SELAAAAAAAAM, NASSSIINIZZZZZ? Umarım iyisinizdir.LÜTFEN ŞU KISMI OKUYUN.
[Küçük bir kaza nedeni bu yılbaşı bölümü diğerler bölümlerin üstünde duruyor.Her ne yaptıysam sürekli böyle tekrardan oluyor.Bu yüzden sizden ricam; bölümleri sonuna kadar okuyup, sonrasında bu bölümü okumanız.Çünkü büyük bir spoiler yiyebilirsiniz.Dikkatiniz için teşekkürler.]Uzuuuun bir aradan sonra yeniden buluştuk.Sizi çook özledim ve hislerimizin karşılıklı olduğunu düşünüyorum¿
Yoğun istekleriniz ve bana gece gece gelen bölüm yazma perileriyle beraber, yeni bir bölümle karşınızdayım.
Bölüm yazmak için yılbaşını bekledin derseniz.Evet, bekledim.Çünkü salak-
Her neyse bu konuları geçelim.Fazla uzatıp canınızı sıkmayacağım, ama küçük bir yeni yıl kutlaması yazmak istiyorum.
Hepinize musmutlu bir yılbaşı diliyorum.Dilerim ki, bu sene noel babadan dilediğiniz şeyler gerçek olur.Bu senenin tüm kötü anılarını ve size kötü gelen sözde insanları bu senede bırakın ve yeni bir yıla geçin.Tertemiz ve en başından.
Sevdiklerinizle, mutlu bir yılbaşı olsun.Mutlu yıllar gülüm ;)
Sevgi ve saygılarla
R.Sebi
♡
Kapıyıda ardımdan kapatarak, en sonunda evden çıkmıştım.Poyraz bey sabah erkenden işe gittiği için yeni yıl konsept hazırlığı bana kalmıştı.Kendisi fazla bir üşengeçtirde.
Haliyle bu gün izinli olduğum için, bu görevi ben üstelenmiştim.
Yılbaşı ağacını süslemeyi son güne bırakan bir tek ben değilimdir heralde? Ben miyim yani o salak? Neyse canım boşver..
Ve bu yılbaşı Poyraz'la evli geçirdiğimiz ilk yılbaşıydı.Bunun hatrına onu ödüllendirmem lazımdı.Hediyeyle??
Otobüse bindikten sonra, kendime oturacak bir yer buldum.Ve hemen telefonumu çıkarıp poyraz kocişkoma mesaj attım.
Poyrazcığım:Günaydın, eşlerin en güzeli..
Eylül:Günaydın tatlıımm
Çevrimiçi
Yazıyor...
Poyrazcığım:
Eylül:SMGSSKUSKÜHBSBSJSEylül:Güzel olan ne?
Poyrazcığım:Sensin?
Eylül:Yaaa şapşiiik
Poyrazcığım:Nerdesiiin gülüm
Eylül:Alışverişe gidiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Numara|Texting
Novela JuvenilBilinmeyen numara:Merhaba, nasılsın? Eylül:Pardon, tanışıyor muyuz? Bilinmeyen numara:Evet, eskiden bana abi derdin. Bilinmeyen numara:Sahi neden abi diyordun? Eylül:Ne diyorsun kardeşim? Bilinmeyen numara:Abi deme lazım olur diyorum :) *Bu kişiye...