14

328 15 1
                                    

İkimizde sarılarak uyuduk. Tabi önce Taehyung durmadan öpmüş beni. Durmadan, sonunda uyuyakaldı. Bende uyuyunca beni kendine çekti. Kokunu içine çekerek uyudum.

************
Dün çok güzel bir doğum günü geçirdim. Doğum günümü ilk kez ve Taehyung'la geçirdim. Bu beni fazlasıyla mutlu etti. Şimdi Taehyung'la el-ele tutuşarak okula gidiyoruz.

Sınıfa girdiğimizde çocuklar alkışlayarak ıslık çaldılar. Öğretmen daha gelmemişti. Taehyung beni önceki yerime getirdiğinde ona baktım. "Üzülmeyeceğim benimle oturmaman beni bıraktığın anlamına gelmiyor" dedi ve gülümsedi. "Peki.. seni seviyorum" dediğimde daha da genişlendi gülüşü.

O kendi yerine geçti. Ben kendi yerime oturduğumda yanımda Jimin'i göremedim. "Jimin, hâlâ gelmedi mi?" Sorduğumda Hosoek ve Yoongi başlarını salladılar. Öğretmen içeriye girdi. "Çocuklar, yeni haberle geldim" dediğinde bütün çocukların dikkati öğretmende oldu. "Jimin yok öğretmenim" Felix dediğinde öğretmen başını onu onaylarcasına salladı.

"İzin almış bu gün gelmeyecek. Ama bu gün yeni çocuk geldi" dediğinde her kes ıslık çaldı. "Susun!" Bağırdığında öğretmen içeriye bir çocuk girdi. Fazlasıyla yakışıklı ve seksiydi. Mavi gözleriyle sarı saçlarıyla beyaz tenli erkekti. Öğretmen gülümseyerek ona döndü. "Kendini tanıt" dediğinde erkek dilini dudakları üstünde gezdirdi.

"Benim adım Jeremy. Başka bir ülkeden geldim" dediğinde Soobin elini kaldırdı. "Bu okula gelme sebepin?" Dediğinde Jeremy başını aşağı eğip sırıttı. Ve dudaklarını konuşmak adına araladı. "Okula değil sınıfa gelme sebepim özel birileri için" dedi ve birine bakıp göz kırptı.

Öğretmen konuşmaya başladı. "Jeremy, Jungkook'un yanı boş oraya geçe bilirsin" dediğinde Jeremy yanıma geldi. Elleri cebinde. Yanıma geldiğinde kısık gözlerle bana baktı. "Yanım boş değil, arkadaşım oturuyor" dediğimde kıkırdadı. "Seninle oturmam ki ben özel birisi için geldiğini söyledim" dedi ve yanımdan geçti.

Taehyung'un yanına gittiğinde kaşlarımı çattım. Özel biri Taehyung'muydu? Ama neden? Nereden tanıyordu ki onu? Ve ya tanımıyor bulaşıyor...

Yanına geçip oturduğunds Taehyung ona çatık kaşlarla baktı. "Sana otura bilirsin demedim!" Dediğinde Jeremy kıkırdadı. "Kalbin izin verdi canım" dediğinde ağzım açık kaldı. Yuhhh!

"Jeremy kalk başka yerde otur!" Dediğinde öğretmen ellerini bir birine çarptırdı. "Sakin çocuklar!" Dediğinde kimse umursamadı. "Seninle oturmak istiyorum" dedi ve yüzüne yaklaştı. "Sende istiyorsun" dedi ve arsızca güldü. Kafam karıştı yani....

"O zaman ben kalkarım" dediğinde Jeremy sırıttı. Öğretmen sınıftan çıkıp kapıyı sertce kapattı. Çocuklar 'oooooo' diye bağırdılar. "Taehyung, duyduğuma göre biriyle sevgilisin" dedi ve ayağa kalkıp ellerini ceplerinde tutuyordu. "Sanane!" Taehyung dediğinde Jeremy kıkırdadı.

"Bu sınıftan olduğunu biliyorum" dediğinde yutkundum. "Eğer ayağa kalkıp benim demezsen, Taehyung'a zarar veririm" dediğinde Taehyung'a baktım. Taehyung'da bana bakıyordu. Endişe tohumları ele geçirdi benliğimi. "Jeremy senin amacın ne!?" Felix bağırdığında Jeremy gözlerini kıstı. "Sevgilisi sen misin?" Dediğinde Felix kıkırdadı. "Üzgünüm değilim" dedi ve güldü.

Jeremy Taehyung'a yumruk attığında şaşırmış halde izliyorduk. Taehyung yanağını tutuyordu. "Aptal seni ben!.." diyordu ki ayağa kalkacağım sırada Taehyung bağırdı. Yere baktı ki Jeremy anlamasın. "Ben iyiyim sevgilim!" Dedi ve gözlerini kapattı. Jeremy Taehyung'a bakıp kahakaha attı. "Aman nasıl da korkaksınız" dediğinde iç geçirdim. "Er ya da geç ben o korkağı bulacağım" dedi ve hepimize korkunç bakış atıp sınıftan çıktı.

O çıktığından sonra Taehyung'un yanına koştum. "Taehyung!" Dedim ve elini tuttum. "İyiyim gerçekten geç yerine görecek seni!" Dediğinde Felix konuşmaya başladı. "Taehyung, o da kimdi ki? Onu tanıyor musun?" Dediğinde Taehyung'a baktığımda bana bakıp sonra Felix'e baktı. "Hayır, instagramdan bana mesaj atmıştı ben de sevgilim var onu redd ettim o yüzden böyle durum.." dediğinde iç geçirdim.

Soobin araya girdi. "Taehyung, biz Jungkook'u satmayacağız bize güvene bilirsin dediğinde Taehyung gülümsedi. "Sağolun çocuklar" dediğinde yanağını tutan elini itekledim. Yanağını okşadım. Kızarmıştı. "Gerçekten iyiyim güzelim" dediğinde gülümsedim.

***
Tenefüste yemekhaneye gittim. Kendime pizza və muzlu süt almıştım. Pizza'mı bitirmiştim. Muzlu sütü içerken Jeremy yanıma geldi. Öksürmeye başladığımda kıkırdadı. "Yavaş ol..sevgilim" dedi ve keksince gülümsedi. Gözlerim irileşti. Ah siktir hayır! "N-ne?" Dediğimde gülümsedi. "Çok zor olmadı, tavşana benzer çocuk bulmam zor olmadı" dedi ve elini masaya vurdu.

Ayağa kalkacağım sırada bileğimden tutup beni durdurdu. "Taehyung sınıfta rol yaptı" dediğinde onu dinlemezden geldim. Bileğimi sıktı. Yüzümü buruşturdum. "Benimle yatıyor" dediğinde başımı iki yana salladım. "Ben kanmam" ona karşı çıkıştığımda kıkırdadı. "Kandırmıyorum ki zaten" dediğinde başımı salladım.

"Aynı evdeyiz ve o heo evde duruyor" dediğimde kıkırdadı. "Geceleri nerede sanıyorsun?" Dediğinde ona kulak asmadım. Taehyung'a güveniyordum. "Sana inanmıyorum!" Dediğimde başını salladı. "Tamam, bu gece uyur taklidi yap ve sonucu gör" dedi ve bileğimi bırakıp yanımdan geçti.

Derin nefes alıp muzlu sütümden içtim. Sınıfa geldim. Yerime oturduğumda Taehyung'a baktım. Telefonunu kurcalıyordu. Gergindim. Tabi Jeremy'e güvenmemem gerek ama korkuyordum.

***
Eve geldik. Annem sevdiğim keklerden yapmıştı. Taehyung'da masaya geçti. "Güzel kokulu neymiş?" Dedi ve dilini dudakları üstünde gezdirdi. Annem gülümsedi. "Kek yaptım" dediğinde Taehyung ıslık çaldı. "Ama bundan daha güzel koku var hmm" dedi ve bana baktı. "Jungkook'umun kokusuymuş" dedi ve gülümsedi. Annem bana bakıp gülümsediğinde yanaklarım kızardı.

Yanağımdan makas alır gibi yapıp anneme baktı. "Çok güzel ellerinize sağlık" dedi ve anneme gülümsedi. Annem ikimize kek koydu. Yedik, çok tatlıydı. Annem ve Taehyung'un annesi odalarına geçtiler. Taehyung kekin çikolata sosunu parmağına batırıp benim alt dudağıma sürdü. "Taehyung napi-" dudaklarıma yapıştığı an sözlerime devam edemedim.

Alt dudağımı sertçe emdiğinde ağzının içine boğukca inledim. Geri çekildiğinde ıslak ses kulaklarımda çınladı. "İkisi daha tatlı" dedi ve bana göz kırptı. Başımı iki yana sallayıp gülümsedim.

***
Yataktaydık. Uyur taklidi yaptım. Taehyung'a güvensem de bu ilgimi çekmişti. Gece 3-tü saat. Taehyung uyuduğunu anlamış dudaklarıma kaçamak bir öpücük konduruo ayağa kalktı. Sakince uzandım. Zor da olsa direndim. Taehyung telefonunu götürüp cebine yerleştirdi. Odadan çıkıp gitti. Hayır hayır! Bu gerçek olamaz! Taehyung.. yapamazsın..bana bunu yapamazsın!...

Ayağa kalkıp pencereye baktım. Gerçekten de gidiyordu. Çok kırıldım. Bana söylemeden gizlin gitmesinin başka bir açıklaması yoktu. Yatağa geçip yastığı tekmeledim. Sinirimi yastıktan çıkardım. Az sonra bildirim sesini duydum. Bilinmeyen numara.

Bilinmeyen numara:
(Foto)

Jungkook:
(Görüldü)

Jeremy bana fotoğraf attı. O fotoğrafta... Taehyung Jeremy'le öpüşüyordu.. Gözlerim, kalbim sızladı. Burnum da dahil. Gözlerim doldu. "Bana bunu yapamazsın! Bunu haketmedim!" Ağladım. İçim sızım sızım sızladı. Yere oturup ağladım. "Ah kalbim! Dayan!" Dedim kendi kendime. Çok acı verici. Oysaki ben Taehyung'a güvenmiştim!

Ben ne yapacağımı bilemiyorum. Artık Taehyung'u tanıyamıyordum. Kalbim onun için attığı için kendime kızdım. Ne bekliyordun ki Jungkook. Taehyung Wook'u satıp sana gelmiş, seni de satıp Jeremy'e gitmiş. Çok kötü biri! Kalbimi çaldı ve paramparça etti.  Belki de Wook haklı olarak ona kızmış, kırılmıştı. Belki de Jin haklı olarak beni erkeklerden uzak tutmuştu. Ama ben..aptal Taehyung'a kanmıştım.

**
Sakin olalım. Taehyung sizce bunu neden yaptı? Neler düşünüyorsunuz? Jungkook acı çekiyor. Ay ben dayanamam, zaten bölümü zar zor yazdım. Acı içerisinde kıvrandım. Tamam sizi öpüyorum ve gidiyorum hoşçakalın. (◍•ᴗ•◍)❤

-Zeynep

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin