44 : Atışmalar

235 24 0
                                    


Bir yandan yiyip bir yandan da içerken ara sıra da konuşuyorduk . En sonunda aklıma güzel bir fotoğraf çekinmek gelmişti .  Bizim çocukları bu anıyı ölümsüzleştirmek için zar zor ikna ettikten sonra telefonumu Ege'ye verdim ve Ege oturduğu yerden hepimizi alacak şekilde çekmeye başladı . Tabii ben zar zor çıkıyordum . Bu yüzden Yağız'ı biraz kenara ittirip sandalyemi yanına çektim ve dibine kadar girdim . 

Ege tam fotoğrafı çekecekken Yağız sırtımdaki bir yere dokunmuştu . Tikime ! Gülerek onun dibine kadar girdiğimde eli belimden tutmuştu ve öylece fotoğrafımız da çekilivermişti . 

Hesabı ödeyip dışarı çıktık ve sahile indik . Biraz da orada vakit geçirip fotoğraf çektikten sonra evlere dağılmıştık . 

Eve geldiğimde hepsini Instagramdan paylaşacaktım . Hesabım gizli olduğundan tabi sadece takipçiler görebilecekti . Bu da iyi bir şeydi . 

Tüm okulun bizi Beratla sev sandıktan sonra bu fotoğraflar biraz saçma olurdu çünkü .

Tüm okulun bizi Beratla sev sandıktan sonra bu fotoğraflar biraz saçma olurdu çünkü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...

Sabah erkenden kalkıp okul için hazırlandım ve formamı da giyip bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım . Doğruca okulun yolunu tutmuştum .

Yeni bir hafta yeni bir okul günü !..

Kim bilir bugün neler olacaktı !?

Ama hiçbir şey huzurumu ve mutluluğumu kaçıramazdı . Gerçekten hafta sonum süper geçmişti . Çok mutluydum . Yağızlarla tekrar görüşmek neşe katmıştı adeta !..

...

Okula vardığımda zilin çalmasına 15 dakika vardı . Doğruca bahçede ilerleyip okul binasının kapısına vardım . Sınıfa çıkıp sınıftan içeri girdikten sonra da zilin çalmasına 5 dakika vardı . Doğruca sırama çantamı koyup oturdum . Etrafıma bakındığımda Buğra'nın olmadığını Yiğit ile Berat'ın da sıralarının kafaya koyulu olduğunu fark ettim . Uyuyorlardı ya da uyuma numarası yapıp öğretmeni bekliyorlardı .

Onlara dokunmayıp çantamdan kitapları çıkardım ve beklemeye başladım . Kısa süre içerisinde zil çalmış ve öğretmen eşliğinde içeri Buğra girmişti . 

Öğretmen yoklamayı aldıktan sonra hemen derse geçti  . Bizimkiler hala öylece yatıyordu . Aman neyse konuşmamaları ve dikkatimi bozmamaları daha iyiydi .

Ders bitimi öğretmen çıkarken bizimkiler sonunda uyanabilmişti .

'' Uykucular günaydın ! ''

Yiğit boğuk sesiyle zar zor karşılık vermişken Berat hiçbir şey söylememiş ve umursamamıştı bile . Ne olduğunu merak etsem de ona dokunmayıp önüme döndüm . Biraz öylece dururken yanıma Hazal gelmişti .

'' Hadi kalk kantine gidelim ben bugün bir şeyler yemedim bir şeyler alırız . ''

Hazal bunu söyleyince tam onunla gitmek için kalkıyordum ki bir anda Yiğit ayaklanıverdi . 

Kolej Aşkı : Entrikalar KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin