9. rész ( D )

170 6 2
                                    

__________________________________

Alejandro Diego Rodriguezre
szemszögéből:

__________________________________


Már mélyen aludtunk amikor arra keltem fel hogy a telefonom elkezdett megállás nélkül csörögni. Szerintem ennyire még nem szidtam össze senkit ahogy ezt az embert aki fel mert hívni este. De mielőtt még Lissa fel kelt volna gyorsan megnéztem ki az.
Mivel Liam neve volt a képernyőn fel vettem.

Telefon beszélgetés;

-¿hola amigo que quieres? [Hello barátom, mit szeretnél?]- mondtam neki álmosan.

-Diego estoy en problemas![Diego, bajban vagyok!] Tudod mondtam neked hogy az apám nem akar le szállni rólam és el mentem hozzá de nem gondoltam bele hogy rossz kivitele lesz majd... Én és néhány emberem is meg sérült. El tudnál jönni és el vinni innen?- kérdezte és a hangjából lehetett hallani hogy ez nem egy oltári hülyesége.

- Küld el hogy hol vagytok! Mindjárt megyünk addig próbáljatok fedezékbe vonulni! -mondtam neki és már le is akartam tenni amikor újból megszólalt.

-¡Diego, no le digas a Lissa que vienes por mí! [Diego, ne mondd Lissának, hogy értem jössz!]- mondta.

-¡Está bien! [Rendben van!]-mondtam.

Beszélgetés vége-

Miután letettem a telefont rá néztem Lissára nem tudtam hogy fel keltsem vagy inkább hadjam aludni. Végül küldtem neki egy üzit hogy reggel mikor meg lássa ne aggódj ha véletlenül elhúzódik ez a dolog. Végül a képernyőm hangja zavarta meg a gondolkozásom azon belül is egy üzenet Liamtől amibe le írta hogy hol is vannak. Szerencsére ismertem a helyett kint volt majdnem a semmi közepén, hogy senki se tévedjen arra. Miután fel öltöztem kimentem és össze szedtem néhány remek emberemet majd autóba szálltunk és indultunk is. Mikor oda értünk Liamék épp két tűz között voltak. Az embereimnek ki adtam a parancsot hogy védjük meg őket és hogy fedezenek engem és Liamet aki az autójának volt dőlve és az oldalát fogta amiből folyt a vér.

-Liam? Van máshol is sérülésed?- kérdeztem tőle mikor oda értem hozzá.

-Nem.. Csak az.. oldal..am lőtték meg..- mondta és elkezdte lassan el veszíteni az eszméletétt.

-¡Oye, quédate despierto! [Hé, maradj ébren!] ¡Por favor, no cierres los ojos! [Kérlek ne csukd be a szemed!]- mondtam neki de ő már nem hallgatva rám becsukta a szemét.
Én gyors felkaroltam majd elkezdtem vinni az autóm felé. Szóltam az embereimnek és miután be szálltunk el is hagytuk a helyet.
Én útközben felhívtam az orvosomat aki sokat segített már ilyen helyzetekben. Mire már haza értem már ott volt és segített bevinni a fenti vendégszobába majd hagytam hogy végeze a dolgát.

Mivel tiszta vér voltam elindultam a szobám felé megfürdeni. Mikor megfürödtem a szobából kilépve elindultam Lissa szobálya felé hogy megnézem nem e kelt fel. Mikor benyitottam megnyugodtan mert még mélyen aludt így az ajtót becsukva elmentem megnézni hogy-hogy van Liam.
Mikor az ajtó elé értem bekopogtam és miután hallottam az engedélyt hogy beléphetek be is mentem.
Épp kötötte be Liam oldalát.

-Hogy van?-kérdeztem mikor az ágy mellé értem.

-Mostmár jobban van a golyót az oldalábol kiszedtem és minden kisebb sérülését elláttam mostmár csak pihennie kell. És neked a vállad jobban van már?-kérdezte.

---Nem Gondoltam Volna---Donde viven las historias. Descúbrelo ahora