13

344 14 9
                                    

**
Bu gün minik tavşanımızın doğum günüüü! Jeon Jungkook için her şeyin en iyisini, dileklerinin gerçekleşmesini, güzel hayat ve sürprizlerle dolu bir gün diliyorum.
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
Siz isterseniz tebriklerinizi buraya yaza bilirsiniz, tabi istersenizXx👉

***
Uyandığımda yatağımda Taehyung'u göremedim. Çok üzülmüştüm. Üzgün şekilde ayağa kalktım. Aşağıya düştüm. Annem ve teyzem yine yoktu. Garip günler geçiyordu. Bu da ne ya!?

Çantamı alıp evden çıktım. Taehyung belki de artık okuldaydı. Okula geldiğimde sınıfa girdim. Hiç kimse yoktu. Aman Tanrım neler oluyor!???

Okulda her kes var tek bizim sınıf yok. Kapıda duran kişiye sormaya gittim.

"Bakar mısınız? Bizim sınıf nerede?" Dediğimde nöbetçi gülümsedi. "Bu gün izinli gününüz" dedi ve kapıyı açtı. "Hadi eve git çocuk" dediğinde şok yaşasam da kapıdan çıktım.

Bu gün çok garip bir şeyler oluyordu ve ben ne olduğunu çözümleyemiyordum. Dayanacak yerde otobüsü bekledim. Ay bu uzun sürecek!..

***
Ne kadar bekledim otobüs gelmedi, gelenlerse durmadı. Garip bir gündü, kafam karışmıştı. Otobüssüs giderim. Tabi uzaktı..

Uzun yolu bitirdim. Ah ben çok susadım. Az kalmıştı. Eve varmak üzereydim. Kapıyı açacağım sırada kapalı olduğunu anladım. Ben kapatmamıştım. Zile bastım. Belki de annemler gelmişti. Kapının kilidi açıldı. Kapıyı açtığımda kimseyi göremedim. Ah siktir ürkütücü...

"Kimse var mı?" Dediğimde ses duyamadım. Belki de Taehyung şaka yapıyordur. Masanın üstünde pasta vardı. Üstündeki yazıyı okuduğumda şok yaşadım.

Doğum günün kutlu olsun
            Sevgilim~

Sevinçle gözlerim parladı. Sonra merdivenlerden və saklanan çokca kişi ortaya çıktı. Ellerinde hava balonlarıyla. Annem, Taehyung'un annesi, Jimin, Hoseok, Yoongi, Felix, Soobin ve diğer çocuklar. Öğretmen bile...

Taehyung geldi yanıma. Balonun birini bileğime bağladı. "Sana söylemiştim ya sırdır diye işte sürprizimiz!" Dedi ve her kes alkışladı. Sevinçle gülümsüyordum. Bunu beklemiyordum. Gerçi doğum günümü unutmuştum. Çünkü babam ve Jin yüzünden hiç bir zaman kutlayamamıştık. Bu gün özeldi.

Taehyung mumları gösterdi. "Hadi üfle sevgilim" dediğinde öğretmenin gözlerinin kocaman açıldığını gördüğümde kıkırdadım ve dudaklarımı öne uzatıp mumları üfledim. Her kes bağıra bağıra alkışladılar. Salonu süslemiştiler. Annem ve Taehyung'un annesi pastayı kesiyordu. Taehyung ellerini bir birine çarptırdı. Dikkat çekmek için.

Bütün çocuklar bize döndü. "Bu gün Jungkook'un doğum günü ve ben hem bu gün için hem birlikte olduğumuz için hediye almışım. Çok zordu ama başardım" dedi ve gülümseyerek bana döndü. Cebinden kutu çıkarttı.

Kutuyu açtı. İçinde iki yüzük vardı. Üstünde 'Taekook' yazılmıştı. Ellerimle ağzımı kapattım. "Minik tavşanım, ilk olarak doğum günün kutlu olsun. İkincisi benimle birlikte olduğun için, beni sevdiğini için, sevgili olduğumuz için çok teşekkür ederim, seni seviyorum!" Dedi ve yüzüğü çıkartıp birini benim parmağıma, diğerini kendi parmağına taktı.

