Pohled Davida
Mery s Leny neměla problém a za chvíli je začala fotografka fotit. Celou dobu jsem pozoroval Mery jak se usmívá. Nebyl to úplně upřímný úsměv, ale člověk který jí tolik nezná to na ní nepozná. Usmívala se a mazlila s Leny.
Fo: ,, To jsou nádherný fotky. Vás je radost fotit Mery." usmívala se a prohlížela si fotky.
Fo: ,, Teď vás poprosím ještě o fotky s panem Němečkem."
M: ,, Jistě."
R: ,, Já jsem Richard Němeček." podával jí ruku.
M: ,, Těší mě, Marie Černá. Ale raději mi říkejte Mery."
R: ,, Dobře."
I: ,, Já jsem Irma Turková." podala si taky s Mery ruku a seznámili se. O mě Mery nezavadila ani pohledem. Irma si stoupla vedle mě a Mery s Richardem fotila. Pak mě s Irmou a nakonec společná.
Fo: ,, Hotovo, vážení. Moc vám děkuju, všem. Hlavně vám Mery, zachránila jste nás všechny." vděčně se na ní usmála.
M: ,, Není za co."
I: ,, Nashle." odcházela a hned vzápětí po ní s rozloučením i Richard. K Mery přiběhl nějaký starší chlap a dával jí k podpisu smlouvou spojenou s tím kalendářem.
E: ,, Tak se měj, pa. Večer ti zavolám." zaslechl jsem Emu jak říkala Romanovy když se ke mě blížili a políbila ho.
R: ,, Pa." usmál se na ní. ,, Jedeme David ?"
D: ,, Počkej.."
E: ,, Ne, jedete hned. Mery nemá zájem se s tebou bavit."
D: ,, Ale.."
E: ,, Jestli ti chybí ženská tak si jdi za Ninou. Tu máš rád, ne ?" rozčílila se.
R: ,, Emo klid. A my David vážně jedeme."
D: ,, Dovol mi s ní chvíli promluvit."
E: ,, Už jsi jí ublížil dost. Za tohle si můžeš sám."
D: ,, Já vím." zašeptal jsem. Podíval jsem smutně na Mery. ,, Jedeme."Pohled Mery
Dojeli jsme s Emou pak domů. Zavřela jsem za námi dveře a já hned spustila.
M: ,, Udělala jsi to schválně protože si věděla že tam David bude ?"
E: ,, Nevěděla jsem to. Vážně."
M: ,, Omlouvám se. Jenom to bylo nepříjemný. Díval se na mě."
E: ,, Chtěl s tebou i mluvit ale rozmluvila jsem mu to a poslala ho pryč."
M: ,, Jak jsem podepisovala tu smlouvu ?"
E: ,, Jo. Zajímalo by mě co by ti asi říkal."
M: ,, To co vždycky. Že ho to mrzí, že mě miluje a Ninu má rád. A další bláboly."
E: ,, Asi jo."Další den ráno jsme s Adamem zase pokračovali v tancování. Už mu to i docela šlo. Po několika hodinách jsme to konečně dotočili a už zpívalo to jenom nazpívat. Byla jedna odpoledne a tak jsme se dohodli že si to dneska spolu sami nacvičíme a zítra to nazpíváme. Zůstali jsme v ateliéru jenom já, Ema a Adam. Seděli jsme na židli a zpívali spolu. To nám šlo líp jak to tancování.
E: ,, Jdu na záchod. Žádný prasárničky zatím." zasmála se.
M: ,, Ha ha." zakroutila jsem hlavou s úsměvem. Jakmile za ní klaply dveře, řekla jsem Adamovy to co jsem nechtěla rozebírat před Emou.
M: ,, Co ta naše dohoda ?"
A: ,, No.." vypadal rozpačitě.
M: , , Prosím..slíbil jsi mi to. Jenom to budeme předstírat a až mi David dá definitivně pokoj tak se jakože rozejdeme."
A: ,, Co mám dělat."
M: ,, Tak jo, vyfotíme spolu zamilovanou fotku." oznámila jsem mu a chystala mobil. Nastavila jsem kameru na mobilu na nás, dala svoje rty na jeho a rychle to vyfotila. Adam byl úplně bledej a mě to bylo nepříjemný.
A: ,, Panebože..co jsem to udělal." vypadalo to jako by se proklínal.
M: ,, Dobrou věc děláš."
A: ,, Tím si nejsem úplně jistej." zasmál se vyděšeně.
E: ,, Budete makat nebo kecat ?" vešla Ema po chvíli do místnosti a hned nás začala pérovat, když viděla že netrénujeme. Naštěstí si ničeho nestihla všimnout.Pohled Davida
Pouštěl jsem si nahlas písničky ve svém pokoji a jen tak ležel na posteli. Pípl mi mobil. Natáhl jsem pro něj a podíval se na oznámení. Mery připadala novej příspěvek na Instagram. Rozklikl jsem to. Rozbušilo se mi srdce. Mery právě oznámila, že chodí s Adamem. Odhodil jsem mobil a měl co dělat abych nezačal brečet nad tím jak jsem vůl. Vlastní vinou jsem se o ní připravil a teď už jsem jí ztratil definitivně. Najednou jsem měl pocit, že bez ní nemůžu žít úplně. Tak trochu jsem do této chvíle doufal, že by se mohlo něco stát a bude to mezi námi jako dřív. Že budu s Mery šťastný jako dřív. Jenže už nebude. Nikdy.
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...