung özledin mi beni?" Dedi ve kaşlarıyla oynadı. Kapıyı kapatıp onun yakalarından tutup duvara doğru itekledim. Sırtı duvara öyle çarptı ki dişlerini sıktı."Seni orospu! Jungkook'a ne diye fotoğraf atarsın!" Bağırdığımda kıkırdadı. "Şapşal! Onu kandıran sensin!" Dediğinde sert nefes burnumdan saldım. "Seninle anlaşmıştık!" Dedim ve yakalarını sıktım. "Anlaşma bitti, sen beni dinlemedin!" Dediğinde ofladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18
Teen FictionJungkook'un abisi Jungkook'a erkeklerle konuşmayı yasaklıyor. Semetae Ukekook Başlangıc tarihi:01.08.2022 Bitiş tarihi:04.10.2022