04 : İddia

799 36 0
                                    


Hazal ile böyle bir süre koridorda yürüyüp konuştuktan sonra zilin çalması ile tekrar sınıfa girmiştik .

Girer girmez sınıftaki büyük değişikliği hemen fark etmiştim . Yiğit cidden dediğim gibi yapmış ve tüm sıraları düzeltmişti . Şuan hala da düzenlemeye devam ediyordu .

- Hadi hadi uyuşuk uyuşuk hızlı olun biraz zil çaldı öğretmen gelecek şimdi .

'' Sen şaka olmalısın !? ''

- Ne oldu Gözdecim ?

'' Şöyle cıvık cıvık konuşmayı kessen !? ''

- Her neyse ! Ne istiyorsun hala anlamadım bak sırf sürekli rahatsız etme beni diye ve sen de rahatsız olma diye sıraları cam kenarından uzaklaştırdım . Artık gönül rahatlığı ile çıkıp çıkıp gezebilirsin .

'' Süper olmuş ve bugüne kadar nasıl kimsenin aklına gelmedi hayret ediyorum . Her neyse ben yerime geçiyim o zaman . ''

- Hiç görüşürüz falan demeyeceğim zaten sırada da yanımdasın .

Gülerek Yiğit'in yanından ayrıldım ve yerime oturdum tabii daha bir dakika zor geçmişken Yiğit gelip yanıma oturmuştu .

- Nabersin sıra arkadaşım !?

'' Daha az önce konuştuğumuzu var sayarsak , erken olmadı mı sanki ? ''

- Haha lafın gelişiydi zaten .

'' Ben burada pek aktif olamıyorum derse başka bir yerde oturma şansım var mı ? Senden rahatsız olduğumdan değil ama bilmen lazım ben sizin gibi değilim bursum var ve işim derslerle .''

- Seni anladım uzun uzun açıklamaya gerek yok ! Şöyle söyleyeyim bu sınıfta oturabileceğim kişiler sınırlı .

'' O zaman biz birileri ile yer değiştirelim . ''

- Kankalarımdan ayrılıyım da badboyluğumuz mu gitsin ?

'' Bunun arka sıraya oturmakla ne ilgisi var ? ''

- Coollar arkaya oturur , inekler ise öne !

'' Peki o zaman böyle kalmaya devam etsin biraz daha eğer bir şeyler anlamazsam ya da siz beni konuşmalarınızla falan rahatsız ederseniz bir şeyler düşünürüm . E dersleri de anlıyorsam o zaman sorun yok tabii ;) ''

- Ay valla anlarsan bir şeyler bize de çalıştırıver be ! Derslerden kalıp kalıp duruyorum sınırdan geçiyorum sürekli .

'' E kolejde bu kadar başarısız olmanız ? ''

- Bu notlarımla oynanmış hali bu arada ! 20 - 30 alıyorum . 50 olarak giriyorlar bende sınırdan geçiyorum .

'' Bu ayrımcılığı bana niye çaktırdın anlamadım açıkcası ''

- Bu sınıftaki herkes bunu biliyor zaten . Hocalar sınav sonuçlarını yüksek ses ile açıklıyor . Her sınavım 50 altı ama sence nasıl bir üst sınıftayım . Eğer salak değillerse biliyordurlar . Annem artık bıktı benden özel hocalarla uğraşıp duruyorum evde . Tabii bir şey anlatmıyorlar da . Belki de ben anlamıyorumdur onu da bilemem tabii . Hadi sen söyle bakalım bursun yüzde kaçtı ?

'' 75 ''

- E bu azmış ?

'' Birincisi sen sanki daha iyisini yapabileceksin ! İkincisi ayrıca sana inek olduğumu söylememiştim . ''

- E sen dizilerdeki tamamen fakir burslulardan değilsin o zaman !?

'' E yanii ! Burası gerçek hayat . %25 ödüyoruz . ''

Kolej Aşkı : Entrikalar KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin