3

639 32 13
                                    

Yaptığımın harika olduğunu biliyordum. Öğretmen başını olumlu anlamda salladıktan sonra teşekkür etti. Taehyung sonuna kadar gözlerime bakıyordu. Wook beni ve Taehyung'u öldürecekmiş gibi bize baktı. Öğretmen Wook'un ensesine vurdu. "Orospu çocuğu! Annen yarın gelmezse okula gelme!" Diye kükredi üstüne. Taehyung oturması için işaret verdiğinde sevindim. Zarar görmediği için. Gözlerimiz orta yolda buluşup temas kurdu.

Jimin, Hoseok ve Yoongi beni dürtüklediği için hemen önüme döndüm. Bu sırada Taehyung'la göz temasımız koptu. Üçüde beni tebriklediler. Jimin küçük elleriyle beni alkışladı. "Bravo, kimsenin yapamadığı şeyi yaptın" dedi ve gülümsedi. Yoongi göz kırptı ve dudaklarını konuşmak adına araladı. "Taehyung'un kahramanısın" dediğinde Hoseok başını olumlu anlamda salladı.

Gülümseyerek "Basit bir şey abartmayalım" dedim ve yüzüm ciddi hale büründü. Öğretmen Wook'un kulağından çekiştirerek sınıftan çıkarken "Kitapın 27 sayfasındakı metni okuyun ben geliyorum" dedi ve gitti. Kapıyı sertce kapattı. Çocukların umrunda değildi. Öğretmen uzaklaşırken her kes alkışladı beni. Alkış sesi kulağımın pasını sildi.

Soobin ayağa kalktı. "Taehyung, kahramanına teşekkür etmeyecekmisin?" Dediğinde Felix onun sırtına vurdu. "Ya ne karışıyorsun?" Dediğinde kıkırdadık. Taehyung başımı çevirip baktığımda ellerine baktığını gördüm. Wook'a yumruk atarken eli kötü haldeydi şimdi. Acıtmış ola bilirdi.

***
Okul bittikten sonra okuldan çıkarken tanıdık bir araba gördüm. Ah hayır! Bu Jin'in arabasıydı. Kahretsin! Ayakları kırılsaydı da gelmeseydi. Taehyung yanıma yaklaşırken uzaklaşarak ondan kaçmaya çalıştım. Jin'e doğru koştum. Ah Taehyung arkamdan geliyordu.. Hemen arabaya oturdum. "Jin! Hemen eve götür beni!" Dediğimde Jin sorgulayıcı bakışlar attı bana.

"Çok acıktımda.." dedim ve gülümsedim. Jin başını iki yana sallayıp hızla arabayı çalıştırdı. Okuldan uzaklaşırken Taehyung'un duraksayıp bana baktığını gördüm. Çok üzüldüm. Hoşçakal diyemedim....

***
Annem evleri tertemiz etmişti. Çok güzel parlıyordu. Şimdiyse yorgun bir şekilde koltukta uzandı. "Anne neden mega temizlik yaptın?" Dediğimde annem gülümsedi. "Arkadaşım bir gün kalacak o yüzden" dediğinde gözlerim irileşti. Ağzım kocaman açıldı. "Hangisi dün gelenmi?" Dediğimde annem saçlarımı okşadı.

"Taehyung'la arkadaş olma şansın olacak. Onlar bir gün bizde kalacaklar. Arkadaşımı özlüyorum o yüzden" dediğinde başımdan ayağıma kadar kaynar sular döküldü. Sevinsemmi? Üzülsemmi? Bilemedim. Ama hoşçakal demediğim için özür dileye bilerdim.

Annem çok iyi biriydi. Aklıma gelen soruyu hemen anneme çekinmeden dedim. "Anne, babam ve Jin nolacak?" Dediğimde annem yanağımı makas gibi çekti. "Onlar evde olmayacaklar. Arkadaşım oğlu sen ve ben" dedi ve yanağımdan öptü. "Seni seviyorum anne" dedim ve gülümsedim. Annem onların beni erkeklerle konuşmama izin vermediğini biliyordu.

Bana yardım ederek arkadaş olmama yardım edecekti. Şanslıydım. Annemin en yakın arkadaşının oğluyla arkadaş olmamı annem çok isterdi. Ben de isterdim.

***
Taehyung ve annesi geldiler. Jin ve babam tatile gittiler. Bir kaç gün orada kalacaktılar. Bu benim en iyi şansımdı. Tabi babam ve abim sadece kendilerini düşünüyordular. Annemde babamdan nefret ederdi. Çok kötüydü. Abim ona benzemiş. Bense anneme.

Annem arkadaşıyla söhbet ederken biz Taehyung'la odama çıkmıştık. Yarın okul olduğu için Taehyung çantasını getirmişti. Birlikte ödev yapsak çok güzel olurdu. Tabi o evde yapmadıysa. Taehyung'un yüzündeki kanlar kurumuştu. Annesi bir şey demişti mi acaba? Eli yaraydı. Canım çok yandı. Taehyung'la yatağımda oturup sessizliğimizi koruyorduk.

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin