Pohled Mery
Pořád jsem se s ním držela za ruku a šli jsme pomalu blíží a blíž ke stolu. Všude okolo něj byli poházené lístky růží a rozmístěné svíčky.
M: ,, To je hrozně hezký." usmála jsem se na něj.
D: ,,, Děkuju, snažil jsem se."
M: ,, Špagety ?" řekla jsem překvapeně.
D: ,, No..já myslel že je máš ráda." řekl nervózně.
M: ,, Mám..samozřejmě že jo." zasmála jsem se. Oba jsme si sedli a začali jíst. Po večeři jsme si nalili trochu vína do skleniček. Pak jsme se zvedli a šli na loďku. David dopádloval asi doprostřed rybníka a pak přestal. Jen jsme tam tak byli. Uprostřed rybníka na loďce a zamilovaně se na sebe usmívali. David se mě chytl nejistě za ruku.
D: ,, Víš, já jsem se..do tebe..no vždyť víš co..zamiloval." dostal ze sebe.
M: ,, Já do tebe taky." zašeptala jsem, ale tak aby mě slyšel. David se ke mě nahnul a já k němu. Chytil mě jemně za tvář a já to nevydržela. Dala jsem mu pusu. Motýlky jsem měla splašené v celém břiše a jelikož nám to nestačilo, tak jsme se začali líbat. Když nám došel kyslík tak jsme se odtrhli, koukali si do očí a začali si normálně povídat.Pohled Davida
D: ,, Ta písnička co jsi ráno zpívala, byla o mě ?"
M: ,, Tak trošku." usmála se.
D: ,, Byla pěkná."
M: ,, Hmm..ale nevím jak dál."
D: ,, Zpívej a když mě něco napadne tak ti poradím.."
M: ,, Tak..tak jo." zasmála se a začala. Doplnil jsem jí když nevěděla jak dál. Strávili jsme nad tím docela hodně času. Bavilo mě to a mi brzo složili celou písničku. Celá ta píseň má zamilovaný nádech. Jde poznat že to prostě napsali dva zamilovaní lidi. Zrovna jsme se dosmáli.
M: ,, Kolik je hodin ?" pořád jsme byli uprostřed rybníka a tak nějak doteď vůbec neřešili čas. Podíval jsem se na hodinky.
D: ,, Třičtvrtě na jedenáct."
M: ,, To fakt ?" zasmála se.
D: ,, Jo, nevrátíme se už ? Ať zítra vstaneme."
M: ,, Tak jo."
Začal jsem veslovat zpátky ke břehu.
M: ,, Mělo to být rande a místo toho jsme skládali tu mojí písničku.."
D: ,, Naší..ne ?" usmál jsem se.
M: ,, Jo, naší." zasmála.
D: ,, Nevadilo mi to. Já nevím jak ty, ale já hudbou prostě žiju. Takže tohle bylo pro mě ideální rande."
M: ,, Večer, uprostřed rybníka na loďce skládat s klukem zamilovanou písničku. Jo máš pravdu, to je nejlepší rande."
D: ,, Jo, vždyť jo." byli jsme na břehu a pomohl mi z loďky. Posbírali jsme nádobí ze kterého jsme předtím jedli a pili a zfoukli svíčky. Přišli jsme domů a hned dali nádobí dali do dřezu. Tam na nás hned vběhl Roman.
R: ,, Kde jste byli..oba ? Jste dvě známí celebrity a najednou oba zmizíte ! David, sakra jak tě mám chránit když se vytrácíš ven uprostřed večera aniž by jsi mi řekl kam jdeš !" vyšiloval.
M: ,, Byli jsme s Davidem na rande." řekla a Roman se tím trochu uklidnil.
D: ,, Jenom tam u rybníku. Omlouvám se, máš pravdu. Měl jsem ti to říct. Už to příště neudělám."
R: ,, To doufám, dobrou noc." pořád trochu naštvanej odešel do svého pokoje.
My jsme se s Mery vydali taky nahoru do svých pokojů.
M: ,, Nemůžu dnes spát u tebe ?" zeptala se mě s nejistým úsměvem.
D: ,, Přijď za mnou, jenom si skočím do sprchy."
M: ,, Jo, já u sebe taky." přikývl jsem na to na to a oba jsme šli do své sprchy.Pohled Mery
Po sprše jsem si dala na sebe jenom dlouhé tričko a kalhotky. Zamířila jsem k Davidovy do pokoje. Slyšela ještě téct vodu. David byl ještě ve sprše. Lehla jsem si do jeho postele. Božsky voněla, přesně jak on. Slyšela jsem vypnutí vody. Po chvíli David vyšel jenom v trenkách a tričku. Když mě viděl tak se usmál. Lehl si ke mě a já s němu nejistě přitulila. Jakmile mě ale pevně obejmul tak už jsem nejistá nebyla.
M: ,, Jak to teď je ? Jsme spolu ?"
D: ,, Jo, teda.. aspoň já to tak beru."
M: ,, Tak jo, ale..před veřejností ještě chvíli počkáme ? Prosím."
D: ,, Jo, jsem pro. Už ti s Romanem hledáme toho bodyguarda. Takže by bylo lepší to říct až ho budeš mít."
M: ,, Tak fajn." usmála jsem se.
D: ,, Půjdeme už spát ?"
M: ,, Jo."
Zhasl lampičku.
D: ,, Dobrou noc."
M: ,, Dobrou noc miláčku." dali jsme si pusu, natiskli se k sobě a usnuli.Proběhne turné v pořádku ? A praskne jejich vztah na veřejnosti dřív než plánují ?
ČTEŠ
Až na vrchol slávy
FanfictionMery je obyčejná osmnáctiletá studentka co právě dokončila gympl. Je velice chytrá a nádherně zpívá. Touží být zpěvačkou a proto se přihlásí do jedné pěvecké soutěže. Kvůli trémě nepředvede svůj obvyklý výkon a neprojde ani konkurzem. Jenže jeden z...