9

422 18 7
                                    

Jimin oflayarak bizden uzaklaştı. Taehyung gülümseyerek bana sarıldı. Allah'ım bu hayatı seviyorum. Keşke zaman dursa hep böyle kalsak. Sadece ikimiz....

Dersler bittiği zaman Taehyung'la el ele tutuşup okuldan çıktık. Bitlikte gidecektik. Ah bu çok güzel..

Taehyung'la konuşup gülüyorduk. Omzumda bir el hissettim. Tanıdık sesi duyduğum an başımdan aşağıya kaynar sular döküldü. Olamaz!....

"Jungkook!" Bağırdığında Taehyung'la birlikte arkamıza döndük. Gözlerim faltaşı gibi açıldı. Taehyung bana sorgulayıcı bakışlar attı. Jin beni buldu. Geri dönmüştü!..

"Napıyorsun!?" Dediğinde gözlerim sızladı. Gözyaşlarımı döktüm. Taehyung çatık kaşlarla baktı. "Jungkook, onu tanıyormusun?" Dediğinde ben hıçkırdım. Jin öfke alev içerisinde bize bakıyordu. "Abisiyim!" Dediğinde Taehyung'a ağlayarak baktığımda Taehyung ağzı açık kalakaldı.

"Ne sikim yapıyorsunuz!?" Dediğinde ezildim. Taehyung ona karşı gelmeye çalıştı. "Asıl sen napıyorsun!? Abiliyin bu mu!?" Dediğinde onun göğsündeb tutup uzaklaşmasını sağladım. Off beni görmezden geliyordular.

"Ben abisiyim bu bizim aramızda. Sen kimsin aramıza giriyorsun!?" Dediğinde Taehyung sinirden gözleri döndü. Ah bittim ben!

"Neden erkeklerle konuşmasın aizin vermiyorsun!? Düşündüklerini biliyorum ama neyse!" Dediğinde seslice yutkundum. Jin alaycı şekilde kahkaha attı. Biri beni mezarıma soka bilir mi lütfen!

"Taehyung, lütfen" kısık sesle konuştum. "Ama" demişti ki duraksayıp beni dinledi. "Lütfen git" dediğimde gözlerini yumup burnundan nefes saldı. "Senin için gideceğim" dedi ve uzaklaşmaya başladı. Arkasından bakarak daha şiddetli ağladım.

Jin enseme çok sert şekilde vurdu. Öyle bağırdım ki her kes uzaylı görmüş gibi bana baktı. "Seni yaramaz! Ben yokum diye artık çıkıyormusun!?" Dediğinde her yerim titredi. Bu hayatımı sevemezmiyim!? Bıktım!

Beni arabaya sürükledi. "Dua et ki babam tatilde kalacak ve gelmeyecek!" Dediğinde ağlayarak iç geçirdim. "O erkekle aranızda neler oluyor?" Gayet sakin şekilde sorduğu için afallasam da soluk salıp konuşmaya başladım.

"Jin, abim olduğun için seni seviyorum ama sen kızlardan hoşlanıyorsun, ben erkeklerden hoşlanıyorum, anla beni lütfen" dediğimde gözleri yuvalarında çıkacak şekilde irileşti. "Ne diyorsun sen kafayımı yedin!?" Dediğinde gözyaşlarımı elimin tersiyle sildim.

"Artık yapamıyorum! Ben de mutlu olamazmıyım!? Erkeklerden hoşlanmam benim hatam değil! Tamam gay olmaması istiyorsun! Ama napayım!?" Dediğimde uzun cümlemi bitirdiğim gibi iç geçirdim. Jin arabayı durdurdu. Kapıyı açıp çıktı.

Benim kapım açıldı. Arka koltuğa yanıma gelmişti. Ona bön gözlerle baktığımda yanıma oturup kapıyı kapattı. "Tamam sana her şeyi anlatacağım" dediğinde ne söylediğini anlayamasamda sessizliğimi koruyup sadece dinledim. "Ben senin yaşındayken bir erkekten hoşlanmıştım. Ama onun arsız olduğunu bilmiyordum" dedi ve duraksayıp iç geçirdi.

Sözlərinin karşısınds şok geçirdim. Gözlerini yumup açtı. Dudaklarını konuşmak adına araladı. "Benimle sevişti. Doğrusu beni becermek için kullandı. Beni sevdiğini düşünmüştüm. Sonra gitti başkasını becerdi. O yüzden erkeklerden nefret ediyorum! Senin başına bunların gelmesini istemediğim için böyle yaptım" dediğinde şok üstüne şok yaşadım.

Jin çok iyi biriymiş. Galiba bundan sonra onu içten seve bilirdim. "Jin.. teşekkür ederim. Taehyung beni becermeden bana aşık olduğunu zaten söyledi. Hem ben sen tatildeyken tehlikedeydim. Ve..o canına kıymadan beni kurtarmaya geldi" dedim ve gülümsedim. Jin sakince beni dinliyordu.

"Biz sevişmedik. Beni becermedi. Beni becermek için sevmedi" dedim ve başımı önüme düşürdüm. Jin de yere bakıyordu. "Affet beni Jungkook.." dedi ve bakışlarını bana çevirdi. Ben ona ağzı açık şekilde baktığımda o tekrarladı. "Affet.." dediğinde gülümseyerek ona sarıldım. Bedeni kaskatı kesildi. "Seni seviyorum abiciğim" dediğimde bana karşılık verip, bana sarıldı. Bunun olacağını istesemde düşünemezdim....

Geri çekildiğimde bana göz kırptı. "Bir gün beni tanıştırırsın onunla ha?" Dedi ve kıkırdadı. "Tabi ki" dedim ve ben de kıkırdadım. "Babama kızlarla olduğumu söylemezsin değil mi?" Dediğinde gülümsedim. "Tabi ki hayır. Abimsin senin sırrın benim sırrımdır" dediğimde ağladığını gördüm. "Jin ağlıyormusun??" Dedim ve şaşkınlıkla ona baktım.

"Senin böyle iyi bir kardeş olduğunu bilemezdim" dedi ve gülümsedi. Bende senin iyi bir abim olduğunu bilemezdim....

***
Eve vardığımızda annemin yanına koştum. "Gülüşün ne güzel, bir şey mi oldu?" Annem dediğinde başımı salladım. "Anne, bu gün Taehyung bize gelse olur mu?" Dediğimde annem şaşkınlıkla bir bana bir Jin'e bakıyordu. "Jin'le tanıştırmak istiyorum" dediğimde annem şok yaşadı. Jin gülümsedi. "Ben artık Jungkook'a karşı iyi bir abi olacağım" dediğinde gülümsedim. Annem ikimizede sarıldı.

"Ben hep birlikte mutlu olmanızı istiyordum" dediğinde kıkırdadım. Annem sarılışıyla bizi boğuyordu.

***
Taehyung ve annesi gelmişti. Taehyung tek çocuktu. Taehyung ben ve Jin benim odamdaydık. Taehyung Jin'e öfkeyle bakıyordu. "Taehyung, Jin artık iyi bir abi olacağına söz verdi. Biliyor" dedim ve gülümsedim. Taehyung çatık kaşlarla baktı. "Biliyor mu?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. "Biliyorum" dedi ve Taehyung'a göz kırptı.

"Taehyung, erkeklerden nefret ediyorum, ama kardeşimi kullandığını görürsem seni mahvederim" dediğinde öksürdüm. Taehyung kıkırdadı. "Ne kadar da kibarsın" dedi ve bana bakıp gülümsedi. Taehyung!!! Gülme!

Dudaklarına bakıp yapışmamak için zor tutuyordum kendimi.. Jin bana baktığı an Taehyung öksürdü ve bana kaş göz yaptı. Başımı çevirip Jin'e bakıp gülümsedim. "Tamam Taehyung ben Kim Seokjin" dedi ve elini uzattı. Taehyung elini uzatıp Jin'in elini sıktı. "Ben de Kim Taehyung" dedi ve gülümsedi. Bu an çok güzel. Rüya olmasın... Abim ve sevdiğim kişi.. kulağa hoş geliyor.

"Demek sen kızlardan hoşlanıyorsun" dediğinde Jin başını önüne eğip gülümsedi. "Evet" dediğinde ona baktım. Kulakları kıpkırmızıydı.

******
Akşam olmuştu. Biz konuşup eğlendik. Taehyung'un sonsuza kadar benimle kalmasını o kadar istiyorum ki.. Uyumak istemiyordum. Doğruluk mu cesaret mi oynamak isterdim doğrusu. Ama üç kişiydik. Olsun..

Kabul etmişlerdi. Yaşasın! Şişesiz soracaktık. Jin başladı. "Taehyung, Jungkook'la öpüştün mü?" Dediğinde yutkundum. Jin!...

"Taehyung kıkırdadı. "Defalarca" dediğinde ağzı açık ona baktım. Jin bir bana bir ona bakıyordu. "Aslında ne zaman istersem onu beni öpmesini sağlaya bilirim" dedigidne elimle alnıma sert olmayacak şekilde vurdum. Jin "nasıl?" Diye sorduğunda Taehyung bana baktı. "Benim gülüşümü görür görmez beni öpmek ister" dedi ve bana göz kırptı.

Gülümsedi ve böylece kare gülüşü ortaya çıktı. Ellerimi yumruk haline getirdim ve soluk saldım. Bakışlarımı ondan kaçırıp gözlerimi sımsıkı yumdum. Jin kıkırdadı. "Jungkook, bu doğru mu?" Dediğinde başımı onu onaylarcasına salladım. Delirdim yaa!

******
Artık gerçekten de uyumalıydık. Yarın benim doğum günümdü. Jin kendi odasına geçerken ondan onunla uyumak için izin istedim. Bana izin vermedi. Taehyung'la uyandığımda sertleşiyordum ve bu hiç güzel bir his değildi! Rahatlamam gerekse de yapamıyorum!...

"Lütfen Jin seninle bir kere uyuyayım lütfen" dediğimde Jin kıkırdadı. "Hayır Taehyung'la uyu" dedi ve bana göz kırptı. Ah hadi ama sen de mi Jin!? Ofladım. Jin kapıyı kapattı. Taehyung kıkırdıyordu. Ona döndüm. "Ne gülüyordun?" Dediğimde bana yaklaştı. "Cidden çok tatlısın. Sinirlenince daha da tatlı oluyorsun" dedi ve gülümsedi. Hızla atılıp dudaklarına yapıştım.

Geri çekildiğimde ona ters ters baktım. "Neden beni zor duruma düşürüyorsun!?" Dediğimde kıkırdadı. "Bu hala zor sayılmaz" dediğinde üstüme geldi. O geldikce ben geriye gittim. Ta ki sırtım duvara çarpana kadar. Gidecek yerim kalmadı....

Yeni bölüm! Gerçekten bu fic benim için çok ayrı:) Jin'i iyiye dönüştürdüm. Taekook artık birlikte olmalı;) Burada bitirdiğim için üzgünüm (eheheh) ama yeni bölüm olana kadar işte;))) Güle güle Xx

-Zeynep

LOVE AT SCHOOL•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin