18. rész (M---D)

121 10 0
                                    


_________________________________

Melissa Palmer
Szemszöge
_________________________________

Diego apjával beszélgetünk mikor két kart éreztem magam körül. Felnéztem és Digeo szigorú tekintettével találkoztam ahogy az ajtón belépő két embert nézte. Mind a két személyen látszott hogy gazdagok az egyik olyan idős lehetett mint Mr. Rodriguez úr öltönyén látszott hogy igazán a maffia tagja hiszen itt minden maffia tag kék öltönyös fosszerekből ált. Mellette egy fiatalabb férfi menetelt és közelebb már meg lehetett állapítani hogy ők apa és fia páros.

-¡Encantado de verte de nuevo, viejo amigo! [Örülök, hogy újra látlak, barátom!]-köszöntötte nagy mosollyal és kitárt karokkal Mr. Rodriguez a vele egyidős embert. Míg a fia Diego elé lépett de közben a mellettünk álló Harmat-ra is rá kapta egy pillanatra a szemét.

-¡Qué bueno verte por aquí Diego! [Örülök, hogy itt látlak Diego! ] Pero veo que no estás solo, ¿quién es esta hermosa dama a tu lado? [De látom, hogy nem vagy egyedül, ki ez a gyönyörű hölgy melletted?]-kérdezte majd mikor rám nézett valahogy a tekintette azt sugallta hogy ő az a személy akit messzire el kell kerülni. A hideg rázott meg és akaratom ellenére még jobban Diego mellé álltam.

-¡Quítale los ojos de encima, es mi novia! [Vedd le róla a szemed, ő a barátnőm!]-szólalt meg Diego és hangjából szinte csöpögött a fenyegetés a másik ember felé. Megfogtam a derekamon pihenő kezét azt sugalva neki hogy ne rendezzen jelenetet. De végül Diego elől ellépett és Harmat-hoz ment oda.

-No pensé que te volvería a ver.[Nem hittem volna, hogy újra látlak.] ¡Pero mientras tanto, te vuelves más y más hermosa! [De közben csak egyre szebb lettél!]- bokolt neki de evvel azt érte el hogy Harmat oda ment apja mellé majd sugot valamit a fülébe és felment a lépcsőn ami fel vezet az emeletre.


*********

Már nagyon sok idegen emberrel találkoztam voltak akik boldogan és nagy mosollyal fogadtak voltak akik pedig csak színleltek hogy örülnek nekem. A vacsora már megtörtént és időközben Harmat is lejött és bátya és az unokabátya mellett foglalt helyet míg én Diego mellett ültem és eszembe se volt felkelni mellőle.

Épp az asztaloknál ült mindenki mikor Mr. Rodriguez úr felkelt a helyéről és egy kisebb színpadhoz ment.

-¡Me alegra ver a tantos viejos y nuevos amigos y que hayan venido! [Örülök, hogy ennyi régi és új barátot látok, és hogy eljöttek!] Régen történt már ilyen esemény ahol a maffia családok összejöttek. Remélem hogy ez a nagy maffia család sokáig fog jó kapcsolatot ápolni!-kezdett bele monológjába.-Ám most egy jelentős dolog miatt gyűltünk össze. Tegnap az irodámba meglátogatott egy régi barátom fia. Daniel Hugo Gonzalez kérlek ide jönnél mellém?-nézet az említett személyre aki felállt és Rodríguez úr mellé lépett.-De mielőtt elkezdeném hogy milyen szándékkal jött hozzám, egyetlen Harmatom te is ide jönnél?-rá néztem Harmat-ra akiben a döbbenet és a félelem keveréke kavargot miközben testvérére nézet de végül felkelt és oda ment az apjához.-Na mostmár mivel mind a ketten itt vagytok elmondanám hogy Daniel mivel is kereset fel. Harmat, mi única niña, ¿sabes que solo quiero lo mejor para ti? [Harmat, egyetlen lányom, tudod, hogy csak a legjobbat akarom neked?]-nézet lánya felé majd megfogta a kezét. A lány mosolyogva bólogatott de közben a mellettem ülő kéz megfogta a kezem és türelmesen várta hogy mi lesz ebből.-Daniel azzal az ajánlattal jött hozzám hogy megkéri a kezedet amire én igent mondtam!-mondta nagy mosollyal de Harmat nem volt boldog rögtön kirántotta kezét apja kezéből és bátya felé kezdet el jönni. Aki meglátva húgát felénk közeledni felállt és a menekülni lévő húgát sorosan magához vonta.

---Nem Gondoltam Volna---Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin