29 : Film Gecesi

362 23 0
                                    


'' Aaaa bırak kıyafetlerimii imdaatt ! ''

Cemre'nin bu haline hepimiz gülerken ve Yiğit de videoya çekerken Buğra da sevgilisine yardım etmeye çalışıyordu . Cemre şuan sırt üstü yerde yatarken Maskot da onun üzerindeydi . Onu yalamaya çalışıyor ama Cemre sürekli ittiriyordu .

'' İn üstümden be inn ! ''

Nihayet Buğra köpeği Cemre'nin üzerinden almıştı . Köpeği yere bıraktığında da Berat olaya köpeği yanına çağırmıştı . Cemre'yi de yerden Buğra kaldırmış ve doğruca içeri geçmiştik . Yiğit bunu her yerde paylaşarak Cemre'yi rezil de etmişti tabii .

Masa başına tekrar geçtikten sonra Cemre çevirdi . Buğra ile Yiğit arasında kalmıştı .

'' Birileri bundan sonrakiler cesaret olsun diyordu sanırım ?? ''

'' Evet evett öyle . ne istiyorsun ? ''

'' Yakın teması seviyordun sanırım değil mi !? Bence sana ve dudaklarına layık çok güzel birini tanıyorum . Ve senden onu öpmeni istiyorum . ''

'' Yes bee ! ''

'' Ve işte karşınızda 2.30 boyu ile Manken Maria . Ev duvarı olur kendisi ;) ''

'' NO BEEE ! ''

Herkes gülerken Yiğit bir yandan isyan etmekteydi . En sonunda bunu yapmaya Yiğit'i ikna ettiler ve Yiğit doğruca duvarın önüne geçti . Bu seferde onu kameraya alan Hazaldı .

'' Aşk olsun be Hazalım ! ''

'' Olmuş olmuş bak öpüşüyorsunuz işte daha ne olsun . ''

Herkes Hazal'ın bu lafına gülerken Yiğit de göz devirerek duvara dönmüştü . Buğra da '' Cilve yapmayı unutma . '' diyerek Yiğit'İ gazladı . Daha sonrasında Yiğit narin sözcükler fısıldaya fısıldaya duvarla öpüşmüştü ve biz de kahkahadan yeri boylamak üzere idik .

Yiğit bu yaptığı iğrenç şeyden sonra bir daha oynamak istememişti ve biz de oyunu öylece bırakıvermiştik . Cemre'nin aklına film izlemek gelmişti . Hazal'ın da canı patlamış mısır çekmişti . Erkekler onaylayınca Berat'a mısırların yerini , mutfaktaki malzemeleri sordum . Hazal ile birlikte Berat'ın peşinden gitmiştik .

Cemre de içeride erkeklerle film seçiyordu .

Berat bize eşyaların yerlerini tarif etmeye başladı .

'' Burada tencereler var . Şu yukarıdaki dolapta kaseler . Şu buzdolabı yanındaki dolapta da işte mısır falan vardır ıvır zıvır bir şeyler pek emin değilim o nerede . Şu ocağın yanındaki şişe de yağ şişesi . ''

'' Galiba mısır pek sevmiyorsun ? ''

'' Evet sevmem .

'' Ah boşver ben sana elbet yediririm . ''

'' Neyse kase falan çok yukarılardan alırım . ''

'' Tamam anladık basketçisin . Hadi biraz uzaklaş da işimize bakalım bizde . ''

Berat gülerek geri çekildi ve biz de Hazal ile işimize baktık . Hazal mısır kavanozunu buldu . Ben aşağıdaki dolaptan bir tencere aldım . Yağı ve mısırı koyup ocağın altını yaktık ve mısırların patlamasını bekledik . İçeriden film seçme kavgası gelirken hemen Hazal'a döndüm .

'' Şunlara gidip bakar mısın lütfen korku açmasınlar . ''

'' Korku filmlerinden de mi korkuyorsun ? ''

'' Filmdeki kasvetli ortamdan ve sürekli karanlığın içinde çekilmiş o sahnelerden desek daha doğru olur ... ''

'' Anladım . Hemen gidiyorum merak etme . ''

Kolej Aşkı : Entrikalar KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin