Pravdu o nás

38 2 0
                                    

Pohled Davida
Uběhli dva týdny. Momentálně jsme měli mít koncert v Brně. Ráno jsem se probudil sám a Mery vedle sebe nenašel. Venku bylo teplo a dveře na balkón byli otevřený. Chvíli jsem ještě ležel a pak Mery vběhla dovnitř usmívající se jako malé dítě. V ruce měla notes a propisku.
M: ,, Mám nápad na písničku díky Nině."
D: ,, Tak zpívej." usmál jsem a sedl si.
Mery si sedla ke mě a z rohu si vzala svojí kytaru. Začala mi zpívat a já poslouchal.
M: And I don't care if I sing
off key
I find myself in my
melodies
I sing for love, I sing for
me
I shout it out like a bird
set free

(A nezajímá mě , že
zpívám falešně
Ve svých melodiích
nacházím sebe
Zpívám pro lásku,
zpívám pro mě
Vykřičím to jako volný
pták)

D: ,, To je dobrý. Moc dobrý. Nina z toho pukne zlostí." políbil jsem jí. Odložila kytaru a přitulila se ke mě. Obejmul jsem jí a ještě chvíli si povídali.

Odpoledne jsme odjeli na koncert. S Mery jsme šli na pódium spolu za ruce. Až když fanoušci začali křičet, jsem si to uvědomil. Rychle jsem naše ruce pustil a měl nervózní výraz. Snad si toho nikdo nevšiml. Mery taky vypadala vyplašeně. Usmál jsem na ní a ona se trošku uklidnila. Poděkovali jsme fanouškům že přišli a začal jsem zpívat. Po chvíli mě vystřídala Mery a pak jsem zase zpíval já. Bylo to jako vždycky úžasný. Ve chvíli kdy zpívala Mery tak jsem rozhlédl do publika a uviděl tam svojí rodinu. Rodiče a ségru. Bylo mi trochu líto že i jim musí lhát ohledně vztahu s Mery. Ale jim by jsme to mohli říct. Když koncert skončil, šli jsme s Mery zase do přípravny.
M: ,, To bylo super."
D: ,, Jo, taky jsem si to užil." usmáli jsme se na sebe. ,, Hele Mery, pojďme říct aspoň mojí rodině pravdu o nás."
M: ,, Dobře. Bojím se ale toho, zvlášť táty. Myslím, že by měl radši vedle tebe měl spíš Ninu. Než nějakou bezvýznamnou zpěvačku."
D: ,, Co to říkáš ty trdlo ?" zasmál jsem se. ,,Tvoje jméno už teď zná celá republika."
R: ,, David, Mery. Mám dobrou zprávu." vyrušil nás Roman.
M: ,, Jakou ?"
R: ,, Našel jsem ti bodyguarda. No..spíš bodyguardku." usmál se.
D: ,, Holku ? Počkat..tenhle úsměv znám. Nevzal si jí jenom protože se ti líbí, že ne ?"
R: ,, Má největší zkušenosti ze všech. I recenze na ní jsou..takový zajímavý."
D: ,, Co udělala?"
R: ,, No..jednou jí chtěl někdo přepadnout a tak ho zpacifikovala tak, že má trvalý následky."
Mery se zasmála, ale já se jsem měl pořád vážnou tvář.
R: ,, Ta Mery ochrání na 100%. S ní jí nic nehrozí. A já nemůžu hlídat vás oba. To nejde."
M: ,, Já bych jí vzala."
R: ,, Já už jí vzal."
D: ,, Tak fajn. Ale jestli se Mery něco stane tak.."
R: ,, Nestane. Uvidíš." usmál se.
Vytáhl jsem mobil z kapsy a napsal mámě že chci jít s nimi na večeři. Odepsala mi skoro hned že to není problém.
D: ,, Romane, chci jít s rodinou a Mery na večeři. Znáš tu nějakou restauraci kde nás fanoušci nechají být ?"
Roman přikývl a šli jsme. Napsal jsem mámě ať jede za náma a vyšli zadním vchodem, kde už byla i moje rodina.

V restauraci jsme si sedli a každý jsme si objednali na co jsme měli chuť. Seděli jsme se u velkého stolu. Bylo to tu hezký a málo jídlo. Ale jídlo mají výborný. Když jsme dojedli tak jsme si každý objednali sklenku vína, kromě Romana a mámy. Budou ještě řídit. Povídali jsme si a byla uvolněná atmosféra a tak jsem uznal že je to ten nejlepší čas. Chytl jsem Mery pod stolem za ruku a propletl jí s tou mojí. Pochopila k čemu se schyluje a nervózně se usmála.
D: ,, Chtěl bych vám všem něco říct." Všichni zmlkli a v tu chvíli jsem už znervózněl i já.

Jak vezme táta Davida jeho vztah s Mery ?

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat