1

1K 38 38
                                    

Kapı tıkıldandı. Annem boşkabları yuyuyordu. "Ben açarım anne" dedim ve kapıya koştum. Kapıyı açtığımda annemin arkadaşı və oğlunu gördüm. Ağzım açık kaldı. Woah fazla yakışıklıydı.

Erkek bana göz kırptığında nefesim kesildi. Kalbim hızlı çarpmaya başladı. Annem yanıma geldiğinde yutkundum. "Hoş geldiniz içeriye geçin. Oğlum neden içeriye davet etmiyorsun?" Dediğinde afallamıştım. Aptalca bir anneme bir de erkeğe bakıyordum.

Erkek de bana baktığında gözlerimiz orta yolda buluştu. Kalbim durdu. Ah Tanrım! Dudaklarının bir kenarı yukarıya doğru kıvrıldı. "Davetcil değilsin galiba" dedi ve göz kırptı. Ah yapmaa kalbim.. Annem gülümseyerek saçlarımı okşadı. "Hayır, çok iyi biri. Ailemizin en tatlı ve gülümseyenidir." Dediğinde anneme gülümsedim.

Erkek"tatlı mı?" dediğinde benimle gözlerini çakıştırdı. Ah ölüyorum!

***
Annem arkadaşıyla konuşurken bana erkeği odama götürmemi istedi. Erkek çok havalıydı. Ellerini ceplerine tıkıştırmış beni takip ediyordu.

Odama geldiğimizde utangaçlık bedenimi sarstı. Ellerimi önümde kenetleyip çekinceyle konuştum. "İşte o-odam" dedim kekelemeden edemedim. Yakışıklık karşısında....

"Güzelmiş o-odan" bilerek kekeledi ve odan sözünü ayrıca vurguladı. Yüzüm düştü. Kırıldım. "Tamam hadi tanışalım" dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. Yatağımda yan yana oturmuştuk.

"Ben Taehyung, Kim Taehyung" dedi ciddi bir şekilde. "Ben de Jungkook, Jeon Jungkook" dedim kekelemediğim için şükrettim. İyi ki babam ve abim evde değildi. Yoksa şimdi tanışamayacaktım. "Hadi kendinden bahset" dediğinde düşüncelerimden ayrılıp "tamam" dedim.

"Şey.... Aynı sınıfta olacağız.." dediğimde başını beni onaylarcasına salladı. "Onu biliyorumda nasıl birisin? Kaba iyi utangaç seksi falan işte" dediğinde yutkundum. Seksi sensin.. "İyi biriyim. Ailemde babam ve abim çok kabalar. Annemle ben aksine." Dediğimde dudaklarını büzüp başını yukarı aşağı salladı.

"Bizim okula gelmenin sebepi varmı?" Dedi ve başını çevirip gözlerimizi derinliklere attı. "Var..sana söylemeliyimmi bilemiyorum.." dedim ve iç geçirdim. "Bana güvene bilirsin" dediğinde cesaretlendim. Bunu söylemesi hoşuma gitmişti.

"Tamam.. konu şu ki defalarca okul değiştirmek zorunda kaldım. Abim yüzünden." Dediğimde gözlerini araladı. "Abin varmı? Nerde peki? Tanıştırmayacakmısın?" Dediğinde gözlerim irileşti. "Hayır! Hayır!" Dediğimde başını geri attı. Bunu beklemiyordu.

"Abim erkeklerle konuşmama izin vermiyor" dedim ve başımı aşağıya eğdim. Bunu söylemek bile beni üzüyor.... "Babama okul değiştir diyor babamda değiştiriyor." Dedim ve başımı kaldırıp ona baktığımda kaşlarını gözleriyle birleştirmiş olduğunu gördüm.

"Abin kaç yaşında ki?" Dediğinde dudaklarımı konuşmak adına araladım. "25 yaşında. Lütfen onun gözüne düşme. Şimdi babam işte ve abimin işleri var." Dediğimde kıkırdadı. "Korkuyormusun?" Dediğinde üzüldüm ve başımı onu onaylarcasına salladım. "Buraya geleceğimimi düşünüyorsun?" Dediğinde hayal kırıklığına uğradım.

"Annem güzel erkek olduğunu söyledi. Eğlenceli neşeli biri olduğunu söylediği için geldim. Ama sen öyle değilsin" dediğinde daha da kırıldım. Gözlerim doldu. Görmemesi için kalkacağım sırada bileğimden tuttu. Ona bakmadan"elimi bırak!" Dedim ve elimi hızla çektim. Ama kurtulamadım.

"Ağlıyormusun?" Dediğinde gözlerimi ve dudaklarımı sıktım. "Ağlamıyorum!" Dedim ve yüzümü ona çevirdim. "Siktir.. Duygusal birisin özür dilerim. Ben-benim hatam.." dediğinde elimi çekip gözlerimi sildim. O da benim önüme ayağa kalktığında gözlerimi kırpıştırdım.

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin