39 : İddianın Kazananı

267 23 0
                                    


Ve nihayet sınav sonuçlarının açıklanacağı zaman gelip çatmıştı . Dersimize giren öğretmenler teker teker aldığımız notları okumuştu . ve artık iddianın da kazananı belli olmuştu .

...

Matematikte 20 alarak Berat Yiğit'i 5 puan ile geçmişti .

Edebiyatta Yiğit 58 alarak Berat'ı 8 puanla geçmişti .

İngilizcede Berat 20 alıp iki puanla , Almancada da 8 puanla Yiğit kazanmıştı .

Şuan başa baş gibiydiler Berat ile Yiğit . ikisi de birbirini doğru düzgün geçememişlerdi .

Sosyal bilimlerden coğrafyada ise 7 puanla Yiğit Berat'tan yüksek almıştı .

Tarihte ise Berat 11 puan fazla almıştı .

Beden dersinden Buğra , Berat , Yiğit 100 iken ben ve Hazal 90 almıştık .

Fen Bilimlerinde de her şey bayağı bir kötüleşmişti .

Biyoloji de 10 puan fark ile Yiğit kazanmıştı .

Fizikte ise ikisi de 30 alarak berabere kalmışlardı .

Kimyada da Berat 10 puanla yenmişti Yiğit'i .

.

Kazanan da bu sayede maalesef hiç kimse idi . Yani durum berabere ! Yani iddia işi yatmış görünüyordu . Ama onlar bu işten vazgeçmeyerek anlaşma yaptılar .

Yiğit o trenlere binecekti . Berat da ona 3 aylık lüks bir mekandan spor yeri ayarlayacaktı .

Bu da demek oluyor ki hafta sonu lunaparktayızz !..

...

Teneffüste bizimkiler dışarı çıkmak yerinde sıralarında oturarak iddiayı konuşmuşlardı . Bende oturduğum yerden dinlenmiştim .

Yiğit :

-Lunaparka hangi gün gidiyoz ?

Berat :

-Hafta son olsun .

Buğra :

-Cumartesi iyidir Pazar herkesin işi oluyor ya da dinleniyor falan .

Yiğit :

-Cemrede geliyor dimi !?

Buğra :

-Onsuz olur mu kanka ?

Yiğit :

-Bu iddia Berat ile bizim aramızda idi niye herkesin gelmesi gerekiyor .

Berat :

-Çünkü ben istiyorum ayrıca sana Hazal'ı getirme de demiyoruz .Gelsin de eğlensin 😉

Yiğit :

-Hee korku trenine bindirip iyilik falan edersiniz bir de !

Berat :

-Korku filminden korkmayıp trenden de korkman bir efsane !

Yiğit :

-En azından 3 aylık spor salonu biletim var 😉

Buğra :

-O zaman cumartesi günü 2.5 – 3 gibi buluşup lunaparka geçek .

Berat :

-Uyar .

Yiğit :

-Banada kabul .

Berat :

-Gözde geliyorsun dimi !? Gelmeyip Yiğit'in çığlıklarını kaçırmak istemezsin umarım !

Kolej Aşkı : Entrikalar KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin