Bugün de böyle geçip gitmişti . Bir hafta boşluk sonrası 2. hafta sınav haftası idi . Yiğit'e ders çalıştırmakla görevliydim ama tabii önce kendim bir şeyler bilmeliydim . Hafta sonu hız kesmeden derslerin başına oturmuş ve edebiyatla matematiği halletmiştim . Pazartesi , Çarşamba ve Cuma olarak üç gün Yiğit'e ders verecektim ve Berat ile iddiasına biraz olsun katkı sağlayacaktım .
Pazartesi matematik ve edebiyat , çarşamba sosyal bilimler , cuma da fen anlattım mı her şey tamamdı . Konuları kısa kısa özetleyip anlatsam sorun olmazdı herhalde :)
Eh barajı geçse yeter . Tabii benim en az 75 almam lazım :)
Bu düşüncelerle hafta sonunu geçirmiş ve pazartesi sabahı okulun yeni bir günü için kalkmıştım .
Bütün öğretmenler sınav haftası olduğundan tekrar yapmıştı ve sınavda çıkabilecekleri söylemişti .
Öğle arası olunca yiyeceklerimizi alıp kütüphaneye geçmiştik . Evet buraya yiyecek içecek sokmak belki yasak olabilir ama dökmedikten sonra veya temizledikten sonra vız gelirdi .
Bir yandan yerken bir yandan da Yiğit'e edebiyattaki yazarlardan ve Servetifünun Dönemi'nden bahsediyordum . Tabii şaşkın şaşkın bana bakıp duruyordu . Ve en sonunda isyan bayraklarını çekti .
'' Lan hem hikayecisi hem şairi hem roman yazarı . Daha ne bilmemiz gerek bizim dayattıkları sisteme baka abii !? ''
'' Sadece ezberleyeceksin Yiğit yaa abartma . Ders vermeyi kabul etmeme de pişman etme beni ! ''
'' Hazal'ım nerede benim ya o kafama vurmadan anlatsa bana ? ''
'' İyi yaa gidiyorum ben uğraşamam seninle ! ''
'' Tamam ya tamam hadi sözünde dur da iki şey öğret bana . ''
'' Tamam birkaç şey söyleyip matematiğe geçeceğim . Yarın sana ezberlemen için ezber kartları getiririm sınava girene kadar ezberlersin . ''
'' Tamamdır ! ''
Yiğit'e edebiyat hakkında birkaç şey anlattıktan sonra matematiğe geçmiştik . Anlattığımda anlıyor gibiydi ama soru çözmeye gelince soruyla aşk yaşar gibi bakışıyordu sürekli . Aynı sorunun yapılışını 10 kere tekrar ettikten sonra nihayet anlamıştı .Tüm soru tarzlarının üstünden geçtikten sonra ona birkaç soru sordum . 10 sorduğum sorunun 4ünü yapabilmişti . En azından 8 9 alacağına 40 alıyor helal sana be !
'' Ben sana bunların formülleri içinde bir şeyler yazar getiririm sen çözmeye devam et . ''
'' Bilmediğim şeyin nesini çözeyim Gözde !? ''
'' Az önce anlattım ya ! ''
'' Az önceki sorulardan kopya çeke çeke yaptım ben onları ! ''
Elimi alnıma vurarak tekrar sorulara döndüm . Tam sert sert ve öfke saçan gözlerle 17. kez aynı soru tipini anlatacak iken Hazal gelmişti .
'' Hazal nerede kaldın kızım yaa !? Allah aşkına yardım et al şu çocuğu başımdan !?
Hazal :
- Niye noldu ki ?
'' Niyesi mi var !? 17. anlatışım hala aklına sokamıyorum . Anlamamakta diretiyor beynim yandı benim anlatmaktan . O ise rahat rahat bir şey olmamış gibi oturuyor hala ! ''
Hazal :
- Tamam tamam sorun yok . Bir saatimiz var . 40 dakika falan daha baksak yeter . Sabret Gözde . Bu soruyu ben anlatayım belki anlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kolej Aşkı : Entrikalar Koleji
Dla nastolatkówPinterest GözBer fotoğraf albümü : https://tr.pinterest.com/aloneangela/g%C3%B6zber/ Okul döneminin ortasında okulunu değiştirip bir koleje gelen Gözde'nin yeni sınıfında yaşadığı olaylar ve yeni kurduğu ilişkiler , arkadaşlıklar ele alınır . 18 ya...