O dva týdny později..
Pohled Mery
Už dva týdny nacvičuju složitou choreografii ke své nové písničce. Pomáhá mi to aspoň zapomenout na Davida. Už jsem začala i být na sociálních sítích trochu aktivní a prozradila jsem že chystám novou písničku. Byla jsem smutná, ale na veřejnosti jsem se usmívala jakoby mě rozchod s Davidem vůbec nemrzel. Jenom Ema ví jak se doopravdy cítím. Akorát jsem zrovna dotančila
Pe(Kameraman Petr ): ,, Stop ! Skvělý Mery ! Jsi fakt dobrá ! Tohle máme dotočeno, teď už zbývá jen nahrát ten tvůj boží hlas a sestříhat to !" prohlásil a díval se na záběry.
M: ,, Dobře." stoupla jsem si a otřela si pot z čela. Ema přiběhla vedle mě a podávala mi ručník.
M: ,, Děkuju." vzala jsem si ho od ní. ,, Jdu do sprchy, za chvíli jsem zpátky."
Ema přikývla. Po zhruba dvaceti minutách jsem vylezla ze sprchy a vrátila se zpět do zákulisí.
A(Adam): ,, No né. Jste hezčí než se na fotkách a videu."
Zvedla jsem zrak. Ema stála kousek za ním a protočila oči. Já hned poznala o koho jde. Adam Brejcha. Napůl herec a napůl zpěvák. No..jeho písničky nic moc. Ale ujde to.
M: ,, Dobrý den, přejete si ?" falešně jsem se usmála.
A: ,, Dobrý den, jsem.."
M: ,, Já vím kdo jste. Vy taky víte kdo jsem tak to přeskočíme a půjdeme k věci."
A: ,, Pardon. Chtěl bych být slavnější zpěvák. Herectví mě tolik nebaví. No a tak jsem se vás chtěl zeptat jestli nechcete se mnou nazpívat album ? Dost by mi to pomohlo."
M: ,, Máte stejný sen jako jsem měla já. Dobře, pokusím se vám pomoct, ale nic neslibuju. Nechcete si tykat ? To tak asi bude lepší když budeme spolupracovat, ne ?"
A: ,, Děkuju moc. A jasně, já jsem Adam." přišel ke mě blíž a podal mi ruku.
M: ,, Mery." podali jsme si ruce. ,,Domluvíme se co a jak a podepíšeme smlouvu o spolupráci."
A: ,, Dobře, kdy ? Teď ?"
M: ,, Zítra v tuhle dobu budeš tady. Půjdeme někam na oběd, tam to domluvíme a pak sepíšeme s mojí kamarádkou Barčou tu smlouvou. Ale půjde s náma i moje osobní strážkyně Ema. Cítím se s ní bezpečněji."
A: ,, Jasně. V pohodě. Tak jo, tak..zatím ahoj."
M: ,, Čau."
Jakmile za sebou zavřel dveře, tak Ema spustila.
E: ,, Znáš ho pár minut a už s ním plánuješ takovouhle dlouhodobou spolupráci ?"
M: ,, Jo, představ si že jo. Nevypadá jako že by mě chtěl zabít. A navíc už má kariéru rozjetou takže to tak hrozný zase nebude."
E: ,, Kde vezmeš nápady na tolik písniček ? Teď ti trvalo skoro půl roku, než si nějakou vymyslela."
M: ,, Tak mi s tím kdyžtak pomůže."
E: ,, Jak myslíš. Já tě varovala."
M: ,, Jedem domů ? Už jsem dost unavená." koupila jsem si malej domeček, peněz už mám fakt dost ale šetřím.
E: ,, Jo, jedem. Pro tebe je to domov, pro mě byl domov tam kde jsem měla Romana." šli jsme k autu zadem.
M: ,, Mrzí mě to."
E: ,, Furt si voláme, píšeme. Nemůžeme se ani vidět když se od vás dvou nesmíme hnout na krok."
M: ,, Jestli chceš tak sice nerada, ale najmu si ještě jednoho strážce a budeš se s ním střídat."
E: ,, Počkej." zastavila se a podívala se na mě. ,, To by jsi pro mě fakt udělala ?"
M: ,, No jasně. Jsi moje nejlepší kamarádka a nechci aby jsi byla nešťastná."
E: ,, Děkuju. Děkuju." skočila mi kolem krku. ,, Jsi fakt nejlepší."
M: ,, Není za co." zasmála jsem se.Ema mě odvezla domů a dala mi pár čísel na lidi, které znala a dělali to co ona. No co si budem. Moc holek tam nebylo, jen nějaká Petra Horvátová a Libuše Volejníková. Na Volejníkovou mě ale Ema upozorňovala že není dobrá a Petra je rázná. Takže jsem napsala večer té Petře a chtěla jít spát. Zaklapla jsem notebook a dala si ho na psací stůl. Lehla jsem si a naposled zkontrolovala oznámení. Samé blbosti co mě nezajímali, ale pak na mě vypadlo upozornění z YouTube.
Hof - When you're gone (když jsi pryč) před 3 hodinama.
Rozklikla jsem ani nevím proč. Prostě jsem tak nějak věděla že je to o mě. Musela jsem přeskočit dvě reklamy a pak se konečně pustila ta jeho nová písnička. Bylo to o mě. Nevěděla jsem jestli mám být ráda nebo být naštvaná že o mě zpívá. Jenže někteří lidi pod komentářem psali že je to o tom jak se před lety rozešel s Ninou a teď když je s ní tak to publikoval. Fajn, když mě chce asi naštvat tak já ho taky začnu štvát.
Co Mery udělá aby Davida naštvala ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
Fiksi PenggemarMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...