"Taehyung.." diye bildim kısık bir sesle. Gülümseyerek dudaklarımızı birleştirdi. Kimseyi umursamadan. Tabi kısa sürdü. Dudaklarımızı ayırdı ve bana sıkıca sarıldı.

***
Her kes pastasını yiyordu. Taehyung beni kucağında oturtmuştu. Ne kadar itiraz etsemde izin vermemişti. "Taehyung, zor yiyorsun izin ver kalkayım" dediğimde eliyle karnımdan sıkıca tutarak kalkmama izin vermedi. "Hayır, otur oturduğun yerde" dedi ve enseme öpücük kondurdu. İç geçirdim ve pastamdan bir dilim alıp yedim. Taehyung'un kucağında olduğum için yiyemediği için yemeyi bırakmıştı.

Kendi pastamdan dilim koparıp onun ağzına getirdim. "Aç ağzını Taehyung" dediğimde başını iki yana salladı. "Sihirli sözcük desen olur" dediğinde yapmacık şekilde ofladım. "Aç ağzını sevgilim" dediğimde ağzını açtı. Pasta dilimini ağzına koydum ve dudaklarına kaçamak bir öpücük kondurdum. "Güzelce ye" dedim ve gülümsedim.

"Ağzındakını yedi ve bitirdi. Alt dudağını emdim ve bıraktım. Bana şaşkınlıkla baktı. "Pasta bulaşmıştı sevgilim" dedim ve göz kırptım. "Bende diyorum ilk defa sen öptün" dediğinde kıkırdadım.

***
Her kes evine gitti. Taehyung 'la odasındaydık. Yatakta dinleniyorduk. Uyku tutmuyordu. Taehyung beni izlerken ben yüzüğümü okşuyordum. "Sevdin mi?" Dediğinde hevesle başımı olumlu anlamda salladım."Çooook" dedim ve gülümsedim. "Teşekkür ederim" dediğimde Taehyung yanağımdan öptü. "En güzel doğum günüm" dediğimde Taehyung kıkırdadı.

"Hadi uyuyalım, yorgunuz" dediğinde ona baktım. Gözlerini kapattı ve sarılarak dinlendi. Benim uykum yoktu. Uyuyamıyorum ki.. "Taehyung" dediğimde gözlerini açmadan "hmm" dedi. "Uykum yok benim" dediğimde bir şey demedi.

"Taehyung, uykum yok benim" dediğimde gözlerini açtı. "Ne yapayım sevgilim" dedi ve ayağa kalktı. Ben ona bakarken o gülümsedi. "Unuttum, annem senin için hediye almıştı. Vermeyi unuttum" dediğinde sessizliğimi korudum. Çekmecedeb kare bir kutu çıkarttı. Bu düşündüğüm şey mi? Yanıma yaklaştı. Yanıma uzanıp kutuyu elime verdi.

Kutuyu açtığımda içinde siyah cep telefonu vardı. Elimle ağzımı kapattım. "Annem annene telefonun var mı diye sormuş, işte annen yok diyince almak istedi" dediğinde gülümsedim. "Sen varken telefonu ne yapayım" dediğimde yanağımı dişledi ve öptü. "Yerim seni" dediğinde kıkırdadım.

Kutuyu kapatıp komodine bıraktım. "Açmayacak mısın?" Dediğinde gülümsedim. "Yarın açarız şimdi seninle olmak istiyirum" dediğimde sırıttı. "Ben de isterdim ama yarın yapsak çok uykum var hem de ona de yorgunsun" dediğinde ofladım. "Peki tamam" dedim ve uyumaya çalıştım.

İkimizde sarılarak uyuduk. Tabi önce Taehyung durmadan öpmüş beni. Durmadan, sonunda uyuyakaldı. Bende uyuyunca beni kendine çekti. Kokunu içine çekerek uyudum.

**
Kısa olsa da güzel oldu. Sizce? Bu fice fazla aşığım. Bunu uzun fic yaparım. Bu bölümü de yazdım. Şimdi buna zaman ayırıp diğer fice bölüm yazacağım. Bu arada 'Friend..' ficimi kaldırdım. Zaten ben de ilham gitmişti. İzlenmiyordu. Yeni fic tabi ki bulursam yazacağım. Diğer ficim 'Kiss Heals' bakarsanız umarım yeni o daha. Öptüm sizi<3

-Zeynep

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin