eighteen

24 4 1
                                    

– dzień dobr... – mężczyzna stający w progu kawiarni, momentalnie zamilkł. – no nie wierzę... Yoongi? Hobi! Co za niespodzianka!

Zdezorientowany Yoongi niemalże od razu rozpoznał różową czuprynę Park Jimina.

– czyli to prawda, będziecie tu pracować! Szansa jeden na milion... Chodźcie, pokażę wam, kto jeszcze tu jest!

Różowowłosy wprowadził dwójkę w głąb lokalu, by przedstawić im resztę pracowników.

Hoseok omal nie popłakał się ze szczęścia, widząc, że pracuje tam dodatkowo reszta osób, które poznał w bibliotece.

– Jeongguk i Namjoon zajmują się dostawami, Seokjin i Taehyung parzeniem kawy i tak dalej, a ja mam stanowisko menagera! – zawołał uradowany Jimin. – trzeba mieć niezłe szczęście...

– wreszcie porządni kelnerzy! – zaśmiał się Namjoon. – już trzech wyleciało.

– coo... Dlaczego? – spytał z zainteresowaniem Hobi.

– aish, szkoda gadać. Dobra, ja i Jeongguk jedziemy po nowy ekspres do kawy, do zobaczenia!

Jimin zaprosił ich do właścicielki lokalu, która to miała objaśnić chłopakom co i jak.

– nazywam się Kim Jennie. Miło mi was poznać chłopcy, usiądźcie sobie.

Oboje spojrzeli na siebie, mrugając niczym postać z kreskówki.

– więc tak. Założę się, że wiecie co macie robić, jednak mam wam coś dodatkowo do przekazania. Pozostała piątka już o tym wie.
Otóż przychodzi tutaj co jakiś czas pewien klient, na którego radzę uważać. Jest strasznie wybuchowy, momentami agresywny. Przez niego straciliśmy jednego z kelnerów...

– nie przeżył?! – wrzasnął przerażony Hobi.

– aish, cichutko. Żyje, ale strasznie się wystraszył tego mężczyzny. Radzę wam uważać, a będzie wszystko okej. To tyle, powodzenia chłopcy!

Yoongi wyszedł z pomieszczenia tuż za Hoseokiem, a jego głowę zajmowała masa pytań.

O kim mówiła Jennie?

A co jeśli coś nam zrobi?

A co jeśli coś złego się stanie i stracę przyjaciela...?

*

Wcale nie tak, że googlował*m imiona i nazwiska członkiń BlackPink, ponieważ stanuję tylko BTS 😅

Minionki, dziękuję wam za ponad 200 wyświetleń <333

Do następnego!

Do następnego!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Foggy DayOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz