6. rész

240 5 2
                                    

Mi a franc? Ez nem lehet. Mozdulatlanul álltam a függöny mögött, az asztal előtt. A zene dörömbölt, én meg össze voltam zavarodva. Isac? Várjunk, akkor Sarah is itt van? Isac pedig.. Megujjazott?! Nem.. Ez nem lehet. Nem ő volt. - próbáltam meggyőzni magam, de tudtam hogy felesleges, utólag már felismertem a zöld szemét, a kislány becenevet, és azon tűnődtem, talán ő is akarta? Normális esetben egy ujjal sem nyúlna hozzám most meg... az ujjai bennem voltak. Elmentem a függöny mellett, fel sem néztem miközben átpréseltem magam a tömegen. Kiérve az épületből a baráti társaságom felét láttam meg. Alex éppen beleszívott a cigarettájába, Chloe és Laura ott álltak mellette, én pedig odasiettem.

~ Hány óra? - kérdezem rekedtes hangon.

~ Fél három lesz 10 perc múlva. Hívtunk taxit, ha szeretnél eljöhetsz velünk vissza a belvárosba, ott még sétálunk egyet. - mondta és egy mosolyt erőltetett az arcára. Fáradt volt.

~ Akkor amennyiben engedélyezitek - kacsintottam Laura-ra aki ugyan olyan részeg volt mint én - elmennék veletek, mert nincs kedvem tovább hallgatni ez a hangzavart. Már fáj tőle a fejem.

~ Ugyanez. - szólt oda Chloe

Itt volt értünk a taxi. Beszálltam, és csak néztem ki az ablakon. Letekertem az ablakot mert levegőre volt szükségem. Mivel még nem indultunk el, csak bámultam ki az ablakon. Alex elkotyogta a sofőrnek végre, hogy hova kell vigyen minket, és a motor beindult. Ekkor láttam hogy Isac sétál kifelé a bárból. Nézte a kocsit, aztán két másodpercre találkozott a tekintetünk. A harmadik másodpercben pedig indult az autó, és elfordítottam a fejem.

***

Körülbelül negyed négy lehetett amikor kitettek minket a kollégiumnál. Nem mentünk sétálni. Mindenki hulla fáradt volt, és nem tudtuk hogy merre lehet a csapat további 3 fiú tagja. Mondjuk, nem is nagyon érdekelt minket. Laura-val felmentünk a szobába és bedőltünk az ágyba.

~ Laura.. - rohadt szarul éreztem magam a pár órával ezelőtti orgazmusom miatt, és valakivel muszáj volt megbeszéljem. - Megígéred hogy amit most kibeszélünk témát soha többet nem említed meg nekem sem és senki másnak?

~ Stella részeg vagyok, ha elalszok, másnapra nem emlékszem majd semmire, főleg abból amiről most fogunk beszélni. - mondta őszintén

~ Isac megujjazott a buliban ma este - mondtam totál higgadtan. Figyeltem Laura reakcióját. Felém fordult kikerekedett szemekkel, és teljes sokk látszódott az arcán. Nem erre számított.

~ Mi a franc, komolyan? Isac? Az az Isac? Aki a gimiben... - mondta totál felizgatottan

~ Igen ő. - fejeztem be a mondatát. - Nemtudom annyira hülyének érzem magam miatta, hogy annyira részeg voltam, hogy nem ismertem fel. Csak táncoltunk, aztán behúzott egy függöny mögé és megtörtént. Sötét volt, nekem meg az alkohol megbutította az agyam. Csókolóztunk, és annyira jó volt hogy nem vettem figyelembe a részleteket és... - mentegetőztem - Nagyon gáz Lau? - félve tettem fel a kérdést, mivel még mindig meg volt lepődve.

~ Úristen csajszi dehogy. Buliban voltunk, még jó hogy csak ennyi történt. Amúgy meg, állítom még most is élvezted, hogy tudod hogy kivel voltál. - kacsint rám. Igaza van, élveztem, csak totál össze voltam zavarodva. Nem eshetek bele Isac-be. Ezek után pláne. Amúgy is, Sarah mit szólna. Tényleg baszki. Sarah.

~ Szerinted Sarah ott volt?

~ Nemhiszem, folyamatosan néztem a távozó embereket, miközben te... szóval éppen jól érezted magad. Nem láttam őt. Valószínűleg otthon ül a szobájában, és Kate-tel a szobatársával néznek valami nyálas kis filmet.

Egy fiú, akiről soha nem gondoltam volna...Where stories live. Discover now