__________________________________
Melissa Palmer
szemszögéből__________________________________
Reggel arra ébredtem fel hogy mellettem az ágyon fekszik két nagy valami. Kinyitottam a szemem Maximmal és Noemievel találtam szembe magam. Mikor észrevették hogy kinyitottam a szemem elkezdtek ugatni és rögtön kiszaladtak. De nem sokára elhallgatak mert valaki elkezdett beszélni hozzájuk. Ez a valaki nemsokára be is kopogott az ajtón és be is lépett rajta.-¡Buenos dias! [Jó reggelt!]-mondta Diego egy nagy mosollyal. De mikor ránézett az értetlen arcomra mégjobban el mosollygot.-A "¡Buenos dias!" az azt jelenti hogy jó reggelt!-magyarázta meg nekem és közben leült az ágyamra.
-Ooo mostmár értem. És hogy mondják azt hogy "neked is"?- kérdeztem érdeklődve. Igazából a spanyol nyelv mindig is érdekesnek találtam.
-¡Mismo a usted! [Neked is!] Tán szeretnél megtanulni spanyolul?-kérdezte.
- Először is ¡Mismo a usted!.- mondtam igaz nem valami helyesen mondtam ki de a lényeg hogy megértette. Remélem!?-Hát igen már régóta meg szeretem volna tanulni.-mondtam a végére elpirosodva.
-Szeretnéd ha segítenék neked megtanulni?-nézet rám a gyönyörű fél mosolyával.
-Segítenél?-kérdeztem és felültem az ágyban.
-Igen persze! Úgyis nemsokára szükséged lesz és legalább addig sem unatkozunk. Mert az előbb beszéltem Liammel és azt mondta hogy egy ideig itt kell hogy maradj. De ne aggódj! Mi lenne ha lemenénk reggelizni és ha szeretnél kimehetünk a kertbe és már kezdhetjük az alap szavakat.-mondta és felállt az ágyból majd megvárta míg én is felkeltem.
Utána lementünk a konyhába reggelizni. Palacsinta volt reggelinek ami egyszerűen isteni volt. Mikor megetük én fel mentem átöltözni utána kimentem a kertbe.
-Na itt vagyok kezdhetjük!-mondtam izgatottan majd mellé ültem.
-Hoztam neked egy füzetet ebbe leírom a szavakat vagy mondatokat. És ha valamit majd nem értesz bele bírod írni és majd megkérdezed tőlem. Oké?-nézet rám én meg csak bolintottam.-Először arra gondoltam hogy néhány alapkérdést tanítok meg neked!-mondta és írt valamit a füzetbe majd átnyújtotta nekem.
A papíron ez ált:
"¿Cuántos años tienes?" [Hány éves vagy?]
-Na megpróbálod?- kérdezte és bátorítoan rám nézett.
-Hát nem biztos hogy jól fogom kimondtani..... De meg próbálom.-vettem egy nagy levegőt és kifujtam és rá néztem.-¿Cuántos años tienes?-mondtam bár elég rosszul ejtettem ki a szavakat.
-Hát nem épp az igazi de el megy egynek. Na de akkor válaszolok rá oké?-mondta én meg vártam hogy mit fog mondani.-Tengo veinte años [Húsz éves vagyok].-mondta és az ő hangjábol meglehetet hallani hogy egy igazi spanyolal beszél az ember.
Ez elég sokáig ment míg egy hangra nem lettünk figyelmesek.-¡Diego, Lissa, estoy aquí! [Diego, Lissa, itt vagyok!]- majd egyszer csak azt hallottuk hogy pufan valami egy nagyot. Mi meg rögtön bementünk hogy megnézzük mi lehetett ez a hang. És mikor megláttuk hogy mi történt elröhögtük magunkat. Mivel az a kép fogadott minket hogy Liam a földön fekszik Maxim meg rajta van és megállás nélkül morog.
-Hát sziasztok. Segítenétek leszedni rólam?-nézet fel ránk kérdőn.
Diego mikor kiröhögte magát szólt Maximnak hogy szálljon le róla aki szotfogadva gazdájának leszált róla majd ki ment a kertbe. Mi meg bementünk a konyhába.
YOU ARE READING
---Nem Gondoltam Volna---
RomanceAz életben nem tudod kivel találkozol. De a legfontosabb, hogy a legnehezebb helyzetekben ki tudj tartani. Sziasztok hoztam egy új könyvet és remélem lesz rá ötleteim. Ha van valami ötletetek vagy ha valahol hibát találtok nyugotan írjátok meg! E...