Pohled Mery
Další den jsme s Adamem zkoušeli nanečisto tančit. Mě to šlo, ale Adamovy nějak ne. Katka, která nás to učila tak už z něj byla na nervy.
Kat: ,, Zase špatně." zastavila ho jakmile mi šlápl na botu.
M: ,, Adame, co je s tebou ? Já myslela že trochu tančit umíš."
A: ,, Omlouvám se."
Kat: ,, Můžu ?" ustoupila jsem od něj a Katka to s ním zkousila odtančit. ,,Tři..čtyři."
Trvalo tak tři vteřiny než udělal chybu. Začala mu to trpělivě vysvětlovat. Já jsem poodstoupila dozadu a pozorovala je.
E: ,, Ještě máš pocit, že to zvládneš s ním ?" rýpla si a stoupla si vedle mě.
M: ,, Je trošku na tanec nemehlo, ale třeba se to zlepší."
E: ,, A nebo taky ne."
M: ,, Emo !" zasmáli jsme se.Pohled Davida
Měl jsem focení s těmi psy. Byli fakt roztomilý, i když byli velcí. Fotili se čtyři osobnosti. S Romanem jsme se trošku zpozdili, ale nepřijel jsem jako poslední a ještě čekali na jednoho. Stoupl si bokem aby na mě dohlížel a kontroloval okolí. Fotilo se v parku. Tuhle část jsme měli teď dopoledne vyhrazenou jen pro sebe, ale i tak.
D: ,, Jé, Irmo. Ahoj."
I: ,, Davide, ahoj." obejmula mě s úsměvem.
D: ,, To je náhoda. Dlouho jsme se neviděli."
I: ,, Protože se ani neozveš. Ale viděla jsem, že jsi přijal mojí pozvánku ke mě do pořadu."
D: ,, No jo."
Pak tam byl ještě nějaký herec. Neznal jsem ho, ale seznámil jsem se s ním. Všichni tři jsme si povídali a čekali na toho čtvrtýho do party.
N: ,, Už jsem tady. Omlouvám se za zpoždění." jenom jsem uslyšel ten hlas a modlil se aby to nebyla pravda. Musí mě pronásledovat, protože tohle už není možný. Navíc ona a psy ? To nejde dohromady ani omylem. Měla z nich vždycky strach.
Fo(Fotografka): ,, Dobře, začneme. Vyfotím vás s nějakým pejskem každého zvlášť a pak ve dvojici pár fotek a nakonec jednu společnou."
D: ,, Musíme být spolu Irmo. Zachraň mě před ní." zašeptal jsem jí. Irma se zasmála a hned to oznámila fotografce že trvá na tom aby byla focená se mnou. Nina se tvářila jako kdyby měla každou chvíli vybouchnout. Byli tam čtyři psy. Šel jsem k německýmu ovčákovy, jmenoval se Ricky a "seznámil" se s ním.
Začalo se fotit. Všichni jsme se u toho nasmáli kromě Niny. Ta měla fenku zlatého retrívra Leny a byla z ní úplně vystrašená. Chápu že někdo může mít strach z psů, ale proč sem chodí když z nich má strach ? Muselo to být kvůli mě.
Fo: ,, Usmějte se Nino."
Nina se opatrně natáhla k Leny a křečovitě se usmála na fotografku.
Fo: ,, Upřímně se musíte usmát. Slečno Nino, není se čeho bát. Leny je hodná. Nic vám neudělá."
N: ,, To nejde." řekla vystrašeně.
I: ,, Nechcete sehnat radši někoho jiného ?" vložila se do toho Irma. ,, Nic proti Vám Nino, ale ať tohle vaše trápení skončíme co nejdřív."
Fo: ,, Máte pravdu. Někoho seženu. Můžete jít Nino." vzala si mobil a obvolávala nějaké lidi. Muselo se to nafotit. Bylo to charitativní a výtěžek z prodeje má být pro pejsky z útulky aby mohli být vycvičení pro postižené.Pohled Mery
S Adamem jsme nakonec kousek utančili, ale nic moc. Asi ve dvě jsme to rozpustili.
E: ,, Mery. Nina to zvrtala a ty to musíš zachránit."
M: ,, Proč bych měla po ní něco zachraňovat ?"
E: ,, Bylo to charitativní focení pro pejsky z útulku, aby mohli jít na vycvičení pro postižené. Jenže Nina z nich měla strach a poslali jí pryč. Teď za ní hledají náhradu a nemůžou nikoho najít. Mery prosím !"
M: ,, Tak jo. Zachráníme ty pejsky. Pojď." Ema tam zavolala ať se mnou počítají a jeli jsme tam.Pohled Davida
Museli jsme čekat na tu náhradu za Ninu. Nakonec po půl hodině někoho sehnali. Zatím nafotila ta fotografka nás tři zvlášť. To jí zabralo akorát tu půl hodinu a přišla náhrada.
M: ,, Dobrý den."
Hned jsem se otočil za hlasem. Mery. Opravdu to byla ona. A s ní i Ema, ale ta šla hned za Romanem. S Mery jsme se na sebe dlouze podívali.
Fo: ,, Mery, dobrý den. Doufám, že vy strach ze psů nemáte." zasmála se.
M: ,, Nemám." usmála se.
Fo: ,, Vypadáte skvěle, nemusíme vás ani upravovat."
M: ,, Děkuju."
Fo: ,, Tady Leny je vaše." ukázala na ležící fenku. Mery šla k ní a mě si už ani nevšimla.Jak dopadne focení ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...