Šťastní až do smrti

47 2 0
                                    

Pohled Davida
Ráno mě probudilo jak někdo odemkl. Otevřel jsem oči a Roman přišel k posteli.
R: ,, Vstávejte. Za půl hodiny na snídani a pak vyrážíme. Pojedeme hoďku a půl do Jihlavy."
D: ,, Jo." jakmile Roman odešel, začal jsem Mery budit polibky na tvář. ,, Lásko, musíme vstávat."
M: ,, Už ?" otevřela oči.
D: ,, Jo. Taky se mi nechce, ale musíme."
Mery mi dala pusu a sedla si.
D: ,, Není ti zle ?"
M: ,, Ani ne. Já jsem na tyhle mejdany byla zvyklá s Luckou. Moc jsem vyváděla ? Skoro nic si nepamatuju."
D: ,, Chvíli si zápasila s vyzouváním. Pořád jsi se smála a pak si sebou praštila do postele a usnula. Byla to sranda." začal jsem se smát. Mery se zasmála se mnou. Nasnídali jsme se a jeli do Jihlavy.

Pár dní jsme takhle jezdili po republice. Roman se s Emou střídali v řízení a docela si i sedli. Měli jsme před sebou bohužel poslední koncert v tomhle turné. Koná se v Hradci Králové. Na internetu jsme už oznámil, že jsme spolu. Lidi z toho strašně šílí.  

Tenhle koncert začínal v jedenáct dopoledne, takže oběd si dáme až potom. Těsně před začátkem koncertu Ema a Roman seděli u plánku budovy a diskutovali.
E: ,, Je to vyprodaný. Je tu víc lidí než obvykle. Musíme být opatrnější."
R: ,, To rozhodně."
Obrátil jsem se na Mery. Upravovala se před zrcadlem.
D: ,, Jsi nádherná." obejmul jsem jí kolem břicha zezadu.
M: ,, Kdyby jsi nekecal." smála a když jsem jí začal pusinkovat krk, tak ještě víc.
E: ,, Na tohle máte ještě celý život. Teď musíte už jít." vyrušila nás Ema.
M: ,, Už půjdeme."
Dala mi pusu a oba jsme vešli na pódium za ruce. Fanoušci začali křičet šílenstvím. Když po delší době utichli, spustil jsem jako první a pak Mery. Střídali jsme se a čas utíkal rychle, ale ta atmosféra tady byla stokrát lepší než na předešlých koncertech.
Dozpíval jsem poslední písničku. Už jsem chtěl říct že je konec, ale nestihl jsem to.
M: ,, Tak ti to přijde tady..jiný ?"
D: ,, Jo, přijde." usmáli jsme se na sebe a v tu chvíli mě něco napadlo. ,, Zazpíváme jim tu naší společnou ?"
M: ,, Na to nejsem připravená, to.."
D: ,, To dáme. Ano ?" stiskl jsem jí ruku na podporu. Mírně přikývla a já začal mluvit k publiku. Oznámil jsem jim, že zazpíváme společnou písničku s Mery, kterou jsme zatím nezveřejnili. Začali radostí ječet.
Na kytaru jsem hrál předehru a pak Mery začala zpívat. O chvíli jsme se k ní připojil. Byla to ta píseň, kterou jsme složili na lodi v tu noc kdy jsme se dali dohromady. Fanouškům se to moc líbilo. Koncert jsme protáhli skoro o půl hodiny.

Pohled Mery
Uběhl rok. S Davidem jsme spolu čím dál šťastnější. Jediné co mě mrzí je, že mě táta Davida nevzal. On a David už spolu skoro ani nepromluví. Jeho sestra Terka a maskérka Vali jsou moje nejlepší kamarádky. Za ten rok jsem vydala hodně písniček, stejně jako David. Lidé nás mají rádi a dělají na nás fanpage a edity. Nikdy jsem nebyla šťastnější jako teď. Skoro to vypadá jako kdyby jsme měli být šťastní až do smrti. Ale opravdu to bude tak jednoduchý ?

Jaká překážka je potká ?

Až na vrchol slávy Kde žijí příběhy. Začni objevovat