__________________________________
Melissa Palmer
szemszögéből__________________________________
3 hónappal később
Fájdalom és hiányérzet.
Ennyit érzek semmi mást. Egyszerűen semmihez és senkihez nincs kedvem. Már 3 hónapja hogy a testvérem meghalt. Borzasztóan fáj ő volt az én vigaszom a minden napjaimban. Ha valami baj volt neki elmondhatam. Megvédett és törődött velem.És hogy mi van velem és Diego-val?
El vagyunk egymás mellett. Nem beszélünk vele egymásal sokat. Vagy ő megy el a maffia ügyeit intézi vagy én bezárkózóm a szobámba. A maffia belépésemet Mr. Rodriguez elnapolta és azt mondta nekem amikor készen álok szóljak Diegonak és elkezd felkészíteni rá.De mostanra azt érzem hogy felkészültem rá lelkileg és hogy megbosszuljam testvérem hallálát. Így úgy döntöttem főzök valami finomat és megvárom Diego-t hogy haza érjen. Lementem a konyhába és már ott várt a nappaliban Noemie aki Maximal együtt figyelték ahogy a kölykeik alszanak. Igen megtörtént amire annyira vártunk már 2 hónapja hogy megszülettek a kölykök és Noemie és Maxim remek szülők. 3 kis kutyájuk lett 2 kisfiú és egy 1 kislány.
Az első aki megszülettet Ajax volt és Mr. Rodriguez adta neki a nevet. A név jelentése egy görög mitológiai hőst takar. Ő egy igazi apja fia.
A középső Tatyon és őt Harmat nevezte el és már előre leszögezte testvérével és apjával hogy ha nagyobb lesz és már eszik magától haza akkarja vinni. Tatyon egy igazi nyugodt kiskutya vele nincs gond ő csak aludni és enni szeret.
És itt van Diego másik hercegnője Letitia. Őt Diego nevezte el és neki a jelentése bátor ami igaz is rá. Ő benne van mindenbe és imádja piszkálni bátyait még akkor is ha végül az lesz belőle hogy apjához bújva nyivákol mert testvérei egy kicsit erősebek voltak tőle.-Jól el vagytok igaz? Mivan te büszke apuka.-simogattam meg Maxim fejét.-Na megyek csinálok valami kaját.
Majd elindultam megnézni mi van a hűtőbe. Egy spanyol kaján gondolkoztam amit tudtam hogy Diego imád. Igen mostanra annyira megy a spanyol hogy néha észre se veszem de úgy szólok Raúl-hoz vagy Pedro-hoz.
Mikor megnéztem minden hozzávaló meg van e hozzá keztem a Albóndigas-hoz. Gyorsan megcsináltam mindent és rendet raktam majd leültem a nappaliba olvasni. A fejezet legjobb részénél voltam amikor megjött Diego.
-Hola, he llegado a casa. [Hello, hazajöttem.]-szólt be előre.-Mi jót csináltál?-kérdezte és leült mellém.
-Szia megcsináltam a kedvenc kajád gyere megterítem az asztalt és ehetünk is.-mondtam neki majd bementünk a konyhába.
Miközben ettünk egy szót se szóltunk egymáshoz. Miután befejeztük az evést épp felakart álni.-Diego beszélhetnénk?-kérdeztem tőle.
-Persze miről lenne szó?-ült vissza a székre.
-Tudod mondta apád hogyha készen állok arra hogy elkezdjem a maffia belépésemet akkor szóljak neked. És én készen állok!-mondtam ki végül amit akartam.
-Tényleg ezt akarod? Tudod ha el kezded nem lehet majd kilépni!-mondta majd megfogta a kezem.
-Igen ezt akarom, meg akarom tudni, hogy ki ölte meg a bátyámat.-mondtam magabiztosan.
-Rendben van. Holnap be jössz velem apához és megbeszéljük hogy mennyi időd lesz a felkészülésre.-mondta majd felállt majd elébem ált.
Lehajolt hozzám és egy puszit adott a homlokomra.-Megyek elviszem Maximot egyet futni.-mondta majd elment Maximal aki már az ajtóban várta gazdáját.
