Společný bydlení

42 2 0
                                    

Mery vyšla ven. Byla lehce namalovaná a měla černou podprsenku a kraťasy, které přesně ukazovali její křivky. Já se o nic nestaral, jen jsem stál v rohu a pozoroval to celé. Lidé jí dávali instrukce co má dělat a tak. Zazpívala to čtyřikrát a u toho dělala co jí nařídili. Pak řekli že je to hotovo. Její hlas byl prostě dokonalý. Šel jsem k jednomu kameramanovy a ten mi hned začal ukazovat některé záběry na videoklip.
D: ,, Kdy to bude sestříhaný ?"
Ka(Kameraman): ,, Do dvou dnů." odpověděl.
D: ,, Dobře." přikývl jsem a šel k Mery.
M: ,, Ahoj." usmála se. Bylo vidět jak je šťastná.
D: ,, Ahoj Mery. Viděl jsem už některé záběry. Do dvou dnů z toho udělají videoklip."
M: ,, Už se těším, jak to bude vypadat."
D: ,, Bude to pecka. Máš prostě úžasný hlas."
Mery se trošku třásla zimou. Přece jenom nebyla moc teple oblečená.
M: ,, Děkuju."
D: ,, Je ti zima, měla by ses jít převlíct. Pak.." přivřel jsem oči. To už je moc.
M: ,, Půjdu." přikývla a šla směrem do maskérny.
No tak Davide, nebuď takový srab. Zeptej se jí.
D: ,, Mery.."
Otočila se na mě a usmála se.
M: ,, Ano ?"
D: ,, Můžu tě pozvat na oběd ?"
M: ,, Jo, ráda s tebou půjdu. Jenom se převleču." rychle zaplula do té maskérny.

Pohled vypravěče
Mery se převlíkala a do toho se svěřila Vali. Uvádí tu soutěž ve které Mery byla a ještě dělala tohle. Maskérku a navrhářku zároveň.
V: ,, Kecáš..on tě fakt pozval na rande ?" Vali si sedla překvapeně na židli a Mery se převlékala za plentou.
M: ,, Není to rande, jdeme na oběd." ozvala se za plentou.
V: ,, Znám Hofa dlouho. Nepamatuju si, že by někoho zval na oběd."
M: ,, Co ta Nina ?" Mery vyšla oblečená a začala se doupravovat před zrcadlem.
V: ,, Já nechápu kam ty oči tenkrát dál. Vždyť ani nebyla a není hezká. Myslím, že s ním byla jenom proto, aby si nahnala popularitu."
M: ,, To je hnusný."
V: ,, Je, ale pomohlo jí to." pokrčila Vali rameny. ,, Ale neudělala bych to."
M: ,, Já taky ne. Tak díky a ahoj." usmála se na ní.
V: ,, Čau." mávla na ní.
Mery odešla. Nikde Davida neviděla, tak se domnívala že na ní čeká venku. Chtěla jít předem. Už měla ruku na klice, ale David jí vešel do cesty a zastavil jí.
M: ,, Co se děje ?" stáhla ruku z kliky.
D: ,, Venku je boží dopuštění. Prasklo to, že jsem tady."
M: ,, Takže..chceš jít zadem ?"
D: ,, Jsou dvě možnosti. Buď utečeme zadem nebo půjdeme normálně předem a přiznám proč tu jsem. Že tě podporuju a jsi nová zpěvačka. Naženu ti tím nějakou popularitu."
Mery bylo jasný co zvolí. Chtěla se ke slávě dopracovat sama a nechtěla si takhle pomáhat. Navíc, když ví že ho Nina na to využívala.
M: ,, Nechci, nebudu si zvedat slávu tebou. Já se prosadím sama."
D: ,, Dobře...potěšila si mě." usmál se na ní. ,, Pojď, Roman nás odveze."
Mery přikývla a šli zadním vchodem k autu a Roman je odvezl do restaurace.

Pohled Mery
Sedli jsme si s Davidem v restauraci objednali si jídlo.
D: ,,Mery, já..v první řadě nechci aby jsi se zlobila na Romana."
M: ,, Proč bych měla ?"
D: ,, Řekl mi o tom tvém bytném. To bude asi pěknej úchylák, že ?"
Sakra. Mám mu říct pravdu ? Chytil mě za ruku na stole a lehce jí stiskl.
D: ,, Udělal ti něco ? Ale popravdě."
Tak jo, svěřím se mu.
M: ,, Párkrát na mě sahal. Nikam dál to nezašlo, ale kdyby dneska Roman nepřišel, tak..nevím." těžce jsem se nadechla.
D: ,, Řekl mi i o tvojí finanční nouzi."
M: ,, Vyhodili mě z obchoďáku. Nemám na nájem. Do tří dnů skončím na ulici."
D: ,, Kolik je ten nájem ?"
M: ,, Patnáct tisíc." přiznala jsem.
D: ,, Není to moc na to v čem žiješ ?"
M: ,, Jak víš v čem žiju ?"
D: ,, Roman."
M: ,, Jasně..je to dost, ale nic jiného neseženu."
D: ,, Víš co ? Mám návrh. Mám vilu, to víš. Jden pokoj bude tvůj a do té doby než si vyděláš sama na něco lepšího tak tam můžeš být."
M: ,, Společný bydlení ?"
D: ,, Jo, přesně tak a nic za to nechci."
Ta představa, že se zbavím navždy toho úchyláka a nebudu muset chvíli myslet na to kolik mám peněz se mi hrozně líbila.
M: ,, No..tak jo." usmála jsem se a on taky.

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat