Final

373 13 6
                                    

**
Arkadaşlar, bu bölüm final bölümü olacak. Ne kadar da bitirmek istemesem de artık ilham gelmediği için bitirmek zorunda kaldım. Ama dürüst olacağım. Bütün ficlerimden en çok bu ficimi sevdim 😢❤️

Eh işte bu bitsin. Ama diğer ficlerimi yazacağım. Fic bitiyor, ama ben devam ediyorum. 'Ee ne demişler iyi bir şey hep bitiyor...'

Bu da bitti. Neyse gelen ficlerde görüşürüz. Ama önce bu bölümü okuyun MUAH Xx

***
7 yıl sonra:

Taehyung'la okulu bitirip universitede okumuştuk. Onu da başarılı bitirdik ve şimdi özgürüz. Tabi Taehyung'la ders okumadığımız için biraz zorlandık. Ama sonuç başarılı oldu.

Artık evlendik. Annem çılgına dönmediği için mutluyum. O evleneceğimizi düşünmemişti.. Ama mutluydum. Ve annem mutlu olmama hiç bir zaman karşı çıkmadı. Canım annem...

Taehyung'la ev tutmuş yaşıyorduk. Okuldakı gibi alay edip gülüyorduk. Kocaman olmamıza bakmayarak. Hep savaşır, şakalaşır, eğlenirdik. Canım kocammm!

Taehyung'la çocuk evlat ettik. Tabi ki iki erkek. Biri Minjae, diğeri Mochi. Jimin aramıza girmiş ve Mochi adını o koymuştu. Jimin hâlâ bebek gibiydi. Taehyung'la dileğimizdi çocuğumuzun adı Minjae olsun. Ve dilek gerçek oldu. Çok sevindik. Ama... Başımıza belalar....

"Ya ben sizin babanızım ne yapıyorsunuz!?!?" Taehyung'u bağırış sesini duyduğum gibi kıkırdadım. En çok ta ona bela açıyordular. Ama tatlı görünen bu çocuklar hiç de öyle değiller.

Mutfaktan çıkıp yatak odaya gittim. Ağzım açık kaldı. Kahkaha attığımda hepsi bana baktı. Taehyung bezmiş şekilde bana bakıyordu. Aman Tanrım gülmekten ölmek üzereydim. Minjae ve Mochi Taehyung'un üstüne çıkmışlar. Ata miner gibi yapıyordular.

Taehyung bıkkınlıkla oflamıştı. Sırtında Minjae, poposunda Mochi oturmuştu. Çok tatlıydılar. Telefonumu çıkartıp fotoğraflarını çektim. Taehyung'un sinirden patlayıp bağırdığını duydum.

"Yardım etsene! Bebeğim.." dediğinde gülümsedim. "Tamam kocacım" dedim ve göz kırptım. Bana huzurlu şekilde gülümseyerek baktı. Minjae ve Mochi saçını çekiştiriyordu. Oysa beni izliyordu. Tatlım yaaa!

***
Taehyung çocukları ve beni restorana götürdü. Yeni açılmış bir yer. Ama çok güzel... İsmi 'PURPLE KPOP CİTY' çok havalı!

Işıklar, şarkı, yemekler hepsi ayrı ayrılıkta güzel...

Bir yerde otuduk ve Taehyung garsonu çağırdı. Garson yanımıza geldiğinde çocuklar konuşuverdi. "Aman Tanrım ne güzel bir yerr" dedi Minjae. "Evet evet evet" bağırdı Mochi. Onlara sessiz olmalarını söyledim. Taehyung gülümsedi bize ve garsona döndü.

"Bize 2 kimpap ve 2 sushi lütfen" dediğinde gülümseyerek onu izledim. Garson not aldı və eğilip gitti. Taehyung bize döndüğü gibi gülümsedi. "Sizi böyle görmek çok hoş" dediğinde gülümsedim. Minjae ve Mochi kavga etmeye başladılar.

"Jungkook baba, Jimin amca uyuya bildiğinizi sordu. Neden ki? Uyku tutmadı mı?" Dediğinde ağız açık Taehyung'a baktığımda eliyle ağzını kapatmış kıkırdadığını duydum.

Mochi konuşmaya başladı. "Evet neden ki?" Dediğinde kızardığımı hissettim. Ah Jimin! Taehyung gülmeyi bırakmış elini omzuma atmıştı. "Hayır ya uyku tuttu. Çok yorgunduk ve uyuduk dimi Jungkook?" Dedi ve sırıtarak göz kırptı.

"Taehyung!" Fısıldadım. Kıkırdayıp elini çekti ve garson geldi. Garson sipariş ettiklerimizi getirdi. Teşekkür ettiğimizde selamlayıp gitti. "Alın çocuklar" dedi ve onlara sushi verdi. Onlar kimpap yemek istememişlerdi. Seviniyordular. Buna mutluydum.

Taehyung yanımda oturmuştu. Minjae Mochi'yle. Yanımızdan bir aile geçti. "Anne, lütfen sushi istiyorum bayılıyorum ona" dediğinde Minjae konuşmaya başladı. "Bizim annemiz niye yok?" Dediğinde Taehyung kahkaha attı. Kaşlarını çatmış bize bakıyordular. Ben konuştum.

"Anneti napayız. İki tane babanız var. Çok şanslısınız. Her kesin bir tane babası var" dediğimde gülümsediler. "Tamam" dedi Minjae ve yemeye başladı. İkisi de sakince yerken bende yemeye başladım. Taehyung elini masanın altından bacağıma koyduğunda öksürdüm.

"Noldu Jungkook baba?" Dediğinde elimle bir şey yok dercesine salladım. Omuz çekip yemeye devam etti. Taehyung sanki yiyordu. Masanın altında bacağımı sıkıp okşuyordu. Nefesimi bile tutmuştum. Bu Taehyung büyükken bile arsız. Hep bana dokunuyor...

***
Restorandan çıktıktan sonra çocuklar Taehyung'a teşekkür ederim dediler. "Teşekkür ederim Taehyung" dediğimde kıkırdadı. "Teşekkürü gece söylersin" dediğinde başımı salladım. Ah Taehyung..

 Ah Taehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

**

**

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin