Já už to nedám !

33 2 0
                                    

Pohled Davida
Po tváři jí stekla první slza. Ranilo mě to. Tohle jsem nechtěl. Já jsem to chtěl přece všecko jenom urovnat.
R: ,, Přestaňte ! Vážně se chcete kvůli té krávě rozejít ? Stojí vám to za to ?" Roman, který nás celou dobu poslouchal se nás snažil usmířit, jenže já už cítil že je pozdě.
E: ,, Co se děje ?" sešla dolů Ema.
M: ,, Sbal si věci. Odcházíme !"
E: ,, Proč ?"
M: ,, Protože jsem s Davidem definitivně skončila."
Ema se nechápavě koukala a Mery šla do našeho pokoje. Zřejmě si sbalit a odejít. Po zhruba půl hodině odjela i s Emou taxíkem někam pryč.

Pohled Mery
Jeli jsme s Emou na hotel. Vzali jsme si jeden pokoj kde jsou dvě postele. Dali jsme si věci na pokoj a já pak hned propadla depresi. Sedla jsem si na postel a začala brečet.
E: ,, Proč brečíš ? Co se..."
Ani to nestihla doříct protože jsem jí to sama řekla. Potřebovala jsem se někomu svěřit.
M: ,, Zase se..setkal s Ninou.." vysvětlovala jsem mezi vzlyky. ,, Brečela mu a on jí..dal kapesník a držel za ruku. Někdo ho zase.. vyfotil. Zase to bude..všude. Já už to nedám !"
Ema mě obejmula a sedla si vedle mě.
E: ,, Je to debil. Dělá vám peklo a ještě jí utěšuje."
M: ,, Ale já ho furt miluju..a nenávidím zároveň."
E: ,, No jo."

Pohled Davida
R: ,, Ty jsi se pomátl nebo co ?"
D: ,, Chtěl jsem jenom aby s tím přestala."
R: ,, Proto si jí držel za ruku a zase se nechal vyfotit ? Určitě to narafičila. Já myslel že chápeš že je svině a nikdy se nezmění."
D: ,, Prostě jsem jí to věřil." řekl jsem sklesle. ,, A teď jsem přišel o Mery."
Roman mlčel. Sedl jsem si do obýváku na gauč a Roman vedle mě.
R: ,, Udělal si blbost. Ale třeba to ještě půjde napravit. Dneska jí už nech a zítra jí zkus zavolat."
D: ,, Jo, zkusím to."
R: ,, Podívám se na internet jestli tam už něco je."
Díval se na mobilu a za chvíli mi ho podal. Zase stačilo zadat moje jméno a ty nesmyslný žvásty tam všude byli. Nejvíc mě ale zaujal název jednoho článku.
Mezi Hofem a Mery je definitivní konec, jsme zase spolu prohlásila Nina.
Klikl jsem na ten článek a četl ho celý. Nina tam napsala že už jsme spolu nějakou dobu. Báli jsme se to říct Mery. Na fotce prý brečí, protože Mery je její kamarádka a nechtěla abych jí ranil. Ale já jsem prý už chtěl s pravdou ven a utěšoval jí.
D: ,, To je taková svině ! Přečti si to."
Roman si to vzal a taky si to přečetl.
R: ,, Měla to dobře promyšlený. A povedlo se jí to."
D: ,, Co když tomu Mery uvěří ?"
R: ,, Tak jí to musíš vysvětlit."
D: ,, Pokud bude chtít."

Pohled Mery
Byl už večer. Obě jsme už s Emou leželi ve své posteli. Po dlouhé době jsem konečně sáhla na mobil. Hromada upozornění. Určitě už vyšli ty fotky Davida s Ninou. Šla jsem na internet a tam jsem si přečetla co řekla Nina. Opravdu už spolu byli a já nic netušila ? Nechtělo se mi tomu věřit. Hlavně už nevím čemu mám věřit. Na Instagram my psali lidi jak je jim líto že mi to s Davidem nevyšlo. Fanpage na nás s Davidem udělali smutné edity. Strašně moc lidí kritizovalo Ninu. Bylo mi strašně smutno.

Pohled Davida
Roman už šel spát nahoru do pokoje a já seděl u televize. Strašně bych chtěl mít Mery u sebe. Pořád jsem se tak nějak nesmířil s tím že jsem o ní přišel. Budu se snažit abych jí měl zpátky. Vzal jsem mobil a napsal Mery zprávu.
Musíme si promluvit. Nina lže, nic s ní nemám. Pořád na tebe myslím a chybíš mi. Miluju tě a dobrou noc, David ❤️.

Bude s ním chtít Mery mluvit ?

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat