8.rész

221 5 1
                                    

Vadul csókolóztunk, fogta a derekam, én pedig végig simítottam a kockahasán az ujjaimat. Ez még jobban felizgatott, annak ellenére hogy nem szabadott volna. De hirtelen észbe kaptam, basszus Stella, egy bulin vagy. Kirohantam az érintése elől, és folytattam az utam a mosdóba. Megint ez történik. Muszáj valamit csinálnom.

Mikor visszaértem az emberek egyre kevesebben lettek, ami azt illeti, Sarah-ék engem vártak.

~ Stella, azt hiszem hazamehetünk mert kicsit sokat ittam. Abbyt is én viszem, és elég fáradtnak tűnik. Nem gond? - kérdezi Sarah. Persze hogy nem gond, el akarok menni innen, amilyen gyorsan csak lehet, és soha többet nem akarok idejönni. Soha.

~ Felőlem mehetünk, én is már fáradt vagyok. Jól kivett a víz.

~ Rendben, akkor átöltözünk, és a kocsinál várunk.

***

Visszaértünk a  kollégiumba, én elköszöntem tőlük a másodikon, és a szobám felé vettem az irányt. Remélem a kedves szobatársam már alszik, mert nincs kedvem mesélgetni. Hulla fáradt vagyok, de még el kell intéznem valamit. Bezártam az ajtót, és leültem az ágyamra. Előkaptam a telefonomat, és megnyitottam az üzeneteket. Kikerestem Isac nevét, és írni kezdtem, majd elküldtem az üzenetet.

×ÉN: Beszélnünk kell.

Úgy döntöttem, ma kihagyom a zuhanyozást, ráér reggel. Ezért csak átvettem a ruhámat pizsamára. Szerencsére, ahogy gondoltam Laura már aludt, úgyhogy én is ledőlhettem nyugodtan. Kb 10 perc telt el, mire jött a válasz;

×ISAC: Rendben bébi. Holnap?

Állj le Isac.

×ÉN: Egy, ne hívj így, kettő, holnap programom van. Hétfő délután?

×ISAC: Nekem okés.

Megbeszélve. Addig még legalább van időm gondolkodni, hogy hogyan utasítsam el álmaim pasiját. Kár hogy nálam ez a személy a legjobb barátnőm unokabátyja.

***

Reggel elmentem zuhanyozni, majd elsétáltam a két utcával arréb lévő 0-24-es kisboltba. Vettem magamnak egy papír dobozos kávét, meg valami mákos péksütit. Visszasétáltam, és felmentem a szobámba. Laura elment kiváltani a mozijegyeket a filmre, ami délután kettőkor fog kezdődni. Kivettem egy nekem tetsző szettet. Mivel a film 2 és fél órás lesz, így egy sima kényelmes melegítőt választottam, hozzá pedig egy fehér felsőt, és egy szintén szürke nagypulcsit, ami természetesen két mérettel nagyobb volt mint kellett volna. De nekem ezek jöttek be. Ja igen, és hirtelen azért öltözöm meleg ruhákba egy fürdő ruhás éjszaka után, mert iszonyatos lehűlés volt hajnal 5-től, én pedig extrán fázós típus vagyok. Elkezdtem valami kis sminket feltenni, amiből végül komoly arcváltozás lett. Tudjátok. Kis alapozó, aztán még több, és még több.. Végül túl sok, de ha leszedem előlről kell kezdjem, így kontúrt tettem fel, aztán pirosító, púder, rengeteg szempillaspirál.. Nem sorolom tovább. Ennyi úgy is elég. De legalább szépnek éreztem magam, és ez enyhített a helyzet súlyosságán.

~ Jóreggelt álomszuszék! - vágja rá Lau, mikor betoppan az ajtón. Igen, a becenév stimmelt, 9ig aludtam. - Hoztam ebédet is, így 11kor. Azt javaslom, gyorsan együk meg, mert nem fog belénk férni az óriás popcorn! - viccelődik. Igaza van, minél előbb ennünk kell, mert akkor belénk fér a nasi.

~ Köszönöm csajszi! Életmentő vagy. Vettem a kisboltban valami mákos izét.. de elég rossz izé volt, így kidobtam. Jelenleg pedig éhes vagyok, mint egy farkas. - poénkodom én is.

~ Hmmm, és... - csak ne a tegnap estéről kérdezzen légyszi - milyen volt a buli? - kérdezi izgatottan. Itt már nem volt visszaút, ugyanis ő az egyetlen akivel meg tudom beszélni ezt a bonyolult dolgot, ami köztem és Isac között zajlik, emiatt nem tudok neki hazudni.

Egy fiú, akiről soha nem gondoltam volna...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora