Pohled Mery
Bylo skoro sedm a já se doupravovala před zrcadlem. Najednou jsem se začala hladit po bříšku. Usmála jsem. Je to úžasný pocit že tam vevnitř je miminko. Moje a Davida. Byla jsem šťastná, ale neplánovali jsme to ani jeden. A tak jsem měla přirozeně strach z jeho reakce. Bylo pár minut po sedmé a David pořád nikde. Šla jsem po schodech dolů a zamířila ke vchodovým dveřím.
E: ,, Kam si jako myslíš, že jdeš ?"
M: ,, Za chvíli přijde David. Říkal, že má pro mě překvapení."
E: ,, Kam jdete ?"
M: ,, Já nevím, je to překvapení."
Otevřeli se dveře a v nich Roman.
R: ,, Čau Mery, David čeká venku. Ahoj lásko." hned přešel k Emě a dali si pusu.
E: ,, Tobě je jedno kam jdou když je máme hlídat ?" začala vyšilovat.
R: ,, Uklidni se. Jdou tam kde je to bezpečný."
Vyšla jsem ven a tam stál David s úsměvem. Zavřela jsem za sebou dveře a místo pozdravu jsem Davidovy skočila kolem krku. Pevně mě držel jako já jeho. Ještě chvíli jsme tam tak stáli, ale pak jsme chytli za ruce a táhl mě k lesu. K tomu lesu kde je pak ten hezký rybník s malou loďkou.Probíhalo to úplně přesně jako když jsme tu byli poprvé. Dali jsme si večeře při svíčkách a pak šli do loďky. Uprostřed rybníku nechal loďku být. Byl zrovna úplněk a měsíc na nás svítil. V loďce jsme měli ještě jednu malou lampičku. Usmívali jsme se na sebe a chytli se zase za ruce.
Pohled Davida
Tak jo, zeptám se jí. Teď.
D+M: ,, Já.." začali jsme mluvit oba. Začali jsme se tomu smát.
M: ,, Tak začni."
D: ,, Né..začni ty."
M: ,, Daví prosím.."
D: ,, Tak dobře..já..jsem strašně nervózní. Promiň." podíval jsem se bokem a zhluboka se nadechl. Podíval jsem se zpátky na Mery, usmívala se na mě tím svým nádherným úsměvem. ,, Miluju tě. Jenom s tebou jsem doopravdy šťastný. Chci s tebou mít rodinu, dostat se s tebou až na vrchol slávy, zestárnout s tebou a všechny takový ty normální věci. S nikým jiným to nechci Mery." vyndal jsem krabičku z kapsy a poklekl. Loďka se trochu zahoupala. Oba jsme se lekli a zasmáli se.
M: ,, Ty jsi blázen." smála se.
D: ,, Vezmeš si mě i přesto že jsem blázen kterej tě strašně miluje ?"
M: ,, Pokud.."
D: ,, Pokud ?"
M: ,, To co jsi říkal myslíš doopravdy." zvážněla.
D: ,, Samozřejmě, že jsem to tak myslel."
M: ,, On už je totiž tady.." pohladila si břicho. ,, Je tam první člen rodiny. Jsem těhotná."
D: ,, V..Vážně ?" pozoroval jsem jí s úsměvem.
Mery šťastně přikývla. Nasadil jsem jí prstýnek a obejmul jí.
D: ,, Já jsem šťastnej. Strašně šťastnej."
M: ,, Já taky. Já taky."
Ještě jsme si dlouho povídali. Domluvili jsme se, že se svatbou počkáme až bude malý na světě. Pozdě večer jsme vraceli domů. Ema s Romanem už spali, tak jsme šli hned taky spát. Usnul jsem první. Mery mě hladila ve vlasech a já jí po břiše.Pohled Mery
Jsem skoro ve třetím měsíci a na každou kontrolu se mnou chodí David. Na malý se hrozně těšíme. Ještě nevíme co tu bude. Davidova máma i ségra byla nadšená, ale jeho táta moc ne. Zvolnila jsem v práci a David trochu taky, protože mi chce se vším pomáhat a hlídat si mě. Na Instagramu už jsme to zveřejnili a fanoušci zase tradičně strašně šíleli radostí a přáli nám to. Jsem šťastná, že mám všechno co jsem kdy chtěla. Kariéru, přítele a dítě na cestě. Jen škoda že se toho rodiče nedožili.Zrovna byli u nás jeho máma s Terkou. Všichni jsme seděli venku na terase. Ema, Roman, Terka, jeho máma se kterou jsem si i začala tykat. Já s Davidem jsme seděli vedle sebe. Měla jsem hlavu položenou na jeho rameni. Terka zrovna vyprávěla nějakou historku co zažila na medicíně. Všichni jsme poslouchali a smáli se. Natáhla jsem se pro sklenici pití. Napila jsem se, položila jí zpátky a přitulila se zase k Davidovy. Najednou jsem začala hlas Terky slyšet tlumeně. Bylo mi..já nevím jak. Divně ? Tak nějak automaticky jsem si sáhla na bříško. Zabolelo mě a dost silně, takže jsem sykla bolestí.
M: ,, Sss..auuu." zkřivila jsem tvář bolestí.
D: ,, Co je ? Co ti je ? Co tě bolí ?" lekl se David. Oba jsme se podívali ve stejnou chvíli pode mě. Krev. Já krvácím !
T: ,, Mery.." slyšela jsem Terku, sklonila se nade mě. Nebyla jsem schopná jí odpovědět. Všude byla jenom tma.Jak to dopadne ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...