Něco velkého chystáme !

32 2 0
                                    

Pohled Mery
Za dva dny jsem měla klip k písničce hotovej a já to hned zveřejnila. S Petrem jsem dohodnutá že nás zase natočí. Ráda s ním spolupracuju. Akorát jsem přišla jako první do ateliéru s Emou a zapla si rádio. Ema šla na záchod a já si sedla na židli s bločkem v ruce.
Mo(Moderátor rádia): ,, A teď vám lidičky pustíme novou písničku od Hofa. Tahle nová se mu moc povedla a má s ní velký úspěch oproti ostatním a teď se podržte..je nominována na cenu za písničku roku." hned na to pustili tu písničku.
M: ,, Se z něho nezblázněte." zašeptala jsem.
E: ,, Ale mají pravdu, ta písnička se mu fakt povedla."
M: ,, Neštvi mě Emo. Můžeš to rádio vypnout ? Nemůžu se soustředit kvůli němu."
E: ,, Kvůli tomu rádiu nebo kvůli tomu kdo tam zpívá ?" zasmála se.
A: ,, Ahoj."
M: ,, Ahoj Adame. Můžeš prosím tě vypnout to rádio ?"
A: ,, Jo, jasně. Chápu že ti vadí." vypnul ho.
V(Vali): ,, Ahoj holky." přišla Vali a šla se připravit do maskérny.
Petr: ,,  Čau Mery, čau Emo."
Oba jsem je pozdravila.
E: ,, To s ním vážně do konce života nepromluvíš ?"
M: ,, Nepromluvím. On má tu Ninu pořád rád, chápeš to ?"
E: ,, Cože ?"
M: ,, Jo, já jsem to řekla a on s tím v podstatě souhlasil. A pak řekl že jí má rád a mě miluje. On se jí nedokáže vzdát a já jsem na ní dost alergická !"
E: ,, To je debil."
A: ,, Slabý slovo."
Petr: ,, Koho pomlouváte ? Že bych se přidal." přišel ke kameře a začal jí nastavovat.
M: ,, To víš že jo. My ti to řekneme a za hodinu to ví celá Praha." smáli jsme všichni. S Adamem jsme se vyfotili na Instagram kde mi dal ze srandy pusu na tvář, já se zašklebila 😂 a napsal k tomu Něco velkého chystáme !

Pohled Davida
Ráno jsme snídali neobvyklé ve čtyřech. Já, Roman, ségra a máma. Obě už vypadali v pohodě a usmívali se. Asi konečně pochopili že jsou tu v naprostém bezpečí.
T: ,, Brácha, nejsi s Ninou, že ne ?"
D: ,, Víš jí tu snad někde ?"
T: ,, Ne, ale nemáš s ní nic ?"
D: ,, Ne, nemám."
Mar: ,, Ale na těch fotkách to tak nevypadalo." spustila máma.
D: ,, Narafičila to vždycky na mě a najala si někoho kdo to šikovně vyfotil."
Mar: ,, A proč se teda Mery s tebou rozešla když to nebyla pravda ?"
D: ,, Protože jsem jí řekl že jí miluju a Ninu mám..rád."
Mar: ,, Davide ty jsi blbej. Dělá ti ze života peklo a ty.." nedokončila to.
R: ,, Tobě přeskočilo nebo co ?"
T: ,,Tak to už se té Mery ani nedivím."
Mar: ,, Jak jí můžeš mít rád ? Po tom všem co ti udělala."
D: ,, Nevím."
R: ,, Hlavně se nezkoušej k ní vracet."
D: ,, Tak zas tak blbej nejsem."
Dojedl jsem a začal projíždět nabídky na práci na emailu. Měl jsem jich každý den hodně. Ale ten e-mail co mě zaujal nebyla nabídka na práci, ale oznámení že moje písnička When you're gone byla nominována na píseň roku.
D: ,, Moje nová písnička..je nominována na píseň roku."
Mar: ,, No aspoň nějaká dobrá zpráva."
T: ,, Ta píseň je o Mery, ne ?"
D: ,, Jo, ale půlka lidí si myslí že je to o Nině a ta druhá že je to o Mery."
T: ,, Něco by jsi měl vidět. Dívej co dala Mery dneska na Instagram." ukázala mi to. Byla na něm s Adamem Brejchou. Něco velkého se chystáme ! Nevím proč mě to tak naštvalo. Nebo dobře, přiznávám se, vím. Žárlím. Mám strach že si něco spolu začnou a dle toho co na té fotce předváděli nemají k sobě daleko. Moje naděje na to, že bych zpátky Mery pomalu klesali.
D: ,, No paráda. Nechápu proč mi to ukazuješ !" vystřelil jsem naštvaně nahoru do svého pokoje.

Budou se dál Mery s Davidem takhle pošťuchovat ? 😂

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat