Mírně podnapilá

32 2 0
                                    

Pohled Davida
Jeli jsme výtahem do patra kde máme pokoje. Roman zkusil za kliku svého pokoje. Bylo zamčeno. Vypadal naštvaně. Zaklepal a čekal co se stane. Bylo slyšet jak někdo otočil klíčem a otevřel dveře. Stála v nich žena, která měla vlasy ostříhané na krátko a od pohledu byla drsňačka. Už jsem si dokázal představit že Mery ochrání.
R: ,, Co děláte v mém pokoji ?"
E: ,, Aha, to jste vy. Já jsem Ema Vlčková. A jsem ve vašem pokoji protože na ulici asi dneska spát nebudu."
Roman na ní civěl a my jsme se s Mery smáli.
D: ,, Já jsem David Hofbauer." podal jsem jí ruku.
E: ,, Ema." přijala mojí ruku a pak se podívala na Mery.
M: ,, Já jsem Marie Černá, ale pro přátelé Mery."
E: ,, Ema." taky si podali ruce. ,, Takže tebe mám chránit."
M: ,, Ehm..jo."
Ema si začala s Mery povídat a Roman přišel nenápadně k Davidovy.
R: ,, David, já s ní fakt nechci strávit noc na pokoji." zatvářil se zoufale.
D: ,, A co mám asi dělat ?"
R: ,, Nemůžeme si to prohodit ?"
D: ,, Jako my dva na jednom pokoji?"
R: ,, Jo."
D: ,, Chrápeš Romane. Nevyspal bych se."
R: ,, Dík, jsi pěknej kámoš." zamračil se a zalezl do svého pokoje. Možná bych to udělal, ale já si prostě dokážu představit že by ti dva byli spolu. Hodili by se k sobě. Tak to nechám náhodě. Mery si s Emou překvapivě sedla a hned si začali tykat.
E: ,, Nepůjdeme někam na víno ? Kousek odsud mají dobrý víno."
M: ,, Tak jo, proč ne." otočila se na mě. ,,Nevadí ti to ?"
D: ,, Samozřejmě, že ne. Užijte si to." dal jsem jí pusu a usmáli se na sebe. ,, A ty dej na ní pozor." řekl jsem Emě.
E: ,, Neměj strach." chytla Mery za ruku a táhla jí už pryč.

Na pokoji jsem si dal sprchu a šel si lehnout. Byl jsem na mobilu a projížděl sociální sítě. Řekl jsem si že počkám na Mery, ale nějak mě únava přemohla. Po chvíli jsem usnul ani nevím jak.

Pohled Mery
S Emou jsme šli do toho baru pěšky. Obě jsme měli víno, ale já o trochu víc. Byla jsem mírně podnapilá, ale pořád jsem nějak vnímala co dělám.
E: ,, Už půjdeme, ne ? Je skoro osm večer."
M: ,, To je brzo."
E: ,, Já vím, ale víc už tě pít nenechám."
M: ,, Hmm.."
E: ,, Já zaplatím a příště mi to vrátíš."
Přikývla jsem, zaplatila a šli jsme. Trošku se mi motaly nohy. Ema mě bezpečně dopravila až před moje dveře pokoje. Jakmile jsem vešla tak jsem zamířila do postele. David už asi spal, protože všude byla tma. O něco jsem zakopla.
D: ,, Co se děje ?" zamumlal rozespale a rozsvítil malou lampičku na svém nočním stolku.
M: ,, Nic, nic." začala jsem se smát.
D: ,, Ty jsi opilá ?"
M: ,, Jo." nedokázala jsem se přestat smát.
D: ,, Pojď za mnou."

Pohled Davida
Mery si nemotorně vyzula boty. Pořád se smála a začala se převlíkat do mého trička co má na spaní. Pak sebou praštila do postele a já si jí přitáhl k sobě.
D: ,, Ty jsi trdlo."
M: ,, Hmm.." a zase vybuchla smíchy. Musel jsem se taky zasmát. Byla hrozně roztomilá. I když z ní táhl trošku alkohol.
D: ,, Moje trdlo. A teď už spi." dal jsem jí pusu na čelo a zhasl lampičku.
M: ,, Miluju..tě." zašeptala, přitulila se a hned usla.
D: ,, Já tebe taky." zavíral jsem oči a taky za chvíli spal.

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat