Kapıyı kapatarak odama girdiğimde, gözüm camdan dışarıda gürültüyle yağan yağmura takıldı.Kahvemi komidine bırakıp, telefonumu aldım.Whatsap'a girdiğimde, önce Poyraz'ın dışında gelen diğer mesajları yanıtladım.Ali:Selam nasılsın?
Eylül:Selam
Eylül:İyiyim ya sen?
Ali:İyi
Eylül:Hayırdır?
Eylül:Sen bana boşu-boşuna yazmazsın
Ali:Yazasım geldi be yenge
"Yenge mi? Hangi dağda kurt öldü acaba." Diye mırıldandım kendi-kendime alayla.
Eylül:İyi misin sen?
Ali:Bilmem
Ali:Değilim sanırım
Eylül:Anlatmak istersen dinlerim
Ali:Sevdiğim kişi evleniyormuş bu gün
Ali:Ama sevdiği adamla
Eylül:Çok üzüldüm
Ali:Bende ama sonra mutlu oldum
Eylül:Neden?
Ali:Mutlu sonuçta
Ali:Her ne kadar beni terketse bile ben hep sevmiştim onu
Ali:Bırak o kendi sevdiğiyle mutlu olsun
Ali:Ve umarım sizde ayrılmazsınız
Çevrimdışı
Mesaj sayfasından çıkarak, Poyraz'a girdim.
Poyraz:Napıyorsun güzelliğim?
Eylül:Hiç oturup yağmuru izliyorum
Eylül:Sen ne yapıyorsun?
Eylül:Evde misin?
Poyraz:Burası evim, diyeceğim tek yer senin kalbin.
Eylül:Evindesin o zaman Poyraz
Poyraz:Evimdeyim.
Eylül:O ev sadece sana ait.Tek sen yaşa o evde :)
Poyraz:Sen benim kalbimin ihtiyacısın Eylül.
Eylül:Ne oluyor size ya
Eylül:Ali orada dram yapıyor.Sen burda romantik kelimeler söylüyorsun
Eylül:İçtiniz mi?
Poyraz:Biraz
Eylül:O biraz senin için geçerli sanırım??
Poyraz:Bizimkini terk eden kız, evleniyormuş bu gün
Poyraz:Tek başına içmeye giderse başına bela açıcaktı
Poyraz:Yalnız bırakmak istemedim
Poyraz:Eylüüüülll
Eylül:Efendim
Poyraz:Seni görmem lazım
Eylül:Yağmur yağıyor Poyraz
Eylül:Yarın buluşuruz görürsün beni
Poyraz:Seni izlemek istiyorum
Eylül:Yarın izlersin doya doya
Poyraz:İnsan sana bakmaya doyamaz ki
Eylül:Romantik halinde pek güzelmiş be Poyrazcan
Poyraz:Bekle geliyorum
Poyraz:Üzerine bir şeyler al in aşağıya
Eylül:Manyak mısın?
Eylül:Üşütürsün gelme
Poyraz:Aşk bekletilmeye gelmez
Poyraz:Aşk'ı tadında yaşayacaksın
Eylül:Delirme
Eylül:Yarın görüşürüz
Eylül:Lan
Eylül:Geliyorsun dimi?
Poyraz:Evet
Eylül:Ne yapıcam ben seninle ya?
Poyraz:Sev
Eylül:Seviyorum
Poyraz:Bende
♡
Kapuşonlumu kafama geçirerek, bir deliye uyup evden çıktım.Her ne kadar hasta bile olsanız, yağmurda yürümek, koşmak en güzel aktiviteydi.
Poyraz'ı ıslak dağınık saçlarıyla gördüğümde, yanına ilerledim."Islanmışsın." Dediğimde, beni bir anda kucağına alıp döndürmeye başladı.Yağmur üzerimize yağıyor ve gülümsememi ıslatıyordu."Aşığım be sana!" Dediğinde beni yere indirmişti.Elini uzattığında, elinden tuttum."Hadi gel koşalım." Kafamı salladığımda birlikte, su birikintilerine basarak koşmaya başlamıştık.
Nefes nefese kaldığımda durmuş ve onu da durdurmuştum.Öne doğru eğilerek nefes almaya başladım."Manyaksın sen!" Diyerek ıslak kaldırıma oturdum.O hala bana gülümsüyordu.Yeniden doğruldu ve boğazını temizleyerek bana elini uzattı.
Kafamı kaldırarak bir ona, bir de eline baktım."Benimle dans eder misiniz güzel hanımefendi?" Gülümsedim.
"Ama şarkı yok."
"Sizinle dans etmem için müziğe ihtiyacım yok.Size ihtiyacım var." Kafamı sallayarak elinden tuttum."Ama illaki müzik diyorsanızda..Bir dakika." Telefonunu çıkararak bir şarkı açtı ve geri cebine koydu.
Beni kendine çekerek, bir elimi avucuna alırken, diğer eliyle belimi sarmıştı.Bende elimi omzuna yerleştirdim.Ve biz yağmurun altında dans etmeye başladık.İki deli!
Gözleri gözlerimden bir dakika bile ayrılmazken, yağmur hala bizi ıslatırken dans ediyorduk."Eylül.."
"Hı?" Diye mırıldandım.Yağmur sesi bile insana huzur veriyordu.
"Günün en çok sana kavuştuğum anını seviyorum." Dediğinde, gülümsedim.Bana yaklaştı ve ıslak yüzüyle gülümsememden öptü."Dur bir dakika." Geri çekildiğinde telefonunu çıkardı ve fotoğrafımı çekti.Gülerek."Ne yapıyorsun?" Diye sordum.
"Güzel bir manzarayı yakalamışken kaçırmak olmaz."
"Delisin sen! Hasta olacaksın." Diye mırıldandım.
"Senin için hasta olacağımsa, bırak olayım.Şimdi seni görmek istemememin asıl sebebine geçelim." Dediğinde kaşlarımı çattım.Bir iki adım geri çekildi."Seni sevdiğimi biliyor değil hissediyorsun Eylül.Biliyorum, çünkü ben en derinden hissediyorum.." dediğinde, ben sadece onu izliyor ve yüzüne bakıyordum.
"Seninle bu gün değil hergün dans etmek isterim, seninle hergün uyumak ve uyanmak isterim Eylül.Ben seninle her günümü beraber yaşamak isterim..Uzatmayacağım." dediğinde karşımda diz çökmüştü.Kaşlarımı çattım.Bir dakika ikinci bir şok geliyor..
"Karşısında diz çöktüğüm ilk ve son kadınsın.Benimle evlenir misin?" Şaşkınlıkla, elimle ağzımı kapattım.Dolu gözlerle karşımdaki adama baktım.Aşık olduğum adama.Kafamı salladım."Evet Poyraz! Seninle evlenirim.Evet!" Dediğimde yüzüğü parmağıma geçirerek, ayağa kalktı.Dudağıma bıraktığı büyük öpücükten sonra, beni sımsıkı sararak döndürmeye başlamıştı.Gülerek kollarımı boynuna dolamış ve anın tadını çıkarmıştım."Sen benim bu zamana kadar ki, en güzel iyikimsin Eylül." Dediğinde gülümsemiştim.Gülümsememe gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara|Texting
Novela JuvenilBilinmeyen numara:Merhaba, nasılsın? Eylül:Pardon, tanışıyor muyuz? Bilinmeyen numara:Evet, eskiden bana abi derdin. Bilinmeyen numara:Sahi neden abi diyordun? Eylül:Ne diyorsun kardeşim? Bilinmeyen numara:Abi deme lazım olur diyorum :) *Bu kişiye...