Pohled Mery
David odešel na jeviště a skoro hned přiběhla Terka. Podívala jsem se na ní s ubrečeným obličejem.
T: ,, Co blbneš Mery ?" přišla ke mě. Vzala jeden tahací kapesník ze stolu a podívala se na mě. ,, Proč brečíš ?"
M: ,, Nina..řekla že na to.. nemám."
T: ,, Nina je kráva. Na." podávala mi kapesník. ,, Uprav se a půjdeš za Davidem."
M: ,, Nejdu tam."
T: ,, Ty jsi jak David. Bože můj..utři si ty oči a běž tam."
Nedobrovolně jsem se začala před zrcadlem upravovat. Po chvíli jsem vypadala zase trošku normálněji.
M: ,, Dobrý ?"
T: ,, Jo, dobrý."
Najednou jsme uslyšeli jak volá dav fanoušků moje umělecké jméno Mery. Usmála jsem se a otočila se na Terku.
T: ,, Utíkej." zasmála se. Obejmula jsem jí, ale jen na chvíli a pak jsem váhavě vešla na pódium.Pohled Davida
Nevěděl jsem co mám dělat, ale doufal jsem, že to Mery nakopne a přijde sem. Bezradně jsem se podíval na Romana, který stál bokem. Ten jenom pokrčil ramenama. Dav přestal volat její jméno a já se podíval na druhou stranu odkud přišla Mery a zamávala jim. Fanoušci začali pro změnu křičet radostí. Usmál se a šli jsme k sobě. Vypadalo to, že veškerá z ní odpadla. Takže než si to rozmyslí, tak jsem jí dal do ruky mikrofon.
D: ,, Zpíváš. Jakou chceš ?" zašeptal jsem.
M: ,, Human."
D: ,, Dobře." odběhl jsem k muzikantům a dohodl se s nima. Začali hrát, Mery zpívat a fanoušci s ní. Viděl jsem na ní jak si to užívá. Byl jsem rád, že to zvládla. Když dozpívala tak jsme se vystřídali a zpíval zase já. Mery má zatím jenom dvě písničky, takže je odzpívala a pak jsem byl na řadě pořád jenom já. Užíval jsem si to a Mery pořád stála v pozadí a sledovala to celé. Usmívala se. Po asi čtyřech hodinách jsem to ukončil. I s Mery jsme jim poděkovali a zašli zpátky do přípravny.D: ,, Ty jsi to dokázala. Dokázala !" zatočil jsem s Mery. Smála se a já s ní. I lidi co tu byli. Položil jsem jí zpátky na zem a v tu zase vešla moje rodina. Tentokrát naštěstí bez Niny.
M: ,, Děkuju Teri, děkuju." obejmula jí. Terka jí taky.
D: ,, Kde máš Ninu ?" vyštěkl jsem nepříjemně na otce.
K: ,, Ona musela.."
Mar: ,, Nemusela. Naštvala se a odešla."
Terka se odtáhla od Mery a zasmála se.
T: ,, Zřejmě neunesla, že Mery vystoupila i když jí vystresovala."
K: ,, Cože ?"
Tátovy jsem vše vysvětlil.
K: ,, Zřejmě to nemyslela tak zle."
D: ,, Myslela. A už jí přestaň prosím tahat neustále za mnou. Já už s ní nic nechci mít. A tím že jí mi jí pořád budeš podstrkovat, tak nic na tom nezměníš."
K: ,, Ona tě miluje."
D: ,, Ale já jí ne. A nikdy nebudu. Už to chápeš ?"
Mar: ,, Už by jsi s tím měl vážně přestat Karle. Nina prostě pro něj skončila." domlouval mu.
K: ,, No jo. Omlouvám se Davide."
D: ,, Nic se neděje. Hlavně že už to chápeš."
Obejmuli jsme chlapsky a společně jsme šli všichni do restaurace oslavit ten náš koncert.Pohled Mery
Byl večer a my jsme s Davidem už byli na hotelu. Ležela jsem zamýšlená a probralo mě až to, že si David lehl ke mě.
D: ,, Nad čím přemýšlíš ?"
M: ,, Nad tím koncertem a nad tou restaurací potom."
D: ,, Něco se stalo v té restauraci?"
M: ,, Ne." přitulila jsem se k němu. Ale prostě..byli jsme tam všichni a mě přišlo, že mám kolem sebe hromadu lidí kterým na mě záleží."
D: ,, To máš. Hlavně mě." zasmál se a políbíl mě. ,, A co Lucka ? Ta ti nechybí ?"
M: Je na mě uražená. Kvůli mě tam přestalo hodně lidí chodit a ona mi to není schopná odpustit. Zkazila jsem jí kšefty."
D: ,, Ale však tě podporoval ze začátku, ne ?"
M: ,, Jo, ale prostě já nevím..asi nedoufala že se mi to povede. Já fakt nevím."
D: ,, Kašli na ni. Je hromada lidí co ti to přeje. Třeba já, Roman, mojí rodiče, ségra a ti fanoušci dneska. Víš, že původně to skandování spustila jedna mladá holka co zakřičela, že tě chce ?"
M: ,, Cože ?" podívala jsem se na něj překvapeně.
D: ,, Jo. Ty jsi prostě hvězda. Tvůj hlas je prostě dokonalej. Jsi moje konkurce." zasmál se a já s ním. Takhle jsme si ještě chvíli povídali, ale nakonec oba vytuhli.Objeví se ještě Nina ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...