Én mint mindig bementem a nappaliba egy könyvel. Legjobb résznél tartottam amikor bejött valaki az ajtón.-¿Melissa donde estas? [Melissa hol vagy?]-szólalt meg Raúl.
-Estoy aquí. [ Itt vagyok ]-válaszoltam neki.-Baj van?-kérdeztem tőle mikor oda értem hozzá.
-Nem nincs! Csak Diego úr mondta hogy nézelek meg mert Maxim nem nagyon akar haza jönni a sétálásbol.-mondta.
-Pedig a kölykök már nagyon várják az apjukat.-mondtam mosolyogva majd visszamentem a nappaliba és folytattam az olvasást.
Az idő gyorsan elszaladt. Így úgy döntöttem elmegyek enni valamit majd elmegyek fürdeni.
Mikor megfürödtem és húztam fel a pizomámat egy ajtócsapodást hallottam meg.
-Melissa.-szólalt meg egy hang. És a hangbol ítélve Diego lehetett de a hangja nem volt valami nyugodt.
-Itt vagyok.-szolaltam meg mikor kiléptem a fürdőszobábol.-Nem kel az egész világnak szét kűr...-mondtam neki de befejezni nem tudtam mert sorosan magához húzott.
-Itt vagy...-szólalt meg de úgy hogy még ő maga se hitte el hogy itt vagyok.
-Mért ne lennék itt?-kérdeztem és el akartam tolni magamtól ami nem igazán sikerült.-Diego?-szóltam hozzá.
-¡Por favor, no me dejes ir! [ Kérlek, ne engedj el!] ¡Déjame estar a tu lado por favor! [Hadd legyek melletted
kérlek!]-mondta könyörögve.-Jolvan gyere menjünk aludni.-mondtam neki majd mikor ezt meghallotta eltávolodott tőlem.
-¿Pero puedo quedarme contigo? [De veled maradhatok?]-kérdezte aggódva.
-Igen. Na gyere menjünk mert már látom hogy álmos vagy.-mondta majd elmentünk a szobájába.
Én befeküdtem az ágyba ő pedig elment átöltözött a fürdőszobába.
Mikor vissza jött befeküdt mellém és sorosan hozzám bújt.
Fogalmam sincs hogy mi történt vele de nem akartam fagatni. Azt akarom hogy magától beszéljen róla.
Mikor magam mellé pillantottam egy alvó Diego-t láttam. Így lassan én is álomra hajtottam a fejem.Éjfél felé arra keltünk hogy Maxim és Noemie megállás nélkül ugatnak.
-Maradj itt. Megnézem mit
ugatnak.-mondta Diego és odament az egyik éjjeli szekrényhez és ki vett belőle egy kis kaliberű fegyvert.Nem tudom hogy mi történhetett de rettentően féltem most még a sötét is olyan rémisztő volt. De egy ajtó nyitodásra felkaptam a fejem de megnyugodtam hogy csak Diego lépet be az ajtón.
-Mi történt?-kérdeztem mikor letette a fegyvert a helyére.
-Semmi...-mondta de a hangjából nem ezt hallottam ki.
Majd vissza feküdt az ágyba és újból átkarolt.
Már azt hittem hogy már elaludt mikor halkan hozzám szólt.-¿Sabes que te protegeré de cualquiera? [Tudod, hogy megvédelek bárkitől?]-kérdezte.
De én már vissza szólni nem tudtam csak bólogatam és hittem benne hogy mindent megtesz hogy tényleg így történjen.
__________________________________
Sziasztok
1. Sajnálom hogy egy ilyen rövid és egy ekkor kihagyással hoztam a részt. De elfogyott minden ötletem és mostanában nem is jutottam oda hogy meg írjam a részeket.
2. Próbálom hozni a részeket. De sajnos lassan fel kel készülni arra hogy indul a "szép" élet. Sajnos akkor már csak hétvégén tudom majd hozni a folytatásokat.
De remélem még mindig várjátok a részeket...
YOU ARE READING
---Nem Gondoltam Volna---
RomanceAz életben nem tudod kivel találkozol. De a legfontosabb, hogy a legnehezebb helyzetekben ki tudj tartani. Sziasztok hoztam egy új könyvet és remélem lesz rá ötleteim. Ha van valami ötletetek vagy ha valahol hibát találtok nyugotan írjátok meg! E...