Armandas

42 3 0
                                    

Ryte susidėjau likusią žuvį į plastikinį indelį bei šiek tiek bulvių bei išvažiavau į darbą. Darbe laukė vėl gyvas galas prekių ir klientai su įvairiausiomis problemomis. Pietų laukiau, kad bent kiek pailsėti nuo įtempto krūvio. Tačiau aš nesiskundžiu – darbas man patinka. Susipažinau su dar keliais naujais kolegomis, kurie irgi nesenai įsidarbino čia. Visi kartu ėjome pietauti ir jie gyrė mano skaniai kvepiančią žuvį. Pasakiau, kad su vaikinu kartu ją pagavome prie mano namų esančio tvenkinio. Prižadėjau kurią nors dieną atvežti ir jiems paraugti tos išgirtos žuvies.

Po pietų tęsiau darbus iki kitos pertraukos. O po jos nepajutau kaip ir atėjo darbo galas. Jaučiausi pavargęs, bet džiaugiausi, nes namuose manęs laukė Nikolajus. Jis pasitiko mane su vakariene. Šiąnakt manęs laukė azijietiška vištiena su teriyaki padažu, sezamų sėklomis ir jazminų kvapo ryžiais.

- Na, ar įrengė stebėjimo kameras? – paklausiau kimšdamas vištieną.

- Taip. – atsakė Nikolajus. – Tavo kompiuteryje įdiegė programą peržiūrėti įrašus. Tikiuosi dabar nieko blogo nenutiks.

- Labai tikiuosi. – atsakiau. – Beje labai skani vakarienė. Buvai parduotuvėje?

- Taip buvau. Pasigavau autobusiuką ir nuvykau į miestą nupirkti šiek tiek egzotiškų maisto produktų. Be to radau drakono vaisiaus, kokosų pieno ir braškių. Padarysiu kokteilius atsigaivinti. – išdėstė Nikolajus.

- Vaje. Ir kuo aš nusipelniau tokios ištaigingos vakarienės? – sukikenau.

- Už tai, kad mane apgynei nuo Andrėjaus... Be to noriu atsidėkoti ir už kelionę į Palangą.

- Dėkoju. Tikrai moki skaniai gaminti, Nikolajau.

Baigęs valgyti padėjau Nikolajui nuplauti braškes ir išdarinėti drakono vaisių. Gerai, kad turiu kokteiliams plakti specialų prietaisą. Nikolajus sudėjo visus susmulkintus ingredientus ir supylė kokosų pieną. Viską gerai išplakė ir gavosi rausvas glotnutis. Jo skonis tikrai buvo labai švelnus ir skanus. Su pasimėgavimu visą stiklinę ištuštinau bemat.

- Iš kur gavai šį receptą? – paklausiau.

- Vienas pažįstamas facebook'e pasidalino ir nusprendžiau išbandyti. Patiko?

- Dar ir kaip! Galėsi man rytoj į darbą įpilti šiek tiek, kad pietus atsigaivinti.

- Būtinai.

Padėjau tuščią stiklinę ant stalo ir pabučiavau Nikolajų. Jo lūpos kvepėjo drakono vaisiumi ir braškėmis. Paliečiau jo plaukus ir išbučiavau jo kaklą. Nikolajus puikiai žinojo ko aš noriu ir pats nusivedė mane į antrą aukštą. Pasodinau jį ant lovos ir paglosčiau jo galvą. Nikolajus atsegė mano kelnių diržą ir nutraukė jas bei trumpikes žemyn. Gera buvo išsilaisvinti iš rūbų po ilgos darbo dienos. Jis suėmė rankomis mano penį ir godžiai jį apžiojo. Jaučiau, kad jo liežuvis dar šaltas po glotnučio ir tai man dar labiau patiko.

Prieš pat pabaigą sustabdžiau jį ir jis atsistojo. Nutraukiau jo marškinėlius per galvą ir šortus. Jis jau buvo pasiruošęs man. Paguldžiau Nikolajų ant lovos ir švelniai užguliau iš nugaros. Suradęs lubrikantų ant stalelio švelniai užpyliau ant jo sėdmenų ir lėtai įėjau į jį. Išgirdęs jo aistringą aimaną buvau paskatintas tęsti ir judėti greičiau. Tuo pačiu bučiavau jo skruostus ir rankomis masažavau jo nugarą.

Po gero pusvalandžio išsiliejau į jį ir Nikolajus suniurnėjo į pagalvę jausdamas karštį savyje. Paraginau jį eiti į dušą, nes jau buvo beveik sutemę ir nusiprausėme kartu. Liečiau jo kūną ir muilavau su aviečių kvapo dušo žele. Nikolajus man atsidėkojo bučiniais po dušo srove.

Išsidžiovinę plaukus ir apsirengę chalatais grįžome į kambarį ir pasiūliau pažiūrėti filmą. Nikolajus išrinko komediją ir abu sugulėme į lovą. Buvau visai nieko prieš pažiūrėti komediją, nes jaučiausi laimingas ir norėjosi pasijuokti. Pūkis niekada netrukdė mūsų privatumo ir tik išgirdęs televizorių atvyko į kambarį, susirangė lovos gale ir užsnūdo. Na, o mes žiūrėjome filmą kol jis baigėsi ir mes išjungę televizorių užsnūdome. Laikiau Nikolajų glėbyje nors ir buvo karšta vasaros naktis.


Meilės chemijaWhere stories live. Discover now