Pohled Davida
D: ,, Co ti je ?"
M: ,, Bolí mě hrozně hlava a v krku, je mi zima, jsem unavená..a slabá jak moucha."
Sáhl jsem jí dlaní na čelo. Úplně hořela. Šlo vidět jak se třepe, měla nejspíš zimnici.
D: ,, Vydrž jdu pro teploměr." pohladil jsem jí po vlasech a šel ho najít. Šel jsem dolů do obýváku, protože jsem se domníval že je právě tam. No jo, ale kde ?
R: ,, Co hledáš ?" přišel za mnou.
D: ,, Teploměr, Mery je asi nemocná."
R: ,, Já vám to říkal." sáhl do poličky a vyndal z něj bezdotykovej teploměr. ,, Tady máš." podal mi ho.
D: ,, Díky."
R: ,, Já jí uvařím čaj." řekl a odešel do kuchyně. Já šel nahoru Mery změřit tu teplotu. Přiložil jsem jí ho k čelu a pípl.
M: ,, Kolik ?" ptala se.
D: ,, 39,6."
M: ,, Super." řekla a zachumlala se víc do peřiny.
D: ,, Zavolám mého známého, je to lékař."
M: ,, Ne..nemusíš."
D: ,, Ale jo, musím. Nebudeš trpět, prostě ne." byl jsem tak vynervovanej, že jsem si neuvědomal co říkám. Rychle jsem vytáhl mobil a vytočil číslo mého rodinného přítele Jirky.
J: ,, Ahoj Davide. Dost že se ozveš." zasmál se.
D: ,, Ahoj Jirko. Potřeboval bych pomoct."
J: ,, Pokusím se, o co jde ?"
D: ,, Mám u sebe doma nachlazenou dívku...kamarádku. Vzal bych jí k obvoďákovy, ale vzhledem k tomu že se pomalu stává slavnou, tak to není dobrý nápad."
J: ,, Chápu Davide, ale zklamu tě. Teď nemůže se hnout z práce. Ale jestli to správně chápu, potřebuješ jí vyšetřit co nejdřív."
D: ,, No, chtělo by to."
J: ,, Sedí tu tvoje ségra a zrovna skončila. Mám ti jí tam poslat ?"
Jako nevadilo by mi to, ale ona je strašná drbna. A určitě všechno vykecá rodičům. A mě pak bude čekat výslech. Ale tak co bych pro Mery neudělal.
D: ,, Ach jo..tak dobře." protočil jsem oči a zašklebil se.
J: ,, Dobře, za chvíli bude u tebe."
D: ,, Díky, čau."
J: ,, Čau."
Ukončil jsem hovor a otočil se na Mery. Vypadala hrozně. Sedl jsem si k ní na postel.
D: ,, Je ti hůř nebo líp ?"
M: ,, Pořád stejně."
D: ,, Moje sestra za chvíli přijede a.."
M: ,, Slyšela jsem...děkuju." chytla mojí ruku a já tu její ve své pořádně sevřel a hladil. Mery zavřela oči.
D: ,, Klidně ještě spinkej." usmál jsem na ní a hladil jí ve vlasech a po dlani.
M: ,, Hm.." pousmála se a pomalu usínala.O půl hodiny později jsem stál dole pod schodama já a Roman. Do toho konečně přijela moje sestra. Odemkla si a vřítila se dovnitř jak velká voda. Všechny věci co měla v ruce jí popadali na zem a přitom měla kabelku. Proč si ty věci nedá do ní ?
T: ,, Čau kluci." řekla energicky a začala sbírat věci. Já i Roman jsme jí ochotně pomohli.
T: ,, Tak..kde máš tu dívku ?" usmála se.
D: ,, Zavedu tě tam."
T: ,, Tak si pohni, večer ještě něco mám."
D: ,, Nějaký rande ?" zasmál jsem se.
T: ,, Možná." uculila se.
D: ,, Tady." zaklepal jsem na dveře Mery a otevřel je. V klidu spala.Pohled Mery
Spala jsem když mě probudilo...
T: ,, Dobré ráno, marode." mluvila nějaká dívka. Asi ta Davidova sestra. Sedla si ke mě na postel.
T: ,, Já jsem Terka, dvojče Davida." Davidovo dvojče ? Ale jde to hodně poznat. Je to jeho kopie akorát v ženské podobě.
M: ,, Já jsem Mery..tykej mi." řekla jsem chraplavě a pomalu.
T: ,, Fajn, ty mě taky." usmívala se. ,, Tak co tě trápí ?"
D: ,, Škrábe.."
T: ,, Já se neptala tebe, ale Mery." otočila se na něj. ,, Můžeš jít, my to spolu zvládneme. Já ti jí neukousnu."
D: ,, Fakt vtipný." se smíchem a na oko naštvaně odešel.
Terce jsem řekla co mi je a ona si mě vyšetřila.
T: ,, Napíšu ti Klacid, to jsou antibiotika. A taky Erdomed na vykašlávání. Řeknu Davidovy aby ti to vyzvedl v lékárně. Kdyby se ti jakkoliv přitížilo tak.." vytáhla ze své peněženky malou kartičku. ,, Tady máš mojí vizitku a zavoláš mi. Odpočívej, pij teplý čaj a užívej si toho že se David o tebe tak hezky stará."
M: ,, Děkuju."
T: ,, Jo, není za co. A fakt si té jeho péče važ." stoupla si. ,, Jen k málo lidem se takhle chová. Ahoj." mrkla na mě s úsměvem.
M: ,, Ahoj."
Terka odešla a já jen ležela a přemýšlela. Opravdu pro něj znamenám něco víc než ostatní ?Znamená Mery pro Davida něco víc ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...