16 bölüm

694 42 50
                                    


Eylül:Günaydın kuzuuu

Eylül:Napıyosun

Eylül:Dün geç yattığım için biraz geç uyandım

Eylül:O yüzden benim için gün şimdi ayıyor daha

Eylül:Yeterince açıklayıcı oldu bence

Mesaj sayfasından çıkıp, Poyraz'ın numarasını en sonunda kaydettim.Aslında bilinmeyen numara'ya alışıktım ama kaydetmezsem de ayıp olurdu..

Poyraz:Günaydın bebişim

Poyraz:Mevlüte geldim bende

Eylül:Kahvaltı yaptın mı

Eylül:Aç açına olmaz şimdi

Poyraz:Aşkım cenazeyi idare eden ben değilim shsjshjssj

Poyraz:Ayrıca bir şeyler atıştırdım merak etme

Eylül:Aşkım mı?

Poyraz:Değil misin?

Eylül:Öyle miyim¿

Poyraz:Öylesin :)

Eylül:Poyraz

Poyraz:Hı

Eylül:Şimdiden özledim :(

Poyraz:Oy senin o üzgün suratını yerim

Poyraz:Sen yeterki üzülme, ben şimdi kalkıp gelirim

Poyraz:Benim ne kadar özlediğimi sorgulama bile

Poyraz:Bi foto at

Poyraz:Gül yüzüne hasret kaldıkk

Eylül:

Poyraz:Oha

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Poyraz:Oha

Poyraz:Vur dedik öldürdün

Poyraz:Kızım mevlütteyim yapma

Poyraz:Beni oraya getirtme

Eylül:Ne var ya

Eylül:Foto istedin bende duştaydım attım

Eylül:Fena mı yaptım?

Poyraz:Beni, evet

Poyraz:Bir sıcak bastı bana

Poyraz:Burdakiler rahmetli Faruk amca için fenalık geçirdiğimi sanıyor

Poyraz:Bilmiyorlar ki benim yangınım başka birine

Eylül:Ajsjshsjsksj

Eylül:Poyraz

Poyraz:Efendim

Eylül:Soğuk su iç .d

Eylül:İyi gelir shsmhsjsj

Poyraz:Dönünce bakalım kim kime içiriyor

İdil'in balkonunda oturmuş, gelen geçene bakarak çekirdek çitliyorduk.Akşam burada kalıcağım için pijamalarımla gelmiştim.Ve beni tabiki abim bırakmıştı.Aşne fişne yapıcaklar ya! Beni nasıl arada kullanıyorlardı.

Ve ben hala Poyraz konusunda ona bahsetmemiştim.Kardeşiyle köşe bucakta buluşuyorduk ve ablasının bundan haberi yoktu!

"İdil.." dedim ve bana bakması için öksürdüm."Efendim?" Dedi en sonunda.
"Sana bir şey diyeceğim." Dediğimde kaşlarını çattı."Ne? Düğünle ilgili bir şey mi?!" Dediğinde gözlerimi devirmem an meselesiydi.
"Hay düğünün batsın! Daha önemli bir haberim var."
"Çatlatma da söyle o zaman." Diyerek, heyecanla yerinde kıpırdandığında, ben tam ağzımı açıcakken kapı çaldı.Her kim geldiyse, zamanlamanı s-

İdil oflayarak ayağa kalktığında, bende anlatacaklarımı kafamda düşünmeye başladım.Şu anonim konusunda pek emin değildim.Onunla başka bir yerde tanışıp, bir-birimizden hoşlandığınımızı da söyleye bilirdim.Emin değildim!

İdil içeriye yanında neredeyse benim yaşlarımda, sarışın ve lens olduğu belli olan mavi gözlü minyon bir kızla gelmişti.Kız benim aksime süslü ve güzeldi.Ve benim aksime köylü gibi yere oturmayıp, sandalyelerin birine oturmuştu.

Bakışlarımı İdil'e çevirdiğimde, oda kızın gelmesinden rahatsız gibiydi."Bu en yakın arkadaşım Eylül.Eylül bu da..Poyraz'ın beşik kertmesi Ela." Dediğinde, kaşlarım havalandı.O gerizekalının beşik kertmesi mi vardı!? Benim kulaklarım doğru mu duyuyordu!?

"Poyraz nerede? Evde yok mu İdil?" Dediğinde, İdil yanıma oturmuştu."Yok..Bir kaç gün sonra gelicek." Diyerek kıza açıklama yapan İdil'in aksine ben gözlerimi kızdan ayırmıyordum.Bunu farkeden İdil, koluma küçük bir çimdik attı."Bizde temelli döndük Amerikadan.En azından ben öyle..Hem böyle Poyraz'a daha yakın olurum."
"Ha siz sevgilisiniz yani Poyrazla!?" Diyerek kaşlarımı çattım.
"Beşik kertmesiyiz ve evlenince bir nevi sevgili de olacağız.." öyle mi dercesine çattım kaşlarımı.

"Yalnız o dediğin, Poyraz'ın bir sevgilisi olmadığında geçerli."
"Evet şu anda olmadığı gibi.." dedi.
"Şu anda olmadığı gibi değil, senin bilmediğin gibi."
"Anlamıyorum.."
"Diyorum ki, onun bir sevgilisi var ve şu anda karşında duruyor.Yeterince açıklayıcı düğil mi?" Dediğimde, her ikiside bana şaşkınlıkla bakmıştı.İdil sonrasında gülsede, Ela hala ağzı bir karış açık bir şekilde bana bakıyordu."Bu olamaz."
"Oldu canım.." Beşik kertmesiymiş! Hıh! Bende sevgilisini beşik kertmelere kaptıracak göz var mı!? Yok.Ayrıca o gerizekalıdan da sorucam bunun hesabını.

Bilinmeyen Numara|TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin